Tres metros sobre el cielo – Federico Moccia

8676004„Tres metros sobre el cielo” este o poveste de dragoste ca multe altele, în care fata bună se îndragostește de băiatul rău. Doar că această carte nu este o poveste ca oricare alta. Este o poveste pe care ajungi să o iubești, o poveste care te răscolește cu totul.

Step este un băiat ce a găsit ca scut împotriva suferinței și a durerilor ce viața le provoacă în suflet, agresivitatea și violența. Se regăsește într-un grup de oameni printre care trebuie să fi dur ca să poți fi respectat. Își trăiește viața prin adrenalină și pericol, cursele de motociclete fiind rutină pentru el.

Actele lui sunt doar urmări ale unei furii devastatoare pe care o poartă în suflet, și doar persoana potrivită poate să facă din el un om blând și iubitor.

Babi este o fată studioasă, corectă, silitoare, care nu a ieșit niciodată din cuvântul părinților. Este stereotipul unei fete bune. În întâlnește pe Step și vede în el doar un vagabond, un scandalagiu, un insolent și un violent. Dar căile destinului sunt nebănuite, iar soarta face că ei să se indragoasteasca unul de celălalt.

Babi gustă din viața imprevizibilă a lui Step, dar în același timp își dorește mai mult de la el. Își dorește să facă din el o persoană mai bună, mai iubitoare și corectă .

Step este băiatul tipic de care să te îndrăgostești. Atrăgător, chipș, neînfricat, își trăiește viață din plin și nu se dă în lături de la nimic, chiar dacă uneori întrece limita. Este băiatul care nu te lasă să îl refuzi. Este insistent, arogant, încrezător și sigur pe el.

Dragostea îl schimbă, dar uneori schimbările vin prea târziu.

„Tres metros sobre el cielo” este o poveste de dragoste plină de pasiune și de dorință.

Federico Moccia ne poartă într-o călătorie minunată în inima Italiei. Această scriere a lui te lasă complet sedus. Nu îți ia mai mult de două- trei pagini să intri în lumea lui, să guști din patima cu care scrie. Am sorbit literalmente fiecare cuvat al poveștii, chiar dacă am citit pentru prima dată în spaniolă. Federico Moccia ne expune scene memorabile, de neuitat.

Trăiești odată cu personajele dragostea și drama lor. Aceasta este o poveste ce te poartă între îndoieli, confuzie, zâmbet și lacrimi. Aflăm cum dragostea poate fi frumoasă dar și devastatoare în același timp.

Este o carte pe care mi-o doresc din tot sufletul în România, și pe care o recomand cu drag tuturor împătimiților de povești de dragoste, dacă înțelegeți cât de cât spaniola sau italiana.

About alexa

Just me

Posted on 31 iulie 2013, in Recenzie Carte and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 88 comentarii.

  1. Chiar as vrea sa citesc cartea…<3 Filmul a fost…wow…cel mai bun film p care l-am vazut pana acum..si chiar sunt interesata de carte …unde o pot gasi?

    • Da este o carte foarte frumoasa. EU le aveam in calculator. Nu mai tin minte de unde le-am luat, dar am avut probleme cu laptopul si le-am pierdut odata cu stricarea lui.
      Nu e mare paguba pentru ca intre timp le-amprimit de la sora mea din Spania.
      Eu incerc sa fac posibila publicarea acestor cari in Romania.
      Nu stiu daca ar trebui sa strang niste voturi prima data si dupa ar trebui sa contactez o editura sau invers.
      Dar o sa ma intereresez si zilelea acestea poate o sa incep o petitie de votare.

  2. buna Va rog imi spuneti si mie cand va incepe Lo Siento Tu eres mi verdadero AMOR! parte 3

  3. cand apare partea a 3 a a filmului?

  4. A durat ceva sa citesc cartea, dar a fost superba. Ms pentru recomandare si ms pentru carte.
    Step este un baiat minunant. Felul cum se maturizeaza si ajunge sa cunoasca acele sentimente de dragoste care il fac sa se schimbe, chiar si daca o face prea tarziu, sunt pluse in plan intr-un mot atat de impresionat ca te face sa simti povestea cu tot sufletul. Iti pare rau pentru ei, dar nu indraznesti sa spui ca are un final egoist. Este un final superb pentru o poveste superba, asta pentru cei care stiu sa il aprecieze.

  5. Ioana Bianca

    Chiar imi pare rau ca nu ma descurc sa citesc in spaniola.
    Mi-as fi dorit mult sa citesc cartea.
    Pacat ca nu avem o influenta mai mare asupra editurilor, prin parerile noastre, astfel poate ar exista o posibilitate de publicare a cartii in Romania.

  6. Uite ca ai citit si cartea nu doar ai vazut filmul.
    Nu am reusit sa citesc si comentariile celorlalti pentru ca timpul e scurt la mine. Am citit doar recenzia si sper ca nu repet aceasta idee, dar sunt curios ce diferente sunt intre cele doua

  7. Deci cred ca acesta este cel mai romantic film ever. Vreau sa-mi cumpar si cartile in spaniola dar sa vad cum fac cu transportul. Uneori nu ma pot decide care film mi-a placut mai mult, dar pot spune ca amandoua m-au fascinat. Intr-un fel imi place ideea ca el nu a ramas cu Babi, deoarece a fost capabil sa intalneasca pe cineva mai potrivit si sa realizeze ca in viata mereu exista o a doua sansa. Am plans atunci cand prietenul lui a murit, si cand arata in al doilea film cum vorbea cu el la mormantul lui – partile alea mi-au frant inima. Si ce mi-a mai parut trist a fost cand Jin violata. Dar este un film foarte reusit care te invata ca exista iubirea adevarata si in viata reala nu numai in povesti. Mi se pare o poveste originala si ador cuvintele de la sfarsit: ” Nu te mai poti intoarce. O simti. Si apoi incerci sa-ti amintesti cand a inceput totul. Si-ti dai seama ca totul a inceput cu mult inainte decat credeai. Cu mult inainte. Si chiar in acel moment iti dai seama ca lucrurile se petrec doar o singura data.”

    • The best film I Have ever seen….si inca o data o spun filmul reflecta realitatea, mi-a placut modul in care au jucat personajele , dupa pererea mea Hache si Babi chair se potrivesc si in viata reala…

    • Gasesti cartile pe Book Depository. Transportul e gratuit, dar crede-ma ca nu sunt deloc ieftine. Mai ales cele care au actorii pe coperta. Mie alea mi le-ar placea.
      Cred ca cel mai mult m-a atras la aceasta poveste faptul ca a fost diferita. Nu a fost ca restul in care se intalnesc, se indragostesc, se ciondanesc putin, se impaca, se iubesc tot restul vietii.
      Faptul ca dragostea te pune la incercare, te schimba, te rascoleste, o pierzi, ti se da o alta sansa. Sunt lucruri care m-au facut sa iubesc aceasta poveste.
      Nu stiu daca o iubeste pe Gin mai mult decat pe Baby. Dar a pierdut dragostea vietii lui, s-a indragostit din nou si acum stie cat de usor poti pierde pe cineva daca nu o pretuiesti.
      Momntul de la final a fost memorabil la ambele filme. In ambele realizeaza ca viata le-a scos in cale pe ambele fete inainte sa se indragoasteasca de ele.

  8. e in spaniola careta sau romana?

  9. Ma faci sa vreau sa vad filmul asta cat de curand insa stiindu-ma o plangacioasa imi dau seama ca-mi va trebui ciocolata :))

  10. Oh, Doamne, am vazut filmul impreuna cu o prietena si am plans amandoua:( Nu stiam nici ca are o continuare si nici ca e facuta dupa o carte. Mi-as dori sa stiu spaniola :)) Multumim pentru recenzie

  11. Am vazut filmul acum cateva luni si mi-a placut enorm. Nu stiam ca este facut dupa o carte dar ma bucur sa aflu acest lucru. Mi-a dori sa citesc si eu cartea dar nu stiu deloc spaniola, nu ma descurc bine nici cu engleza, o sa astept sa apara si la noi. M-ai ispitit vara asta cu o multime de carti sper sa ajung sa le citesc pe toate, pentru ca lista de citit a crescut foarte mult si timpul pare sa nu aiunga.

    • Nu cred ca o sa apara in Romania. Eu am dat intamplator peste carte, afland prima data de film.
      Cine stie. daca am sustine publicarea ei in Romania poate cine stie.
      Editura All are carti de la autori de prin toata lumea.

  12. E prima data cand citesc despre aceasta carte. Sincer nu am citit nimic in spaniola pana acum, cu toate ca ma descurc cu limba, deoarece e mai comoda engleza. Am gasit-o pe internet acum si o sa ii dau o sansa. Sunt curioasa cum o sa mi se para…

    • Ai gasit-o in egleza?
      Eu nu am gasit-o cand am cautat.
      Inca nu am apucat sa caut partea a doua. Zilele acestea sunt tot plecata. Plus ca acum mi s-a pus pata pe Ingerul Noptii de Becca Fitzpatrick

  13. Frumoasa recenzia cartii! Inca nu am apucat sa vad filmul, dar m-ai facut curioasa.Pare o poveste clasica de dragoste, dar am inteles ca are un final tulburator…(nu sunt sigura)!!! Am inteles de la voi ca acest roman nu a fost inca tradus si in Romania. Nu stiti, exista vreo sansasa fie publicat si la noi in tara?

    • Nu este o poveste clasica de dragoste. Are un final mai neobisnuit. Eu zic sa te uiti la film. O sa iti placa. Diferentele nu sunt mari intre carte si film, cel putin in prima parte. Inca nu am apucat sa citesc partea a doua.
      Poate daca am face o campanie sa sustinem publicarea ei in Romania ne-ar baga vreo editura in seama.

      • Am vazut filmul si a fost superb!!!!<3 Daca va hotarati sa faceti o campanie, va sustin in totalitate. Abia astept sa vad maine a 2 a parte!!!!!!!!!!!!

        • Ti-am spus eu ca nu e la fel ca toate celelalte povesti. Astept sa imi spui ce parere ai si dupa ce vezi partea a doua.

          • Sincer… a doua parte a fost frumoasa, speciala, dar parca nu isi avea rostul. Eu im doream sa ramana cu Babi. Tot primul mi-a placut mai mult. La a doua parte nu am mai simtit acele vibratii, acel ecou pe care il aveam in suflet. Dar , merita vizionat.

          • Interesanta parerea ta. Mie sincer mi s-a parut la fel de plina de trairi si emotii si a doua pare.
            Se da o lupta in sufleetul lui intre Babi, intre o noua sansa, intre prietenul pierdut, intre remuscarile pe care le are.
            E interesant sa vezi cum viata are un mod ciudat de a se desfasura.
            Daca ai observat la finalul ambelor parti lui Hugo realizeaza ca le-a intalnit pe ambele fete inainte sa le cunoasca. Este interesant sa vezi cum viata iti scoate pe cineva in cale.
            Mie mi-au dat lacrimile cand am vazut durerea din sufletului lui cauzata de pierderea celui mai bun prieten, si modul in care reuseste sa invete sa traiasca fara el, sa se elibereze de ea si sa se resemneze.

          • Da a fost frumos filmul…si cea de-a doua parte dar nu am mai simtit emotia si misterul din prima parte a filmului, a avut un final trist, sincer ma asteptam la ceva mai vesel, imi doream alt final…parca e prea trist….parca vroiam sa ramana amandoi impreuna si sa nu se desparte…era mai frumos…

          • Da, si eu mi-am dorit sa ramana impreuna. Dar uneori trebuie sa privesti povestea in profunzimea ei ca sa poti intelege mesajele pe care le transmite.
            Caile dragostei sunt nebanuite. De multe ori castigi dar si de mai multe ori pierzi. Trebuie sa ai grija cu ce primesti, pentru ca dragostea pe care trebuie sa o porti, o simti doar atunci cand dai gres.

  14. Daa, ai promis ca vii cu recenzia si ai si facut-o! Imi place subiectul cartii (desi deja a devenit un cliseu combinatia fata buna – baiat rau!) si sunt curioasa rau sa vad cum ar putea sa ma surprinda aceasta carte… poate doar backgroundul unde se petrece actiunea, imi place sa citesc despre Italia, am mai citit o carte unde actiunea se petrecea in Venetia si era asa de frumos descrisa, sufletul orasului, nu doar ce vezi ca turist!

  15. hm..cartea asta pare interesanta . E normal ca unele situatii sau nume de personaje sa nu coincida cu cele existente deja in carte , un alt exemplu consacrat ar fi jurnalele vampirilor.Unde nu exista un frate al elenei ci o sora micuta, nu exista un klaus (cel putin pana in volumul 4 de retul nu stiu , deci nu aruncati cu rosii) si multe altele, dar revenind la cartea prezentata , cred ca trebuie sa ma pun pe vizionat filmul …

    • Apare Klaus… si inca cum! parerea mea ca incepand cu volumul 5 devin foarte bune Jurnalele vampirilor! Cat despre serial… nici macar nu m-am putut uita la el, e total diferit fata de carte!

      • Hm…posibil eu nu am lecturat restul volumelor , pentru ca volumul patru mi s-a parut ca este mult prea bun pentru incheierea acestei serii, plus ca am aflat si faptul ca nu sunt scrise de aceasta autoare ci de un anonim aflat sub acelasi pseudonim sau nah.Serialul a fost ok si nu prea. dar eu l-am vazut inainte sa lecturez cartile deci nu a fost trauma prea mare.

      • In sfarsit intalnesc pe cineva care are aceias parere cu mine.
        Mie volumele 5-6-7 mi-au placut cel mai mult din toata seria. Nu ma omor deloc dupa primele 4 volume, iar volumul 8, Fantoma mi s-a parut ca deja toata treaba e trasa rau de par, si incepe sa isi piarda din farmec povestea.

        • din cate am inteles eu vor continua ..mai sunt doua volume din acest ciclu si mai urmeaza un set …daca voi sustineti ca e ok, poate ma voi incumeta si eu sa citesc si urmatoarele volume ..

          • Mie nu mi-a placut Fantoma, volumul 8 prea mult. Dar mie nu imi place sa las seriile neterminate. Daca tot am citit-o pana aici, desi Jurnalele lui Stefan inca ma asteapta prin biblioteca, am sa o continui. Poate o sa fie mai interesante urmatoarele 2 volume din ciclu. Sper totusi sa termine seria dupa acestea.

          • Hm…jurnalele lui stefan par interesante dar nu m-am incumetat inca la ele.

          • Eu am citit doar prima si sincer mi-a placut. Dar cine stie cat de mult o sa imi placa si celelalte.

          • Mda. M-am inselat . Nu termina seria.
            Se pare ca dupa ciclul The Hunters mai urmeaza unul. Chestia este ca, pe wikipedia scrie ca ciclul The Hunters, acesta din care face parte Fantoma, este scrisa de un anonim. Iar urmatorul ciclu se numeste The Salvation si zice ca este scris de Aubrey Clark.

          • Hm…dar oare nu obosesc sa publice atata? banuiam ca nu e scrisa de autoare dar este urat ca cel care le-a publicat a facut-o sub acelai nume .totusi recunoc sunt curioasa sa vad cum vor decurge lucrurile

          • Asta ma face si pe mine curioasa. De ce ele sunt publicate cu numele ei?

          • da, mai ales ciclul fantoma, desi eu am inteles si de volumele 5,6 si 7 dar am observat anii diferiti in care au fost publicate. Avand in vedere ca aceasta continuare a venit la cativa ani buni dupa incheierea volumului patru , mi-a dat de inteles ca autoarea si-a pierdut capacitatea de-a scrie, iar personajele sunt profund dezamagitoare din punct de vedere comportamenal, adica serios acum vocabularul lui stefan.etc, etc

          • Eu sunt exact invers parerilor tale. Mie mi-au placut mai mult volumele 5-6-7 decat primele 4.

          • eu inca nu le-am lecturat complet, am inceput 5 ..dar ceva m-a facut sa ma opresc, asta a fost anul trecut, dar i voi da o noua sansa…vreau sa vad cum vor evolua lucrurile se pare ca ati reusit sa ma faceti curioasa. poate dau si de klaus

        • Daa, volumele 5, 6 si 7 au fost cele mai bune! Cat despre celalalt autor care scrie sub pseudonimul Lisei Jane Smith este adevarat, dar incepand cu vol 8 – cu Fantoma care (asa cum ziceai si tu Alexa!) si-a mai pierdut din farmec! De la 1 la 7 inclusiv sunt scrise de LJ Smith sigur! Am inteles ca de la vol 8 incolo apare pe coperta ceva de genul “serie creata de LJ Smith” ca nu mai au voie sa scrie ca e de ea scrisa cartea… din cate stiu Jurnalele lui Stefan nu sunt scrise de ea, de aia nici nu le-am cautat sa le citesc….

          • Da, Jurnalele lui Stefan sigur nu sunt scrise de ea.
            Dar ciudat este ca pe pe wikipedia scrie ca volumele 5-6-7 sunt scrise de anonim.

          • The Vampire Diaries: The Hunters Trilogy

            The Hunters: Phantom (2011) (Written by a ghostwriter)
            The Hunters: Moonsong (2012) (Written by a ghostwriter)
            desi dupa mine si volumele 5,6, 7 sunt scrise de alt autor deoarece nu este acelasi stil, desi pot pune la socoteala cel msai probabil pauza lunga dintre serii plus vocabularul personajelor, adica stefan nu e stilul lui caracteristic sa foloseasca genul acela de dulcegarii verbale . Oricum nu e corect ca un alt autor sa publice cu numele ei …in locul ei i-as da in judecata , adica ok, vreti sa continuati seria..munca mea nu ma eranjeaza dar faceti-o in numele vostru nu al meu. Oricum mi s-a parut un gest foarte urat sa o concedieze pentru ca ea a vrut ca elena sa fie cu fratele lui stefan. si apoi daca stau bine sa ma gandesc pentru bani sunt in stare de multe lucruri acesti oameni .se vede ca e prea comercial..prea..prea prea..dar e doar o parere caci nimeni nu stie ce s-a intamplat acolo in realitate, iar daca volumele 5,67 or fi cu adevaratr scrise de ea , inseamna ca szi-a pierdut originalitatea, fie a fost pusa sa scrie asa deoarece e o mare discrepanta intre stilurile naratoarei.
            The Hunters: Destiny Rising (2012) (Written by a ghostwriter)

            The Vampire Diaries: The Salvation Trilogy

            The Salvation: Unseen (2013) (Written by Aubrey Clark)
            The Salvation: Unspoken (2013) (Written by Aubrey Clark)
            The Salvation: TBA (2014?) (Written by Aubrey Clark)

          • Nu prea avem de unde sa stim ce se intampla si nici nu putem specula.
            La ia pe site scrie asa “Note: I do NOT write Stefan’s Diaries or any The Vampire Diaries after Midnight.”
            Deci, asta ce inseamna, ca ea a scris si 5-6-7. Cine stie de ce scrie asa pe wikipedia.
            Dar oricum nu iti poate continua asa cineva seria aiurea. Banuiesc ca daca nu a iesit nici un scandal, isi primeste si ea o parte de bani pentru ca permite chestia asta.

          • corect, de asta am zis sunt doar zvonuri, care creaza controverse . Mie imi este putin iundiferent, voi incerca si eu restul volumelor si sper sa fie dragute si bune, si apoi daca continua alta [ersoana munca ei si face o treaba la fel de buna sau mai buna decat ea, e de aprecioat dar daca o face mai rau, ei bine, asta e .

          • Uitati dragelor, aici explica totul!

            http://www.fanpop.com/clubs/stefan-and-elena/articles/94267/title/lj-smith-fired-from-writing-own-novels

            Imi mentin si eu parerea, ca vol 5, 6 si 7 sunt cele mai bune scrise de L J Smith- sunt o mare fana a acestei autoare, am citit cu placere si seria Cercul perfect!

          • Ms ca m-ai luminat si pe mine.
            Dupa ce am citit sincer nu imi vine sa mai continui seria. Cred ca este o nebunie tot ce s-a intamplat.
            Am in biblioteca tot ce sa publicat pana acum in Romania si nu cred ca o sa imi mai iau ceva. O sa citesc totusi Jurnalele lui Stefan chiar daca nu sunt scrise de ea deoarece le am pe toate.
            Imi pare foarte rau, ca am crezut toate zvonurile aiurea, care spuneau ca scrie atatea volume pentru faima si bani.
            Nu stiu daca nu, acelas lucru se intampla si cu Cercul secret. Mi se pare ca doar primele 3 volume sunt scrise de ea.

          • multumesc mult Yora chiar cautam ceva oficial.

  16. Eu am vazut filmul si a devenit filmul meu preferat.Este suuuperb. <3<3<3

  17. Frumoasă poveste. Eu cunosc spaniola, de unde ți-ai cumpărat-o?

    • Am gasit-o pe internet. Dar sora mea este in Spania si mi-a promis ca o sa caute ambele pari si o sa mi le cumpere sa le am in biblioteca mea.

  18. si mie mia placut primul film mai mult decat al doilea:D de aceea miam luat si eu doar primul vol sa il citesc:D e pur si simplu super:d ma bucur enorm de mult ca am descoperti cartea si mai ales ca s-a facut si film:d

  19. Step? In film il cheama Hugo, poreclit H, de la Hero. Si filmul e extraordinar.

  20. Andreea Ilie

    Oh,Doamne!! Deja m-a cucerit aceasta carte <3 Desi am mai citit povesti asemanatoare,cred ca aceasta o sa fie mult mai captivanta,o sa aiba un impact mai mare asupra mea decat celelalte :))) Multumim pentru recomandare!! :D

  21. Eu am vazut filmul si am plans o gramada, am facut lac in jurul meu. Acum ca am vazut ca exista cartea…o vreau cu toata fiinta mea! :-<

    • Si eu am plans un pic la film
      Am gasit in spaniola cartea. A durat destul de multe ore sa o citesc, dar pana la urma am terminat-o.
      Mi-as dori foarte mult sa apara in Romania.

    • Incearca Tengo ganas de ti (2012), e continuarea filmului.

      • Mda, l-am vazut, dar nu se compara cu primul. Continuarea nu mi-a placut deloc. :(

      • Eu la a doua parte am plans un pic.
        Defapt am plans si zambeam cu gura pana la urechi in acelas timp. Ciudata senzatie.
        La prima parte imi era ciuda de numa la final. Am spus ca universu ma amageste cu astfel de povesti de dragoste.

        • Eu acu’ vad partea a doua, azi am dat si eu de ea. Si am auzit ca va iesi si a treia anul asta.

          • Vai, si stie ce intorsatura de situatie ia in partea a treia.
            O sa imi caut si cartea a doua, Tengo ganas de ti. Si sa ma uit, din cate citisem eu, nu urmeaza si o alta carte. Sunt doar acestea doua. Dar o sa ma mai interesez.

          • Sa imi zici si mie, te rog mult de tot :o3

          • Poate este mai mult in cartea Tengo ganas de ti decat este ecranizat in film, si poate de aceea va mai fi un film.
            Cine stie. Vineri stau pe acasa, ca zilele astea am putina treaba si o sa fac mai multe cautari.

          • Zice ca se zvoneste ca va fi o a treia parte care s-ar numi “Lo siento, pero tú eres mi verdadero amor”.
            Inca nu se stie daca este zvon sau adevarat. Directorul de productie spune ca uneori se trezeste cu chef de a face o trilogie. Ar vrea sa inchee anumite povesti si sa continue acest univers si aceste personaje fata de care poarta foarte mult drag. Dar uneori se gandeste ca este bine, ca nu este nevoie de mai mult. El spune ca are idei pentru inca un film, dar nu e nimic confirmat, ca se va mai face ceva.

          • Mersi enooorm. Stai asa, cum adica “uneori se trezeste cu chef de a face trilogie” ? Sa se trezeasca tot timpul cu asa chef :))

          • Eu totusi cred ca sunt doar zvonuri.
            El a spus ca are idei pentru o noua parte si lumea a inceput sa speculeze ca se va face. Nu cred ca el a zis ceva sigur. Doar ca indrageste filmul si personajele.
            Dar niciodata nu se stie.
            Vom vedea in 2014. Anul acesta cu siguranta nu se va face nimic.

          • Asa e, ai dreptate. :)

          • eu am gasit pe net ca ar aparea partea a3a si pe unele site uri s.ar numii “Lo siento, pero tú eres mi verdadero amor”., iar pe altele am gasit ca s.ar numii,, por tu amor”unde am gasit cartea online de citit.

          • Din punctul de vedere al autorului nu va urma o alta carte.
            In schimb regizorul filmului spunea ca ar vrea sa continue povestea. Dar in momentul de fata a ramas doar ca un vis sau o placere de a lui. Restu sunt doar zvonuri.

  1. Pingback: A tres metros sobre el cielo in Romania | Cărți nemuritoare

  2. Pingback: Leaspa + Provocarea Verii |

Lasa un comentariu

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 565 other followers

