Noutăți de la Leda


Bună seara.

Vroiam să vă pregătesc în această seară o recenzie, dar deabea acum jumătate de oră am ajuns acasă și nu mai sunt în stare de nimic.

Am intrat pe blogul editurii Leda și m-am bucurat foarte mult cand văzut cărtile ce vor urma să apară. Am citit primul volum din seria Shadow Falls. A fost destul de frumos, în sensul literar al cuvântului. Am așteptări mari de la al doilea volum, deoarece, Născuta la miezul nopții a lăsat loc pentru mai mult, din punctul meu de vedere.

Cât despre seria Evernight, nu prea am ce să vă spun, cel puțin nu păreri personale, deoarece încă nu am apucat să citesc primul volum. Dar poate ați apucat voi să il citiți și îmi spune-ți și îmi spuneți si mie niște păreri.

Și acum, să va prezint și cartile.

VISĂTOAREACartea a doua din seria EVERNIGHT de Claudia Gray

Născută din părinţi vampiri, Biancăi i s-a spus întotdeauna că e menită să devină aidoma lor. Dar s-a îndrăgostit de Lucas, un irezistibil vânător de vampiri infiltrat la Academia Evernight, şcoala-internat exclusivistă la care este elevă. Bianca este hotărâtă să fie împreună cu Lucas, chiar dacă pentru asta e nevoie să-i mintă pe vampirii puternici din Evernight.

Propriile minciuni o împing în adâncul misterelor şcolii, şi descoperă că până şi cei în care are cea mai mare încredere îşi au propriile secrete întunecate. Când o forţă fantomatică începe să atace academia – având-o pe Bianca drept ţintă –, ea descoperă adevăruri şocante din propriul trecut, care-i vor schimba pentru totdeauna viitorul.

“Odată ce am început să citesc EVERNIGHT, n-am mai putut-o lăsa din mână. De-abia aştept volumul următor din seria Claudiei Gray!” – L.J. Smith, autoarea serieiJurnalele Vampirilor, bestseller New York Times

 

TREZITĂ ÎN ZORI DE ZI, vol. 2 din seria SHADOW FALLS de C.C. HUNTER

Kylie luptă în continuare să facă faţă vieţii din lumea reală, dar şi celei din lumea fiinţelor supranaturale din care nu este sigură că doreşte să facă parte. Întrebarea Ce fel de creatură sunt eu? o urmăreşte continuu şi îşi doreşte mai mult decât orice să găsească răspunsul. Înconjurată de vampiri, vârcolaci, metamorfi, zâne şi vrăjitoare, trebuie şi ea, la rândul ei, să descopere ce puteri are şi ce loc ocupă în marea familie a creaturilor din lumea fantastică.

Dar, până atunci, are de înfruntat o fantomă insistentă care îi tot repetă că o persoană dragă ei îşi va pierde viaţa în curând, dar şi o creatură venită din partea întunecată a lumii supranaturale, care o urmăreşte pas cu pas. Curajoasa Kylie depăşeşte obstacole, realizează lucruri de care înainte nu era capabilă, trece prin momente palpitante şi tulburătoare, alături de adevăraţii prieteni.

Şi fiindcă totul se petrece în Shadow Falls, o tabără de adolescenţi, nu poate lipsi nici povestea romantică. Cine va fi alesul? Seducătorul Derek sau vârcolacul Lucas?

O carte amuzantă, emoţionantă, romantică, dar pe alocuri şi cu scene de-a dreptul înfricoşătoare, cu răsturnări de situaţii nebănuite şi cu personaje minunate care – indiferent dacă sunt vampiri sau vârcolaci, fiinţe umane ori metamorfi –  ne arată că la minunata vârstă a adolescenţei totul devine posibil.

”Am râs şi am plâns atât de mult când am citit această carte… mi-a plăcut la nebunie!Citeam din ea de câte ori aveam ocazia, pentru că pur şi simplu nu-mi venea să o mai las din mână.” – URBAN FANTASY INVESTIGATIONS

51 de răspunsuri la „Noutăți de la Leda

  1. Sora mea a citit Nascuta la miezul noptii, si a ramas cu un soc la citirea finalului ..era tare curioasa vada ce scrie in aceea scrisoare primita de la Lucas.
    Sper sa reusesc sa fac rost si de vol al 2-lea pentru ea, si desigur sa reusesc sa imi fac timp sa citesc si eu cartea, pentru ca timpul din pacate nu mi.a permis.

    • Vaiii, mi-ai adus aminte de scrisoarea lui Lucas. Deci, iti spun sincer ca uitasem de ea. Daca citesc multe carti, mai uit ce se intampla in unele, dar daca e serie imi aduc aminte cand incep continuarea.
      Dar nu imi vine sa cred ca am uitat de scrisoare. Am citit cartea cand a inceput vara. Si cand am vazut ca mai era o pagina pana la final si nu dezvalua ce a scris Lucas, nu mai puteam de ciuda.
      Deci pana acum, nu m-am agitat prea tare sa primesc mai repede volumul doi, dar acum deabea astept.
      E numai vina ta, ca mi-ai readus aminte. :P:P:P 😀

  2. Eu am citit primele volume din ambele serii si cu toate ca Evernight nu a aavut un impact asa mare asupra mea, Nascuta la miezul noptii chiar mi-a placut si bineinteles ca sunt curioasa ce se va intampla in continuare.
    Coperta cartii Treaza in zori de zi e superba si sper sa se impace cu Luvas desi a facut rau ca a plecat..:))

    • Si eu sper sa se impace cu Lucas. Imi place personajul. E genul tipic de baiat ce se prezinta in cartile Teen Fiction. Misterios, stapan pe sine, genul care nu pare sa ii fie frica, desi e urat din partea mea sa ma gandesc la el ca genul tipic masculin atragator, avand in vedere varsta lui =))

      • Nu conteaza; e frumos sa te pierzi intr-o carte si e si mai frumos cand unul dintre personaje pare atat de real incat ne simtim atrase de el.
        Eu sunt topita dupa cartile in care bineinteles apare si dragostea.
        Abia astept sa apara si vol 6 a seriei Georgina Kincaid..nu stiu daca ai citit.

      • si eu abia astept Georgina Kincaid 6, dar sunt trista ca e ultimul volum:( chiar m-am atasat de seria asta, e printre preferatele mele:X
        ti-o recomand Alexa, e superba si sunt sigura ca o sa-ti placa:)

      • Da?
        Hmm acum m-ai facut sa ma gandesc cum imi iau mai repede primele 4 volume.
        Astept vreo reducere, poate de sarbatori.

      • Seria aceea chiar merita; probabil vor exista reduceri de sarbatori, eu le-am luat in martie(parca) la reducere. Am fost extrem de entuziasmata…

      • Deja sunteti mai multe persoane care mi-ati spus ca e foarte buna seria si merita. Deja nu mai pot de curiozitate.

  3. Am citit prima carte din evernight si ma atrage continuarea ei. Din Shadow Falls nu am citit inca nici primul volum, dar e si aceasta serie pe lista mea. Pare interesanta.
    Oricum Leda s-a orientat bine pe piata si scoate multe cartie de succes. Bv lor.

    • Intr-adevar, majoritatea persoanelor pe care le-am intalnit de cand lucrez la acest blog, citesc cele mai multe carti de la Leda.
      Eu nu am mai citit o carte de la ei cred ca de 3 luni. In vacanta am incercat o gramada de carti si genuri noi. Acum o sa incep sa citesc de la ei, pentru mi s-au adunat destul de multe.

      • si eu am patit la fel, de mult timp n-am mai citit o carte de la Leda, in ultima perioada am citit mai mult carti politiste. singura pe care o am necitita in biblioteca este Blestemul focului

      • Si eu o am in biblioteca, Blestemul focului, si acum ca a aparut si volumul 2 ma gandesc sa o citesc. Ce parere ai despre ea?
        Dupa ce termin cartile care mi le-am propus acum, vreau sa incep cu cartile pe care le am de la Leda, si ma gandesc care sa incep prima dintre Evernight, Maximum Rode, Spulbera-ma sau Blestemul Focului.
        De aceea va cer parerile, sa vad care e cea mai interesanta.

  4. abia astept sa citesc Trezita in zori de zi, primul volum mi-a placut foarte mult, chiar nu ma asteptam sa-mi placa atat de mult
    Evernight nu am citit, am auzit ca nu e cine stie ce….
    imi plac foarte mult copertile de la Shadow falls si ma bucur mult ca Leda le-a pastrat:X

  5. Oh,amandoua seriile sunt pe lista mea,dar deocadata sunt prea ocupata 😦
    Oricum,Leda s-a pus pe treaba,nu gluma.Mie imi olace mai mult coperta de la trezita in zori de zi,cu toate ca traducerea titlului ca ”Treza in zori” se potrivea mai bine si mergea in randul titlurilor (Nascuta la Miezul Noptii,Treaza in Zori,”Luata la Amurg” – nu sunt sigura daca e bine)
    Tu ce crezi?

    • E posibil ca adaptarea titlului sa se faca si in functie de poveste. La fel ca si la filme.
      Mie sincer mi se pare mai cursiv sa spun ”Trezita in zori de zi”. Acum m-ai facut curioasa cum o sa adapteze titlul celui de-al treilea volum.

      • dar este adevarat ca cei care fac contractele cu reprezentantii editurilor iau dreptul sa schimbe titlul si coperta sa o faca asa cum isi doresc ei ? …pentru ca am vazut de multe ori titlurile schimbate :)) sa modul de croire al copertilor

      • Eu nu cred ca au dreptul sa schimbe titlul. Acela e ceva ce il pune autorul. Acesta se adapteaza din limba de scriere originala in romana in cazul nostru. Traducerea nu o poti face mot-a mo deoarece suna ciudat.
        In schimb coperta e alegerea editurii, zic eu.

  6. Super,imi place ca apar carti.Despre „Vampirii sudului” se mai aude ceva? Ultimele doua carti ( vol 12 si 13) apar in viitorul apropiat?Sau a aparut al12-le?Ca eu nu am mai auzit nimic de asta.

    • din ce sttiu eu volumul 12 nu a aparut inca la noi, iar volumul 13 abia a aparut la ei, i-am vazut coperta de cateva zile si, btw, mi se pare cea mai frumoasa de pana acum:)
      si eu sunt nerabdatoare sa apara si la noi urmatoarele volume, VS mi-au placut foarte mult

      P.S alexa sper ca nu te deranjeaza ca i-am raspuns eu Catalinei:)

      • Nu o sa o lase neterminat, fi sigura. Admin a zis, ultima data cand am vazut eu ca a fost intrebat, ca va aparea volumul 12, dar nu a zis o perioata exacta.

      • Cum sa ma supar. Doamne fereste. Eu sunt foarte bucuroasa cand lumea intreaba, raspunde, spune pareri. Eu ador atmosfera din ultimele 3 zile de pe blog.
        Eu chiar ma bucur ca ai raspuns, pentru ca eu nu am mai auzit nimic de serie. Acum m-am uitat si eu dupa coperta, chiar e draguta.

    • I-am spus si la Krisszu. Eu chiar nu stiu sa fi aparut volumul 12. Am vazut ca multa lume a intrebat si pe blogul editurii, dar nu s-a zis o perioada anume. Sper sa nu fiu dezinformata. Dar daca e asa, eu cred ca o sa il publice pena la sfarsitul anului.

      • Sper sa nu va suparati ca spun, dar stiu ca nu a aparut volumul nr 12 din seria Vampirii Sudului. Si stiu ca sunt foarte multe carti/serii noi contractate de editura si de asta merge greut treaba. Eu una sper sa apara repede pt ca mi-a placut mult seria.

  7. Am si eu o intrebare..pe blogul acesta ai ramas doar tu, Alexa? Ca vad ca cealalta admina nu s-a mai ocupat de el de o gramada de timp..

    • Nu, Madalina e in continuare administrator pe acest blog. Intr-adevar nu s-a mai ocupat de el de 6 luni. Dar o sa isi rezolve ea problemele si o sa revina. Sper cat mai curand.

      • Oricum te descurci minunat si singura, nu de asta am intrebat. Doar ca mi se pare ciudat, si urat din partea ei, sa te lase singura sa te ocupi de blog. Macar sa fi lasat pe cineva in locul ei sa te ajute, daca stia ca lipseste atatea luni.

      • Eu nu m-am suparat ca a lipsit atata timp. Eu i-am zis ca daca lipseste sa imi trimita doar cartile si coletele de care trebuie sa ne ocupam, ca sa fac eu ce trebuie cu ele.

      • Nu sunt o persoana neintelegatoare. De cand am intrat pe blog, acesta a devenit o ambitie a mea. Imi doresc sa fac din el un blog cunoscut si apreciat. Am lucrat foarte mult la el. L-am restructurat pe tot de cand m-am imprietenit cu Madalina si am inceput sa lucrez cu ea.
        E blogul amandurora si orice ar fi rezolvam noi intre noi.

  8. Noutati si surprize din partea gastii Leda …daca tu ai scris aseara postul, eu imi doresc sa iti dau un buna dimineata 🙂 …uneori oboseala e mult mai crunta decat orice dorinta de-a continua ceva …bun acum parerea mea in legatura cu cele doua noi viitoare aparitii 🙂 Volumul doi din EVERNIGHT de Claudia Gray mi se pare fada si o parodie, modul in care este croita coperta imi pare aiurea ..desi stiu cu certitudine ca actiunea va fi una buna..am invatat sa nu mai judec carti dupa infatisarea acestora ….
    despre TREZITĂ ÎN ZORI DE ZI, vol. 2 din seria SHADOW FALLS de C.C. HUNTER nu prea am ce sa spun, nu am auzit de aceasta serie , ei bine ….coperta este foarte frumoasa, toata apa aceea …totul este frumos si bine realizat, insa nu am citit nici o carte scrisa de aceasta autoare , poate in viitorul apropiat o voi face , cine stie?

    • Eu am citit primul volum din Shadow Falls. Personajele sunt tinere iar actiunea nu este extrem de complicata, de aceea am zis ca am asteptari mari de la volumul doi. Dar nu e urata seria. Mie mi-a placut.

  9. Stii cumva daca din seria „Micutele mincinoase” va mai aparea ceva? Se tot auzea ca apare in august dar e deja sfarsitul lui octombrie….

    • In august in nici un caz nu s-a anuntat nimic, cel putin nu oficial.
      Si nu se aude nimic inca.
      O sa trimit un mesaj sa intreb, si te anunt daca aflu ceva.

    • Domnul de pe blogul editurii leda mi-a spus ca va aparea cartea in continuare, dar undeva prin 2013, eu sincera sa fiu mor de nerabdare din cateva motive …dar am inteles ca nu s-au grabit sa scoata continuarea , deoarece la sfarsitul volumului 4 am aflat in mare cine este a, plus oartea Monei – un mister pe jumatate rezolvat ..totusi astept cu nerabdare, deoarece am inteles ca fetele astea au caderi emotionale foarte puternice …

      • Mai e asa de mult timp pana in 2013. Si eu deabea astept continuarea, mi-a placut foarte mult seria. Oricum ceva semnificativ trebuie sa se intample in volumul 5, ceva ce sa ne bage in ceata. Sunt 12 volume, banuiesc ca e ceva actiune.

      • am descoperit ca sunt 13 volume din micutele mincinoase :)) super sunt extrem de incantata iar jocul minciunii are 4 volume deci este o veste extrem de buna zic eu:)) imi doream sa o impartasesc cu tine :))

Lasa un comentariu

