Recenzie: Invocarea – Kelley Armstrong


Titlu: Invocarea
AutorKelley Armstrong
Editura: Leda
Colectia: Fantasy

COMANDA CARTE

 

 

>>TOP 100 CARTI<<<

Deşi am citit doar primul volum, pot spune că,  „Forţele raului absolut” este o serie foarte buna, extraordinar de captivantă, cu o acţiune bine punctată.

Subiectul carţii, este  Chloe Saunders, o tanară de 15 ani, a cărei preocupări principale sunt problemele adolescenţei, însoţite de importante transformări pe planurile biologic si  psihologic. O tânără normală,care se gandeşte ca orce fată de vârsta ei, la bal, la baieţi, la aspect ş.a.m.d., fără să dea prea mare importanţă universului ce o înconjoară. Toate acestea până într-o zi, când datorită unui incident ajunge într-un sanatoriu, a cărui aspect încearcă să înfăţişeze imaginea de „acasă”, dar în spatele căreia se află un adevăr de neînchipuit. Un loc în care câţiva adolescenţi sunt etichetaţi şi forţaţi să accepte o boală psihică, îndopaţi de pastile , trăind cu speranţa că se vor face bine si aşteptând cu nerăbdare ziua când vor putea pleca acasă.

Chloe  este extrem de îngrozită de faptul că vede oameni morţi, refuzând categoric să creadă acest lucru , dă vina pe pubertate şi pe schimbările hormonale, încearcă să accepte diagnosticul pus de medici, şi anume schizofrenia, comportandu-se exemplar pentru a se întoarce cât mai repede la viaţa sa normală.

Împreună cu o fată cu care se împrieteneşte, realizează că simptomele pe care le aveau nu corespundeau bolilor mentale cu care au fost etichetate, comportamentul lor ieşind din tiparele normalului.

Chloe ajunge să se împrietenească şi cu cea mai respingătoare si antisociabilă persoană din sanatoriu, Derek, fiind închis pentru violenţă, despre care crede, la început, că vrea sa îi facă rău. Află de la el că, ea este o necromantă și ca nu poate doar vedea morţii ci poate şi interacţiona cu ei.

Dar Chloe nu îşi face doar prieteni, ci şi duşmani,o altă adolescentă din sanatoriu, cu probleme de comportament, care din ură, o închide într-o zonă de intervenţie de sub casă, legată de mâini şi de picioareşi cu bandă adezivă la gură, un loc foarte strâmt, întunecat, un loc în care Chloe descoperă mai multe cadavre, a căror poveste, salvată fiind de Derek, o află invocând stafiile lor.

Această tânără care trebuie să se maturizeze peste noapte, care trebuie să învete să se apere, să ia decizii grele, reuşeşte să evadeze împreuna cu înca trei prieteni din sanatoriu, aceştia aparţinând de asemenea lumii supranaturalului.

Finalul carţii este unul foarte bun, cu urmăriri şi suspans ce dezvaluie lucruri cutremurătoare. O carte pe care eu nu am putut să o las jos din mână, plină de mister şi dezvaluiri pe care vă las să ledescoperiţi singuri.

O serie fascinantă, pe care am cumpărat-o împreună cu revista Bravo şi mulţumesc foarte mult editurii Leda şi de asemenea revistei pentru aceasta oferta nemaipomenită.

15 responses to “Recenzie: Invocarea – Kelley Armstrong

  1. Superba cartea! M-a atras de la primele randuri, nu doar prin modul in care lega discutiile ci si prin descrieriele facute sau prin actiune. A fost a doua, ba nu a treia serie fantasy pe care am citit-o si spun ca a meritat. Celor care nu au citit-o le-o recomand, daca nu o citesc prierd o carte absolut umitoare.😀

    • Mie mi-a placut enorm de mult. Finalul a fost foarte dragut. Si mi-a placut foarte mult si faza cu ei in birou cand o ia in brate …

  2. Am reusit sa citesc primul volum. Din descriere cartea parea mai interesanta, dar fiind si primul volum inca nu s-a ajuns la esenta povesti, si trebuiau sa fie introduse personajele cu povestiile lor de viata, insa pe la jumatatea carti povestea a prins mai multa culoare si a inceput sa se contureze cu adevarat. Sfarsitul m-a lasat cu gura cascata si daca nu as fi stiut ca am deja volumul 2 as fi avut o cadere nervoasa pana as fi intrat in posesia lui.

  3. Cred ca este prima recenzie a acestei carti pe care am citit-o pana la sfarsit! Este foarte bine scrisa, felicitari! Am auzit de mult de aceasta serie, ca sa nu mai zic ca am vazut-o si la librarii, dar lipsa banilor ma omoara cu zile…

  4. O serie extraordinar de buna.Am citit primul volum foarte repede. Cand l-am terminat fara sa stau pe ganduri am inceput vol 2 .Curiozitatea si suspansul nu m-au lasat nici sa ma gandesc ca trebuie sa ma iau o pauza sa mai si mananc.

  5. Aproape ca uitasem de aceasta carte, o prietena mi-a povestit despre ea si mi-a trezit interesul, acum cand am citit recenzia ta mi-am reamintit de ea, trebuie sa o imprumut si sa o citesc, sau sa o cumpar nu e foarte scumpa.

Lasa un comentariu

