Jurnalele Vampirilor – Reuniunea de L.J.Smith


Când am terminat volumul trei al acestei serii eram foarte dezamăgita. Niciodată nu mi-a plăcut când se întâmplă ceva cu personajul principal. Nu îmi imaginam mai departe povestea fără Elena, pentru că în primele trei volume s-a pus foarte mult accentul pe ea, plus că toată povestea era din perspectiva ei.
Dar uite că sunt peste 200 de pagini fără Elena, ei bine, aproximativ fără ea, pentru că într-un fel sau altul tot reușește să fie prezentă și ea.
Acest volum este narat din perspectivele mai multor persoane, dar cel mai mult dinperspectiva lui Bonnie. Mi-a luat un pic să mă obișnuiesc cu acest lucru, dar după vreo patruzeci de pagini a început să îmi placă.
De data aceasta apar alte amenințări în Fells Church, mai mari față de cele pană acum, iar Matt, Meredith  și Bonnie luptă împreună cu Stefan  și Damon pentru a salva orașul. Damon este alături de fratele său doar datorită promisiunii, pe care amândoi au făcut-o Elenei înainte ca ea să moară, și anume, că vor sta împreuna și se vor proteja mereu.
Bonnie  începe să se maturizeze  odată cu noile întâmplări, de la fata copilăroasă și speriată care era la început, devine mult mai încrezătoare și mai puternică, luptând la final cu toate forțele ei. Până aproape de finalul cărții, ea primește tot felul de viziuni de la Elena, care o avertizează în legătură curăul ce se află în oraș. De data aceasta amenințarea este Klaus, un vampir original,care îi face chiar și pe Tyler, tânărul vârcolac, și pe Caroline să comploteze  împotriva orașului și a apărătorilor lui.
Deși acest volum dezvăluie multe, totodată ne face să găsim alte lucruri, prin care ajungem să ne punem tot felul de întrebări.
Ajungem să îndrăgim caracterele din ce în ce mai mult. Lupta pentru dragostea față de Elena, este oarecum rezolvată în acestă carte, dar amenințările din partea răului continua cu siguranța în următoarele volume.
Pentru mine finalul a fost unul surprinzător. Într-un fel sau altul, mă gândeam că ceva trebuie să se întâmple, dar nu m-am așteptat la acțiunile care au avut loc. Este o serie buna, deși la început mi-a fost greu să mă adaptez diferenței dintre cărți și film. După primul volum au început să îmi placă foarte mul taceste diferențe deoarece m-au făcut să mă gândesc că în acest mod nu o să mă plictisesc nici de cărți nici de serial, pentru că nu o să știu ce se întâmplă din sutele de pagini citite, când mă uit la film și nici nu o să piară suspansul atunci când citesc, din cauza filmului.

Cartea a apărut la editura Leda  și o puteți comanda de AICI .

3 răspunsuri la „Jurnalele Vampirilor – Reuniunea de L.J.Smith

  1. Si eu eram cam dezamagita dupa finalul volumului 3 si la inceput de 4 ma tot asteptam sa se intampla ceva si sa revina Elena, asa cum o mai facuse…dar nimic. Nu puteam accepta ca povestea va continua fara Elena, e impotriva tuturor legilor nescrise care spun ca povestea nu poate merge mai departe fara personajul principal…Dar ma bucur ca s-au rezolvat lucrurile pana la urma :). Mi-a placut mult volumul, mai ales ca a fost narat din perspectiva lui Bonnie, unul din personajele mele preferate.

Lasa un comentariu

