Noi Scimbari


Am simţit că blogul are nevoie de o noua interfaţa, mai ales că şi anotimpul s-a schimbat,şcoala a început, am decis că este un moment prielnic pentru a face nişte schimbări. Sperăm că noua interfaţa să vă placă.  Noi credem că este destul de practică, iar secţiunile se găsesc mult mai uşor, iar culorile sunt calde si primitoare.

         Ar fi trebuit să încep prin a vă spune că eu sunt Alexandra şi de acum  încolo o voi ajuta pe  Mădălina cu blogul. Împreună sper să facemtreabă bună.
          Plănuim  cât mai multe evenimente şi  concursuri dar momentan nu vă dezvăluim maimult de atât.
          Un ultim lucru care ar trebui menţionat este că am adăugat în meniul de sus o noua secţiune, intitulată ” Oferte si Promoţii”. De acum în colo vom posta acolo ofertele şi promoţiile de la Editurile din ţară pentru a fi la curent mereu cunoutaţile.
PS.  Acest blog ţine cont şi de părerea voastră, acititorilor, deoarece  voi contaţi pentru noi, cel mai mult. Aşteptăm propuneri de la voi. Ce aţi dori să aveţi nou pe blog?Rubrici noi?[ ce fel de rubrici?] sau pur şi simplu propunerile voastre!
5 răspunsuri la „Noi Scimbari

  1. Felicitari pentru noul look. Mai multe recenzi ar fi ok, dar inteleg ca voi aveti o viata si inafara blogului si sa citesti o carte nu dureaza 5 min, oricum cred ca si diversificarea subiectelor cartiilor ar fi bine, pentru a atrage un public cat mai larg.

  2. O sa incercam sa facem cat mai multe recenzii… si la carti mai noi si la carti mai vechi, in masura timpului disponibil si in functie de ce carti o sa ne achizitionam.

    • Acum am vazut ca am scris Noi Scimbari.
      Eu sunt mereu pe fuga, deci sa nu va mirati ca scriu o gramada de tampenii.
      Mai sunt doua persoane pe blog. Laura, dar si ea lucreaza pana seara, lucreaza si ea la dizertatie, momentan si-a schimbat serviciul si are foarte mult de lucru, si Bogdan, care e cel mai micut, care momentan se apropie de bac si e prins cu invatatul.
      Eu una, la fel, servici, master, dizertatie, second job, cursuri pentru servici de 2 ori pe saptamana, casa, viitor sot, trebuie sa ne mutam la apartamentul nostru ca momentan stam in chirie, si incerc printre toate cele sa nu uit si de blogul meu, care imi este foarte drag de el si vreau sa scriu pe el, pana la batranete.
      Ma gandeam la un moment dat sa mai caut o fata colaboratoare, dar nu am cine stie ce sponsorizari, am mai multe carti electronice. Nu stiu ce sa zic. Inca ma mai gandesc la asta.

Lasa un comentariu

