Adevăr sau provocare – Sara Shepard


Atunci când mori, tot ce poți face, este să îți pară rău de tot ce ai lăsat în urmă, să regreți tot ce ai pierdut, să te gândești că nu o să ajungi niciodată la bal, sau că nu o să fi cu persoana iubită, că nu o să te mai poți bucura de familia și de prietenii tăi. Pentru  Sutton, moartea nu este așa cum ne așteptăm toți să fie.  Pe ea moarea a lăsat-o un suflet fără trup, să rătăcească în umbra surorii ei. Dar asta e oarecum bine pentru că acum are oacazia să  își vadă viața prin ochii Emmei, dintr-o altă perspectivă din care realizează că atâta timp cât a trăit nu a apreciat nimic din ce a avut, că a trecut nepăsătoare prin viață, iar nepăsarea ei i-a făcut pe mulți să sufere.

La un moment dat și prietenii ei cei mai buni au urât-o. Dar oare a urât-o vre-unul dintre ei atât de mult încât să fie capabil să o și omoare?

Emma venise în Tucson cu gândul că va găsi aici tot ce-și dorea dintotdeauna: o soră, o familie care s-o împlinească. În schimb, a dat peste o grămadă de secrete și o soră geamănă moartă a cărui viață părea tot mai complicată cu fiecare minut și posibilii ucigași pândind după fiecare colț.

Ajunge într-o capcană periculoasă și din moment ce nu poate fugi, se hotărăște să continue cu rolul lui Sutton și  să afle cine i-a omorât sora. Lucru destul de greu de descoperit din moment ce toți sunt suspecți.

Odată cu înaintarea poveștii, aflăm mai multe despre Jocurile Minciunii și despre ce obișnuia să facă Sutton când era în viață. Erau un fel de farse, duse la extreme, pe care ea și prietenele ei le făceau altora pentru a-i face să se simtă mizerabil, pentru a-i umili , sau pentru a-i speria și a demonstra că ele fac regulile. Câteodată farsele se făceau și între ele, regulile fiind ca fiecare joc nou să fie mai bun decât cel anterior.

Ca să câștigi un astfel de joc, trebuie să nu joci, dar Emma nu poate să stea departe pentru că asta ar trezi suspiciuni. Trebuie să participle la toate lucrurile pe care Sutton obişnuia să le facă pentru a putea continua cu cercetarile legate de moartea surorii ei.

“Adevar sau provocare” este o carte plină de mister, a cărei acțiune este deloc imprevizibilă. Îmi plac suspansul , intorsaturile de situație și faptul că nu știu mai mult decât știe și Emma.

După “Micuțele mincinoase”, nu mă așteptam la prea multe din partea acestei serii, Dar după ce am citit și acest volum, cred, că srtategia lui Sara Shepard pentru aceste cărți e uimitoare. Nu am nimic rău de spus despre “Jocul minciunii”. Este o serie grozavă care merită citită .

Cartea a apărut la  Editura Leda și o puteți comanda de AICI.

38 de răspunsuri la „Adevăr sau provocare – Sara Shepard

  1. Its like you read my mind! You appear to know a lot about this, like you wrote the book in it or something. I think that you can do with a few pics to drive the message home a little bit, but instead of that, this is fantastic blog. A fantastic read. I’ll certainly be back.

  2. Imi place recenzia ta! Felicitari! Ma bucur ca te-ai uitat si la serial. Cum ti s-a parut? Eu una de abia astept sa apara sezonul 2. 😀

    • M-ai corupt cu filmu asta……
      Glumesc.
      m-am uitat la el la tot in 3 -4 zile… Mi-a pierit tot chefu de invatat cand am vazut cat e de captivant. Parca allteieri noaptea l-am terminat. Cand am vazut cum s-a terminat am ramas socata.. Vreau continuarea. Ma asteptam ca aia sa fie mama lor pentru ca era ceva dubios cu ea, dar nu ma asteptam ca Sutton sa stie. A fost ca o bomba

      • Da. Le-ar sta foarte bine.
        Plus, ca sunt foarte curioasa in carte Thayer ce rol are.
        Mi-ar placea sa fie printre personajele pozitive si sa se inteleaga bine cu el.

      • hmmm.. Nu prea .. Din cate tin eu mine la finalul sezonului ei sunt despartiti, iar cand Ethan merge dupa ea la nunta o vede ca se imbratiseaza cu Thayer..

      • Cred ca o sa fie gen TVD, tot cu el ramane:)), dar na…poate ne surprind producatorii.

      • pai trebuie sa complice si ei un pic lucrurile.. cine stie prin sezonu doi de cate ori o sa se mai bage Sutton intre ei.. sau ce stiu eu ce o sa se mai intample

      • da…si, daca ma intrebi pe mine, il prefer pe Thayer in locul lui Ethan.

      • Daca ar fi sa aleg intre ei, nu cred ca as putea. Amandoi au partile lor speciale. Oricum Emma il iubeste pe Ethan si nu cred ca asta se va schimba. Dar imi pare foarte rau de Thayer. Cred ca este minunat si atent si e in stare sa faca orice pentru Emma si si pentru Sutton. Imi pare foarte rau de el. Chiar merita sa aiba langa el o persoana care sa il aprecieze pentru cine este. Si stiu sigur ca s-a indragostit de Emma. Au fost niste faze intre ei care l-au facut sa o admire foarte mult

Lasa un comentariu

