Rezultate Concurs S.R.3


Am văzut din partea voastră, numai păreri bune și mă bucur foarte mult că am reușit, prin recenzia mea și prin interviul cu Ştefana Cristina Czeller să vă fac curioși asupra acestei cărți.
În primul rând, vreau să vă mulțumesc vouă, pentru părerile voastre, pentru share-uri, pentru like-uri și pentru faptul că mă susțineți cu acest proiect. Voi mă impulsionați să caut și mai mulți autori, mai multe cărți și să vă fac cât mai multe surprize.

De asemenea îi mulțumesc lui Ştefana Cristina Czeller, pentru această carte și pentru interviu. Sunteți o autoare excelentă. Aștept cu nerăbdare continuarea romanului „Cerneală și sânge”.

Cei înscriși la concurs sunt:

 Câștigătoarea este dana71 .

Sper să îți placă această cartea, la fel de mult cât mi-a plăcut și mie. Aștept datele tale pe adresa blogului

8 răspunsuri la „Rezultate Concurs S.R.3

  1. Iti multumesc Alexa pentru aceasta sansa de a castiga premiul si va multumesc tuturor pentru cuvintele de felicitare.
    Am trimis pe mail datele mele de contact.

Lasa un comentariu

