Rezultate Concurs S.R.1


S-a încheiat și acest concurs și sinceră să fiu am rămas un pic dezamăgită în urma lui. Foarte puțini v-ați înscris. Sunt dezamăgită că puțini dintre voi considerați că o carte, scrisă de un autor român, merită citită.

Nu întru în discuții. Voi știți ce gusturi aveți la cărți și ce preferați să citiți. Nu scriu pe acest blog ca să vă schimb părerile, ci o fac din plăcere.

Participanții sunt:

     

Câștigătoarea este Cristina Criss.
Felicitări ! Sper să îți placă această carte, la fel de mult cât mi-a plăcut și mie. Aștept datele tale pe adresa blogului.  Cartea pot să o trimit numai luni, deoarece acum nu sunt în oraș.

Mulțumesc Domnului George Arion pentru această carte și pentru interviul acordat.

13 răspunsuri la „Rezultate Concurs S.R.1

  1. Felicitari castigatoarei :).Daca o sa mai fie un concurs pana pe 18 o sa ma inscriu si eu,ca pe 19 o sa plec pentru o saptamana si nu stiu daca o sa mai am net pentru a putea sa-ti vizitez blogul.Oricum faci o treaba minunata!

    • Deabea azi am terminat urmatorul post pentru Surprize Romanesti. Am trimis interviul autorului, dar mi s-a spus ca mai dureaza 2-3 zile pana sa imi trimita raspunsurile la intrebari. Oricum cred ca tot apuci sa te inscrii la concurs, cand vi, daca doresti binenteles 🙂 .

  2. Si mie mi-a scapat si imi pare tare rau. Chiar pare o carte interesanta. Nu fi dezamagita, e perioada vacantelor si e normal sa fie mai putini participanti. Oricum faci o treaba excelenta.

    • Multumesc mult pentru apreciere.
      Nu stiu ce sa zic. Poate sunt asa de dezamagita si din cauza ca s-au intamplat mai multe lucruri care m-au suparat, si toate adunate la un loc au un rezultat negativ asupra mea. De aceea vreau sa iau si o pauza de la blog, dar nu pot sa il las balta.

    • O sa mai fie. maine sau poimaine, sa vad cum reusesc sa scriu despre carte si sa fac interviul autorului. Sunt foarte interesante cartile. Nu o sa aduc pe blog, carti vechi sau literatura clasica. Eu acum citesc a treia carte care o am pregatita pentru „Surprize romanesti” si este foarte buna. Nu imi dau seama deloc la ce sa ma astept de la final, e foarte misterioasa si te tine in suspans. O sa vedeti cand ajung la ea.

Lasa un comentariu

