Secretul Ariei – Micuţele mincinoase şi secretele lor de Sara Shepard


Când au apărut aceste cărți, sub titlul de “Micuțele mincinoase și secretele lor”, mă gândeam că cele patru protagoniste vor face ceva ce chiar trebuie ascuns. Dar, până acum, Hanna, fiind supărată pe prietenul flirtează un alt băiat  dar sfârșește prin a nu se întâmpla nimic între ei, iar Emily este cuprinsă de dorința de a face parte din alt grup  simțind lipsa afecțiunii din partea unor prietene. Nimic demn de niște micuțe mincinoase. Asta până când Aria sparge ghiață și face ceva ce trebuie îngropat și uitat.

Odată cu călătoria noastră prin această carte, aflăm mai multe despre familia ei. Unul dintre obiceiurile lor este sărbătorirea Solstițiului de Crăciun, având ca și tradiții aprinderea unui buștean, yoga sau alergatul prin zăpada în lenjerie intimă.

De Crăciun pleacă împreună cu tatăl și cu fratele ei la o cabană la munte. Dezamăgită de încălcarea promisiunii lui Byron că vor fi doar ei trei în această vacanță, nu suportă să o includă și pe noua soție a tatălui ei în obiceiurile lor așa că se întoarce singură acasă, unde o așteaptă o mare surpriză.

Cele mai frumoase zile pe care le-a petrecut în viața ei, se întorc la ea, și îl aduc cu ele pe fostul ei prieten din Islanda.

Odată cu revederea lui, amintirile frumoase îi inundă mintea. Se gândește la clipele frumoase petrecute împreună, la cât de mult a ținut la el și la faptul că a fost singurul băiat care a plăcut-o așa cum era. După o zi petrecută împreună, acesta îi mărturisește că este urmărit de poliție și că a fugit de acasă pentru acest lucru. Nu poate sta mai mult de o săptămâna cu ea pentru că viza nu îi permite și va plecat în câteva zile la New York să stea la niște prieteni.

Lui Aria îi vine cea mai trăznită idee și anune, să se căsătorească cu el în secret. Așa va primi o viză care îi va permite să stea în Pennsylvania cu ea, vor putea merge la aceias școală și în plus țin foarte mult unul la altul. Nu e ca și cum ar face ceva greșit.

Oare.. ? …Nu este?

Aria are parte de o nuntă pe care nu o va uită vreodată. Și știți cine altcineva nu o va uita? Martorul nostru secret care vede totul din umbră.

Deși am început cu primele pagini acum câteva zile, azi am citit toată cartea într-un timp foarte scurt. Curiozitatea față de faptele Ariei nu m-a lăsat să o aman pe altă zi. Din tot ce am citit până acum din această serie, m-am gândit la Aria ca fiind cea mai naivă dintre fete, dar nu așteptam să facă un astfel de gest necugetat.

Cartea a apărut la Editura Leda și o puteți comanda de AICI.

7 răspunsuri la „Secretul Ariei – Micuţele mincinoase şi secretele lor de Sara Shepard

    • Doar volumul 2 l-am vazut la cineva de vanzare.
      Eu am citit primele trei volume, probabil cat de curand am sa citesc si volumul patru, l-am lasat balta pentru ca am avut altele ce trebuie sa le citesc.
      Pana acum cel mai mult mi-a placut volumul 3.

  1. Inca nu am citit-o deoarece vreau sa termin seria Micutele Mincinoase si pe urma ma apuc de celelalte.

Lasa un comentariu

