Secretul lui Spencer – Micuţele mincinoase şi secretele lor de Sara Shepard

secretul-lui-spencer-micutele-mincinoase-si-secretele-lorAm citit primele trei volume din „Micuțele Mincinoase și secretele lor” prin mai anul trecut, dar când a apărut și volumul patru Secretul lui Spencer am început sesiunea, iar când am luat vacanță, am avut o varietate de cărți din care să aleg și am uitat de aceasta. A început anul IV de facultate, a început stresul examenelor și al licenței și am lăsat-o de tot baltă.

Acum vreo săptămâna, aveam câteva ore libere și vroiam să citesc ceva scurt, așa că mi-am adus aminte de ea.  La fel ca și celelalte trei volume, și acesta se concentrează doar pe un personaj și anume Spencer.

După cum știam și din Micuțele mincinoase, această nu are o relație prea bună cu sora ei. Mereu au existat conflicte între ele, mereu au vrut să demonstreze că sunt una mai bună ca alta. S-au întrecut pentru notele cele mai mari, pentru cele mai multe studii extrașcolare, în sport, s-au întrecut chiar și pentru iubirea părinților.
În fiecare volum din această serie, am aflat ceva în plus despre personajele principale. Dintre cele patru fete, cel mai mult îmi place de Spencer. Are o personalitate puternică, nu se da bătută ușor, îi plac sporturile extreme și nu refuză nici o experiență nouă.

Părinții ei pregătesc de Crăciun, o vacanță în care plec toți patru pentru a avea câteva moment de liniște. Dar, liniștea și pacea se spulberă repede, când între părinții lui Spencer apare o tensiune, dintr-un motiv care nu se știe, iar între ea și sora ei, apare un conflict, în care ficare luptă cu cele mai bune arme.  La fel cum s-a mai întâmplat până acum, între ele apare un băiat. Pe parcursul cărții, m-am tot întrebat, oare când o să se maturizeze și ele . Sunt atât de infantile, încât uiți că au și calități sau că sunt niște  persoane ambițioase.

Au mai trecut o data prin asta, doar că spre deosebire de data trecută, acum aflăm mai multe despre băiatul pentru care fac atâta zarvă și descoperim că nu e băiatul pentru care se merită să te cerți cu cineva din familie. Este o persoană care nu dă doi bani pe niciuna dintre fete, dar până ajung ele să realizeze ce se întâmplă, lucrurile ajung prea departe.

Pe când să termin și eu cartea și să trag concluziile, și anume, că Spencer nu are un secret atâta de mare cu care să poată fi șantajată sau umilită, adică, cu toții știu că ea și sora ei nu se înțeleg, apare noua persoană care stă la pândă, nouă/noul A. , care spune că problemele lui Spencer nu se limitează la atât, că familia ei are un motiv pentru care o tratează ca pe o străină și cum că aceștia ar avea niște secrete teribile .

Suntem din nou introduși într-o atmosferă misterioasă și plină de secrete.  Noua/noul  A.  a terminat de spionat, iar în continuare va trece la acțiune. Aceasta/acesta caută răzbunare, și eu  din nou mă gândesc, oare ce au făcut Aria, Emily, Hanna și Spencer, atât de rău încât cineva să vrea să le distrugă.  A. promite că atunci când va termina cu ele „Ali nu va mai fi singura fată din Rosewood care a murit în condiții tragice și mult prea tânără”.

Eu una aștept cu mare nerăbdare continuarea €seriei „Micuțele mincinoase”. Sunt foarte curioasă, unde va duce răzbunarea acestei persoane misterioase. Este o serie care mi-a plăcut foarte mult și care după patru cărți mari și patru micuțe încă mă ține în suspans.

Această carte a apărut la Editura Leda și o puteți găsi AICI.

About alexa

Just me

Posted on 14 iunie 2013, in Recenzie Carte and tagged , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. eu imi doresc sa apara mai repede cartile astea .Adica serios acum sunt14 volume sau 13 pana in momentul de fata , am inteles ca vor fi 16 dar de ce nu traduce si la noi volumul 5 le pica mainile ?Eu nu am apucat sa citesc acest ultim volum , am uitat de el

    • Eu cred ca o sa apara cat de curand. Odata l-am intrebat pe Admin de ea si a zis ca e posibil sa apara la Bookfest, dar nu era nimic sigur. Oricum a trecut Bookfest, deci nu stiu ce sa zic.
      Nu e singura serie lunga. Si Maximum ride are o gramada de volume, de aceea inca nu m-am apucat de ea.
      Eu nu sunt asa nerabdatoare pentru ca alte lucruri imi capteaza toata atentia si energia acum, dar dupa ce termin peste 3 saptamani o sa incep sa citesc din nou si atunci o sa ma gandesc si eu cate continuari imi trebuie.

Lasa un comentariu

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 539 other followers

