I need your help !


Am și eu nevoie de ajutorul vostru.

Mi s-a spus de curând că ar fi interesant să fac ceva articole cu coperți. Răspunsul meu a fost că, am mai întâlnit astfel de posturi pe mai multe bloguri, și mie îmi place să vin cu ceva original. Așa că mi-a venit o idee atunci și am zis că o să vă spun zilele acestea despre ea. Defapt sunt mai multe idei ce vreau să le combin.

M-am gândit ca de când în când să fac câte un post, în care să vă prezint un personaj masculin și unul feminin. Două personaje care mi se par interesante. O să încerc să fac o descriere, să spun un pic despre acțiunea care îi caracterizează și îi scoate în evidență. Acestea fiind două subiecte ale postului, la care să adaug și două subiecte despre coperți. Una în care să prezint cea mai frumoasă copertă pe care o găsesc, și o variantă mai drăguță la o carte publicată la noi, și alături de ele și părerile mele.

Ce ziceți?

Problema este că nu reușesc să găsesc nici un titlu bun posturilor. Așa că m-am gândit să vă cer vouă părerea. Poate puteți voi să mă ajutați să găsesc un titlu ok.

33 de răspunsuri la „I need your help !

  1. la un articol cu citate din carti nu te-ai gandit? mie personal imi place sa citesc pasaje din carti pe care nu le am, ma ajuta sa ma decid ce sa-mi cumpar si ce nu. daca vrei, putem sa ajutam si noi, cititorii blogului cu citatele nostre preferate

    P.S. sper ca nu exista asa ceva pe blog, daca nu am fost atenta imi cer scuze

    • Exista, este un articol cu 5 posturi in urma, din cartea „Totul este iluminat”.
      Nu e nici o suparare, deoarece nu este un gen de articol care sa il scriu de mult timp. Am inceput din vara daca nu ma insel, dar nu am facut decat doua posturi pana acum.
      Dar mi se pare interesant sa imi trimiteti si voi citate care va plac. Eu la sectiunea asta ori aleg mai multe citate, ori aleg o intamplare care mi-a placut mult, cum am facut la „Totul este iluminat”.

      Adresa mea este alexya17s@yahoo.com, daca vreti sa imi trimiteti citate, eu le astept cu drag, si am sa fac mai desc astfel de posturi.
      Mie mi se pare interesant sa colaborez cu cititorii blogului pentru anumite articole. Nu am facut asta pana acum, nu vad de ce nu.

      • eu ti-am trimis niste citate, sa-mi spui daca nu le-ai primit ca sa le mai trimit inca o data . am avut niste probleme cu adresa de mail si vreau sa fiu sigura ca au ajuns unde trebuia:)

      • Acum am intrat pe mail. Le-am primit. Multumesc foarte frumos. O sa pregatesc pentru saptamana viitoare un post. Vroiam azi sa il fac, dar am plecat de dimineata si nu am apucat sa fac nimic din ce mi-am propus. As vrea ca in urmatoarele 3 zile sa pregatesc vreo 10 articole sa le am pentru urmatoarele 2 saptamani, deoarece o sa am vreo 2 examene peste 1 saptamana si trebuie sa ma apuc de invatat. Si am zis ca daca le pregatesc de pe acum, o sa pot sta linistita sa invat si asa intru numai seara sa respund la comentarii si sa mai vorbesc cu voi.

      • am vazut postul cu Totul este iluminat, dar eu m-am uitta prima data sus, unde scrie Home, Recenzii, etc si cum nu am vazut Citate am crezut ca nu exista deloc:D
        o sa-ti trimit niste citate care mie mi-au placut foarte mult, dar mai spre sfarsitul saptamanii, cand o sa ma timp mai mult

      • Ar trebui sa fac cumva o pagina sau ceva in care sa arat ce chestii mai sunt pe blog. Nu??
        O sa ma gandesc la o modalitate.

      • da, eu asa ma gandeam, la o pagina speciala
        dar este doar o sugestie, si bineinteles cand ai tu timp. noi trimitem citatele si o sa vedem ce iese intr-un final:)

  2. imi place foarte mult ideea cu personajul masculin si feminin, n-am mai intalnit asta pe alte bloguri. si cea cu copertile e interesanta, desi e foarte raspandita pe bloguri are succes in continuare
    eu una abia astept sa vad ce o sa iasa!:)

    • Pai defapt, ma uit la supernatural :))..
      Am prostu obicei ca daca sunt singura si mananc singura, nu imi place sa stau in bucatarie, si imi place sa ma uit la un film cand mananc, asa ca de obieci cand vin de la facultate si nu trebuie sa fug niciunde, pot manca linistita, imi pun cate un episod din film.

  3. Mi se pare foarte interesanta ideea,mai ales ca pentru mine personajele unei carti sunt foarte importante.Mi se pare destul de buna si ideea de titlu pe care a propus-o Vero,atata timp cat ai de gand sa faci un fel de „lupta intre personaje”,ar putea iesi ceva foarte interesant dintr-o confruntare de acest gen,dar as alege sa scriu in romana ori :” confruntarea personajelor”,ori :”lupta personajelor” sau „ziua confruntarilor”,in orice caz cred ca titlul ar trebui sa fie in romana,dar personal nu m-ar deranja nici in engleza.Daca nu vrei totusi sa faci sa para o lupta intre personaje ,ci doar sa vorbesti despre ele,ai putea sa pui ceva de genul:” detaliile personajelor” sau nu stiu…ceva de genul asta.

    Imi place si ideea lui krisszu95shinny,dar pentru a compara o carte cu un serial ,trebuie sa te uiti la acel serial si nu stiu cat timp ai pentru asta.

    Cat despre compararea coperitilor,de ce nu?Mie imi place sa vad detalile unei coperti,mai ales ca primele lucruri care ma atrag la o carte sunt : titlul si coperta.Cred totusi ca ideea cu personajele ar trebui sa fie intr-un articol separat si cea cu cartile in alt articol separat,daca ti se pare ca postarea cu coperta ar fi mult prea scurta,poti oricand sa alegi mai multe carti.

    • Este deja un subiect pe blog „Carte vs Film”, doar ca nu am mai postat de mult in acea sectiune. As putea sa pregatesc un subiect, deoarece s-a intamplat sa citesc ceva carti ale caror seriale le-am vazut.
      Cand despre subiectele ce vreau sa le abordez, nu vreau sa fac o confruntare intre ele, desi si acest lucru suna interesant. Poate de aceea imi este greu si sa gasesc o idee pentru titlu.

  4. Pai ideea este una foarte bune , si vero are o idee destul de draguta , modul in care ai pus tu problema ma duce cu gandul la o lupta intre femei si barbatii …adica personaje masculine versus personaje feminine, si daca tot a spus vero despre asta, ma gandeam ca ar fi dragut sa faci o comparatie intre personajele cartilor, modul in care sunt descrise ele in realitate si actorii de film care le interpreteaza, ..eu ma gandeam acum la Elena din jurnalele vampirilor,Blonda , regina majoreta etc , iar in film satena, linistita etc ..contrar ceea ce este in carte si ai putea sa pui ca titlu asemanari si deosebiri ntre carti si filme …sau daca nu iti place ideeacu copertile, nu e necesar sa cautiromania si strainatate, poti face romania ,romania, de exemplu jocuril foamei au coperti diferite, true blod iara …sau asta noua cu Grey…ori copertile din strainatate .nu stiu ce sa zic …

    • Nu vreau sa fac o comparatie. Subiectele sunt individuale. Ma refer sa scriu despre un personaj feminin si masculin, ceva descrieri, un pic de actiune, ce ma atrage pe mine la ele. La fel e si cu copertile.
      Pentru ca de exemplu avem recenzii, avem citate, avem si subiectul carte vs. film. Dar in nici unul nu ma axez pe personaje. Ar fi o caracterizare, dar nu lunga ca sa va plictiseasca.

  5. Pai,ca titlu ai putea sa pui …hmmmm….nu stiu,poti pune ‘Today’s Fight’ -> si sa le compari intre ele ….sau lasa-ma sa ma mai gandesc 🙂

Lasa un comentariu

