Rezultate Concurs S.R.2


Nu am fost acasă zilele acestea și am întârziat cu încheierea concursului. Sorry !!

Aș vrea în primul rând  să vă mulțumesc pentru că mă susțineți cu acest  proiect. Sper să aduc pe blog cărți cât mai interesante. De asemenea, mulțumesc pentru share-uri și pentru părerile bune despre romanul lui Oliviu Crâznic.

Mâine, poate o să postez despre următoarea carte, care vreau să o prezint la Surprize Românești. Vă spun de pe acum, că e genială. Mi-a plăcut la nebunie și sper să vă placă și vouă.

Dar, până mâine, să vedem cine câștigă „… Și la sfârșit a mai rămas coșmarul” de Oliviu Crâznic.

Participanții sunt:

 Câștigătoarea este Catalina.

Sper să îți placă această carte, la fel de mult cât mi-a plăcut și mie. Aștept datele tale pe adresa blogului

Mulțumesc lui Oliviu Crâznic pentru carte și pentru interviul acordat.

12 răspunsuri la „Rezultate Concurs S.R.2

  1. Am primit cartea,sunt curioasa si nerabdatoare sa o citesc.

    Multumesc tuturor celor care m-au felicitat,dar nu cred ca merit felicitarile,daca as fi castigat cartea in urma unui concurs de compuneri sau altceva da,dar asa a fost vorba doar de noroc,oricum multumesc tuturor.

  2. Sincer,la „norocul”meu nu ma asteptam sa castig.Acum iti trimit datele si deabia astept sa citesc cartea,sunt foarte curioasa cat de mult imi va placea.Multumim pentru faptul ca te ocupi de acest proiect si ca oferi atatea carti!

    • Eu ma bucur ca mereu e cate o persoana noua care castiga.
      Sper sa pot oferii cat mai multe carti curand, dupa ce o sa rezolv niste probleme. Am cam mers fara sponsorizari de vreo 4 luni.
      Chiar sper sa iti placa cartea. Astept parerea ta dupa ce o citesti.

      • Mi-a placut enorm cartea,pe parcurs ce o citeam imi placea din ce in ce mai mult.Cu adevarat interesanta devine de la partea a II a.A avut chiar tot ce speram sa aiba ,initial cand eram al prima parte ma gandeam ca ar trebui sa fie ceva surprinzator si nu atat de multe pareri care il sperie pe personajul narator,ci ceva surprinzator si am avut parte destul de asta in final.Tot la fel,ma gandeam ca daca personajul narator nu l-ar mai avea atat de aproape pe Vincennces ar fi mult mai infricosetor si o secventa din carte a fost astfel.Mi-a placut foarte mult,iar dintre personaje l-am adorat pe Vincennes,probabil si pentru ca nu a avut niste defecte majore si parea puternic ,hotarat ,cavaler…Nu mi-a placut de cea de care s-a indragostit Arthur,era intruchipata prea mult in perfectiune,asta si pentru ca a fost descrisa din perspectiva lui Arthur,oricum a contribuit la carte intr-un mod placut,dar ma refeream ca si caracter ,nu m-am regasit in ea deloc,insa pentru poveste a fost minunata.

      • Imi pare rau ca raspund cu atata intarziere la comentariul tau. Am zis ca raspund a doua zi, ca sa iti scriu o parere mai detaliata si am uitat. Acum mi-am adus aminte.

        Ma bucur foarte mult ca ti-a placut cartea. Sincer mie mi-a placut mult mai mult de Vincennes decat de Arthur. Este mult mai curajos, hotarat, capabil sa lupte, il vad ca pe o statuie, pe care furtuna nu o clatina. In schimb Arthur, au fost momente in care a dat dovata de lasitate. Fara Vincennes, nu ar fi putut face nimic. Dar este un motiv, pentru care caracterul lui este construit intr-o asemenea maniera. Toata aceasta poveste il maturizeaza. Se zice ca nu poti creste din teorii si ca tragedia este cel mai bun mod de a te maturiza.
        Au fost de asemenea si cateva scene un pic horror care m-au incantat. Nu au fost banale incat sa ma plictiseasca dar nici prea horror ca sa ma inspaimante. Avand in vedere ca eu nu prea sunt genul horror, nici la filme de groaza nu ma uit, cartea mi-a placut. Ba chiar am citit-o noaptea.

        Cat despre personajele feminine, Despre Adrianna, imi aduc aminte ce mi-a zis Oliviu Craznic, inainte sa imi trimita cartea, si anume ca este ” (aparent) absolut pura si inocenta „. Eu nu am vazut decat ca tine, ca e intruchiparea perfectiunii, nu prea am inteles partae cu „aparent”, adica nu mi s-a parut a fi cu doua fete. In schimb mi-a placut mult Giulianna, foarte misterioasa, si avand in vedere sa este fata, nu am vazut frica din partea ei. Am vazut mai multa la Arthur. Dar avand in vedere ca se presupune ca e in relatii cu diavolul, banuiesc ca situatia e ceva normal pentru ea, nu avea de ce sa se sperie.

        Oricum per total, mi-a placut si ma bucur ca ti-a placut si tie.

      • Sincer ,ma asteptam sa-mi placa cartea,din descriere ,altfel n-as fi participat la concurs,dar am fost foarte incantata,mai ales dupa partea a2a,in prima parte a fost un fel de incalzire,dar urmatoarele au fost foarte frumoase.Si mie mi-a placut Giulianna.Cat despre Adrianna e intr-un fel cu „doua fete”,pentru ca Arthur o vede cumva,din aceasta cauza ni se pare noua :”inocenta si pura” pentru ca Arthur o descrie asa cum crede,in plus eu mai si consider ca nu exista om bun si om rau,ci ca fiecare om este o combinatie intre cele doua,doar ca unii se lasa mai mult dominati de rau,altii mai putin.Am simtit frica lui Arthur cel mai puternic pentru ca el este personajul narator,el vorbeste si despre sentimentele sale interioare ,pe cand pe ale celorlalti nu le poate simti,nu le poate descrie,ci ni le transmite tot prin ceea ce simte el.Nu stiu daca o sa intelegi foarte clar ce vreau sa zic pentru ca nu sunt in stare sa-mi pun ideile in ordine si sa le exprim asa cum vreau.

    • Felicitari Catalina, sper sa iti placa cartea. M-as bucura de un feedback dupa ce o parcurgi, ma intereseaza in mod deosebit ce personaje ti-au placut mai mult pt ca lucrez la o serie in universul asta (prequeluri, sequeluri, sidequeluri) si parerile cititorilor ma ajuta sa aleg eroii si eroinele pe care sa ma concentrez.

      • Multumesc,astazi am primit coletul si cu siguranta o sa ma apuc sa o citesc,sunt foarte curioasa,avand in vedere ca genul acesta de carti nu este chiar cel pe care il citesc foarte mult,am citit putine carti horror sau gothic/ dark fantasy .Dupa ce o voi termina imi voi spune cu siguranta parerea.Succes cu urmatoarele carti si serii.

Lasa un comentariu

