Cutia cu Citate (1)


V-am spus acum câteva zile, că aș vrea să încep pe blog o secțiune de citate și paragrafe, și azi m-am gândit să fac și primul post. M-am uitat bine prin bibliotecă și am ales Aleph de Paulo Coelho, o carte a cărui mod de scriere, limbaj m-a impresionat foarte mult. Este o carte ce te poartă dincolo de frontierele universului pe care îl cunoaștem.
Aveți AICI și o recenzie, pe care am făcut-o atunci când am citit cartea.

” Când acționezi într-un mod care poate părea absurd, atingi ceva profund în sufletul tău, în partea sa  ancestrală , mai apropiate de originea tuturor lucrurilor. ”

” Viața noastră este o permanenta călătorie de la naștere până la moarte. Peisajul se schimbă, oamenii se schimbă, nevoile se transformă dar trenul merge înainte. Viața este trenul, nu gara.  ”

„Dacă eu cred că voi învinge, va crede și victoria în mine.”

„Nici o viață nu e întreagă fără un dram de nebunie. ”

„Dacă voi fi în stare să înțeleg ce se petrece în lume, voi fi capabil să înțeleg ce se petrece cu mine. ”

„În căutarea sufletului meu, a regatului meu, în loc să stau și să mă plâng că nu reușesc să asimilez nimic din tot ce am învățat. Nu reușesc pentru că nu înțeleg bine. Dar când voi înțelege, adevărul mă va eliberă. ”

„Învăţăm din trecut, dar nu suntem consecinţa lui. Am suferit în trecut, am iubit în trecut, am plâns şi-am râs în trecut, dar asta nu ne ajută cu nimic în prezent. Prezentul are provocările lui, partea lui bună şi partea lui rea. Nu putem nici să acuzăm, nici să elogiem trecutul pentru ceea ce ni se întâmplă azi. Fiecare nouă experienţă în dragoste nu are nimic de-a face cu experienţele trecute, este întotdeanuna inedită.“

„Sunt într-o fereastră privind lumea și locurile ei tainice, poezia pierdută în timp și cuvintele uitate în spațiu. Ochii aceia îmi spun lucruri care nici măcar nu știam că există, dar care sunt acolo, gata să fie descoperite, și cunoscute doar de suflete, nu de trupuri. Fraze care sunt perfect înțelese chiar dacă încă nu au fost rostite. Sentimente care exalta și inebusesc în acelas timp.”

Sper să va placă aceste citate, tot atât de mult cât îmi plac și mie. Și, de asemenea mai sper să va placă și această noutate pe blog.

5 răspunsuri la „Cutia cu Citate (1)

  1. Citatele tale sunt asa adevarate!! Ai ales minunat! Nu am citir cartea, dar m-ai determinat sa o fac.

  2. Si eu am citit cartea si am fost placut impresionata. Nu stiu cum ai reusit sa extragi doar atatea citate, pentru ca mie mi-a fost greu, aveam impresia ca fiecare paragraf ar merita mentionat.

    • eu am scos ce mi-a placut cand am citit cartea.. si cand am vazut ca imi place si ala, imi place si ala, si ala si ala…m-am enervat si m-am oprit din scris ca scriiam toata cartea

  3. Am si eu aceasta carte,dar nu am avut timp sa o citesc.Cel mai mult imi place al 2 lea citat.Si ultimul citat este frumos,de fapt toate sunt frumoase.

Lasa un comentariu

