Micuţele mincinoase – Perfect de Sara Shepard


Iată că am ajuns și la finalul celui de-al treilea volum. Doar ce am terminat-o de citit și vreau să vă zic că am rămas fără cuvinte. Nu prea știu ce să vă spun. Finalul a fost unul neașteptat și cutremurător.
Toți avem secrete. De multe ori ținem secrete doar pentru a-i proteja pe cei dragi, dar nu ne gândim niciodată, că cineva, ar putea face dintr-un secret, oricât de mic, un lucru care poate destrăma totul în jurul nostru.
Dacă stau să compar acest volum cu primele două, aș spune că mesajele și amenintalile de până acum au fost extrem de inocente față de ceea ce se întâmplă în acest volum.
Persoana misterioasă trece la fapte și încetul cu încetul ajunge să le distrugă pe cele patru fete.
Înafară de interminabila analiză a cărții, în speranța de a reuși să îmi dau seamă cine este A, mi-am făcut și o părere mai amănunțită despre fete. Nu doar că viață lor se destrăma datorită unei persoane foarte manipulatoare, care știe totul despre ele și le urmărește fiecare pas, dar o mai dau în bară și singure.  În toată nebunia asta, în viața unora dintre fete apar persoane care sunt dispuse să țină la ele și să treacă peste toate problemele lor personale și peste orice secret.  Ar fi prea simplu să zic, că au dat cu piciorul unei noi șanse, aș zice că unele sunt chiar nesimțite și își bat cu adevărat joc de tot ce au mai bun.
A este în continuare cu un pas înaintea lor și în continuare faptele acestei persoane ni se par imposibil de realizat. Mie una, îmi lasă impresia că are un întreg grup la dispoziție care se ocupă de toată această treabă murdară. Dar de ce ar fii aceste persoane de acord să facă atâta rău?
Cartea începe cu o amintire a fetelor din clasa a șaptea înainte ca Ali să dispară, filmată de Aria și care în scurt timp ajunge pe toate posturile de televiziune, trimisă de o persoană anonimă. Această filmare difuzată din nou și din nou, ascunde de fapt secretul tuturor fetelor, inclusive a lui Ali;  dar oare cine va sta să o analizeze în profunzime?
Finalul este unul plin de suspans.  Fetele sunt la un pas de dezvăluirea celui ce se ascunde în spatele acestui coșmar, dar A are grijă să taie acest lucru de la rădăcină.
„Perfect” este cel mai bun volum de până acum. Cuprinde foarte multe piese, așezate în locurile potrivite, astfel încât totul să se lege. Este o serie extraordinar de interesantă și captivantă care merită citită.

Cartea a apărut la Editura Leda și o puteți comanda de AICI.

7 răspunsuri la „Micuţele mincinoase – Perfect de Sara Shepard

  1. Acum citesc si eu volumul 2, aproape l-am terminat :).De vreo 5 luni tot statea in biblioteca din cauza ca primul nu prea mi-a placut… Dar acum m-am prins si eu in cursa de a descoperi cine e A :))

  2. Nu.. volumul 4 e la concurs :DChiar e destul de buna seria.. eu deabea astept sa apara toate volumele.. sa pice odata bomba adevarului sa vad cine e A si cum reuseste sa le urmareasca pe toate

  3. Daca esti genu care nu ii place sa astepte dupa continuare nu te sfatuiesc sa te apuci de ea.. Acuma apare volumul 12 dincolo si la noi sunt deabea 4 aparute

Lasa un comentariu

