P.S. Te iubesc – Cecelia Ahern


p.s. te iubescTitlu: P.S. Te iubesc
Autor: Cecelia Ahern
Editura: ALL
Colectia: Strada Fictiunii
Disponibilă laLibris

COMANDA CARTE

 

 

P.S. Te iubesc” este o carte foarte emoționantă, Cecilia Ahern reuşind să transmită durerea lui Holly  și cât de greu îi este să continue să traiască.

Autoarea o concepe pe Holly,ca fiind un personaj puternic, încercând să ne arate că ea încă mai poate să aibă zile bune, că încă mai poate să aibă sentimente, sau că se poate distra  și  fără Garry.

Romanul se învârte în jurul lui Holly pe parcursul a aproximativ un an, cum trece prin emoțiile vieții, fără persoana care o făcea să merite să traiască. Acțiunea urmărește aventura prin care trece, în timp ce primește scrisori de la soțul ei, care a decedat în urma unei tumori pe creier. Aceste scrisori sunt menite să o ajute să treacă peste această situație, nu să își ia viaţa de la capăt, ci să o continue,  transpunând-o în noi capitole, pline de noi amintiri frumoase. Dar greutatea care îi apasa sufletul nu o lasa să se gândească la lucruri noi, ci își petreacea zile intregi gândindu-se, la fericirea care a pierdut-o, și-l imagina pe Gerry prin casă, cum o săruta dimineața, cum o făcea mereu să râdă și în acelaș timp se acuza pentru fiecare clipă în care se supăra pe el. Amintirile cu el, erau minunate, dar suferea la gândul ca nu le putea atinge, mirosi sau îmbrățișa. Odata cu trecerea timpului nu mai semănau deloc cu ceea ce fuseseră în clipa când se petrecuseră și păleau în timp.

Fusese convinsă că scopul ei în viată era să îl  întâlnească pe Gerry  și să se bucure de zilele petrecute  împreuna până la sfârșitul lor. Dar acum se intreba care era scopul ei fără el. Cu siguranța avea unul, sau poate se strecurase o eroare în treburile de sus, din cer.
Este ciudat cum aceasta carte, deși narează o poveste tristă, iți creaza mediul prielnic în care reuşeşti să înveți să fi maiputernic. Holly trebuie să lupte și este forțată să persiste, chiar dacă mai degrabă ar renunța și s-ar prăbuși. În timp ce în jurul ei totul se năruie, prietenii ei sunt fericiți, viaţa lor împlinindu-se odată cu trecerea timpului.

Ea se simte strivită între umerii trecutului și ai viitorul pe care îl considera pierdut, având mereu senzația de sufocare.
Pe lângă terifiantul  gând  că trebuie să traiască singură, moartea soțului ei, îi oferă lui Holly posibilitatea de a-și reevalua viaţa și de a se redescoperii. Trecerea timpului face din ea o persoana mai puternica și mai draguță. Reușește să îşi  facă noi prieteni, învaţă să coopereze cu durerea ei,cu viaţa ei , și cu viaţa prietenilor ei.

În concluzie, această carte merită citită, și deși veți avea tendința de a plânge pentru Holly, va veți și amuza foarte mult descenele ei, alături de prieteni și familie  și de asemenea va va face să apreciați viaţa pentru ceea ce este ea – un lucru scurt dar miraculos, cu bune și cu rele.

24 responses to “P.S. Te iubesc – Cecelia Ahern

  1. Este o carte minunata si,asa cum ai spus si tu,te poate face sa plangi si sa razi in acelasi timp.O recomand,mai ales pentru ca este o carte usor de citit.Dupa ce o incepi nu o mai poti lasa din mana.
    P.S.: Filmul este MINUNAT.

    • Filmul l-am vazut de doua sau de trei ori. Chiar este foarte frumos.
      Imi place mult Cecelia Ahern. Chiar mi-am mai comandat recent 3 de la ea. Imi mai trebuie 2, ca sa le am pe toate publicate in Romania. Iar cei de la All, mi-au zis ca anul acesta vor mai publica una de la ea.

  2. Este una dintre cele mai frumoase carti citite vreodata despre iubire si puterea iubirii! Atat cartea cat si filmul sunt deosebite, dar pe departe as alege cartea in favoarea filmului (desi ecranizarea este foarte buna, cu actori cunoscuti si talentati). Felicitari pentru recenzie! Structureaza foarte bine subiectul romanului🙂

    • Multumesc. Si, ma bucur ca ti-a placut cartea. Mie imi place foarte mult de autoare si de cum scrie. Chiar planuiesc sa imi cumpar toate cartile aparute de la ea in Romania, anul viitor.

  3. Deci nu pot crede ai recenzia acestei carti superbe , fapt ce imi aminteste ca trebuie sa o scriu si eu pe a mea pe blog;)) ,….iubesc cartea aceasta cred ca este o carte foarte speciala si sincer acum este nemaipomenita ..

  4. multumesc mult..Eu pot zic ca faptul ca am vazut filmul de catev aori inainte, m-a pregatit sufleteste pentru aceasta carte. Dar si asa, tot m-a emotionat.

  5. Acum cu timpul liber atat de scurt, nu mai ajung sa citesc asa cum mi-as fi dorit, chiar vreau sa citesc cartea. Ai scris frumos despre ea, m-ai facut curioasa si cand mi-ai povestit prima oara, ai reusit sa surprinzi aceleasi sentimente ca si atunci, entuziasm, placere si in acelasi timp sa lasi destule lucruri in ceata ca sa nu dezvalui totul. Felicitari!

  6. am auzit numai lucruri bune despre carte si cu siguranta trebuie sa o citesc si eu, ador cartile romantice, iar faptul ca sotul ei a murit in urma unei tumori pe creier imi aduce lacrimi in ochi

Lasa un comentariu

