Characters & Covers


Am spus că acest articol va conține patru idei. Descrierea unui personaj feminin și unul masculin, cea mai frumoasă copertă pe care o găsesc la momentul respective și o variantă mai bună de copertă a unei cărți/serii apărute în România. Dar, după două subiecte, am sărit deja cu articolul de două pagini așa că am să abordez doar câte două subiecte odată, după cum urmează.

M-a fost greu să îmi aduc aminte de trăsăturile unui personj care mi-a fost drag. Dar, că să ies repede din încurcătură mi-am adus aminte de colecția mea de cărți gen chick lit, și odată cu această colecție de prima carte pe care am citit-o și m-a făcut să îmi placă literatura, și anume „Poţi să ți un secret?” de Sophie Kinsella.

Faceți cunoștința cu Emma Corrigan o tânără femeie cu o inimă uriașa, un spirit nestingherit care vine la pachet cu câteva secrete. Este personajul principal, narând povestea într-un mod tupeist și uneori sarcastic. Mie mi se pare un personaj emotiv și un pic naiv. De multe ori pe parcursul lecturii m-am trezit șoptind că îmi pare rău de ea și sperând că măcar o data să dea norocul peste ea, sau să găsească undeva un stoc secret de curaj.

Are douăzeci și cinci de ani și locuiește în Londra. Este foarte spontană și foarte amuzantă. Viață ei se schimbă când îi spune unui tip toate secretele ei crezând că e un necunoscut.

Îl întâlnește în avion  și datorită unui moment de turbulențe și unei stări de panică își da drumul la gură, fără să realizeze ce spune, cu gândul că ori va muri, ori nu îl va mai vedea niciodată pe bărbatul de lângă ea.

Dar acesta se dovedește a fi șeful ei și fondatorul companiei la care lucrează.

Emma este un personaj comic. Pretinde că este o goangă mare la o corporație în drumul cel mai scurt spre vârf, când defapt ea deabea ține cu dinții de slujba ei de asistent de marketing la o corporație de băuturi energizante care este deja pe linia moartă, o slujbă pe care o urăște, dar asemenea multora dintre noi , îi este frică să renunțe la ea.

Sunteți curioși ce i-a zis Emma bărbatului care stătea lângă ea în avion?

Păi să vedem:

  • Geanta mea kate Spade e o imitație ieftină.
  • Îmi place la nebunie lichiorul, cea mai puțin cool băutură din univers
  • Habar n-am ce înseamnă NATO. Sau, măcar, ce e.
  • Am 58 de kile. Și nu 52, cum crede prietenul mea Connor.( deși trebuie să spun, în apărea mea, că, atunci când i-am spus asta, aveam de gând să încep să țin regim. Și adevărul e că nu-i o diferență așa de mare).
  • Connor întotdeauna mi s-a părut că seamănă un pic cu Ken. Iubitul lui Bărbie.
  • Câteodată, când suntem în mijlocul unei înfocate partide de sex, îmi vine brusc să râd.
  • Pt prima oară, am făcut sex în dormitorul de oaspeți, cu Danny Nussbaum, în timp ce mama și tata se uitau la Ben Hur, la parter.
  • Am băut deja vinul pe care tata m-a sfătuit să-l pun la păstrare vreo 20 de ani.
  • Sammy, peștișorul auriu de la ai mei de acasă, nu e același peștișor pe care mi l-au lăsat în grijă, când au fost în Egipt.
  • Când colega mea Artemis mă calcă rău pe nervi, îi ud planta cu suc de portocale( lucru care se întâmplă cam în fiecare zi)
  • Odată,demult, am avut un vis foarte ciudat, lesbian, cu colega mea de apartament Lissy.
  • Bikinii mei tanga mă cam incomodează.
  • Habar n-am ce tot balmajeste tipul asta în costum gri, de lângă mine..
  • Plus că am uitat deja cum îl cheamă.

De ce îmi place acest personaj? E simpatică și haioasă, iar situațiile penibile în care se bagă te amuză până la lacrimi.

Am citit cartea acum mulți ani, și era și una împrumutată, așa că nu îmi mai amintesc bine descrierea fizică a Emmei, dar am găsit un clip care v-ar ajută să vă creați o imagine mai clară despre ea.

Haideți să trecem la coperți.

Dacă Goodreads-ul ar fi un dulap cu haine, ar fi rămas foarte mare dezordine în urma mea. Am căutat aseară cam vreo oră până am dat de o copertă, care acum nu mi-o mai pot scoate din cap.

Este vorba despre seria Crave de Laura J. Burns și Melinda Metz

  

Volumul doi este cel peste care am dat prima dată, dar nici volumul unul nu este urât.

Mi-a plăcut în primul rând personajul de pe copertă. Contrastul este foarte bun și imaginea foarte clară. Mi se pare foarte realistă, parcă simt vântul ce bate prin părul acelei fete. Expresia feței, te face să te gândești la un personaj ce necesită protecție, un personaj fragil, blând, emotiv și tandru.

Îmi place foarte mult și background-ul. Imaginea aceea verde a pădurii e superbă, iar soarele ce răsare printre copaci încadrând și titlul în strălucire îmbină elementele într-un tot unitar perfect.

După cum spuneam, volumul doi este cel care m-a atras, dar la o privire mai atentă și volumul unu este la fel de frumos.

Ochii violet ai băiatului îți focalizează privirea direct spre ei. Tatuajul de pe gâtul lui este simplu dar incitant. Îmi place faptul că între imaginea băiatului alb negru și background-ul acela plin de noanţe de roșu și portocaliu se crează un contrast plăcut.

Acestea fiind spuse, vă întreb pe voi acum e părere aveți. Am găsit ceva frumos sau puteam să mai caut?

24 de răspunsuri la „Characters & Covers

  1. ador cartile din colectiile Chic si Cocktail:X ultima pe care am citit- o a fost „Cubul dependentelor de pantofi” si mi-a placut la nebunie
    cartea prezentata de tine, „Poti sa tii un secret” nu am citit-o, dar imi place cum suna si imi place in special de Emma. ce i-a spus sefului ei e super funny:))
    in privinta celor doua coperti ai facut o alegere buna, le stiam pe amandoua si imi plac. preferata mea este prima

      • este vorba despre patru femei total diferite, cu vieti diferite, care au tot felul de probleme: una are datorii foarte mari, dar nu poate sa se abtina sa nu-si mai cumpere pantofi, alta este bogata dar nefericita din cauza sotului, a treia este dadaca unor copii mai neastamparati si mereu are probleme cu mama acestora, care o slugareste din zori pana-n seara, iar a patra este o tipa timida si mai grasa, foarte complexata de problema cu kilogramele in plus. ele ajung sa se cunoasca datorita pasiunii lor comune pentru pantofi (de firma!!!) si asa ajung sa se imprieteneasca si sa se ajute reciproc una pe cealalta
        mie mi-a placut foarte mult! sfarsitul lasa loc de continuare dupa parerea mea, dar nu cred ca exista un la doilea volum..
        o recomand, este foarte haioasa si frumoasa

      • Si eu tanjesc sa citesc chick lit fiindca simt nevoia de ceva amuzant 😀 Pana aucm n-am citit nimic de genul asta, dar pe lista mea sunt Supermenajera, Femeia Invizibila si -datorita ioanei- clubul dependentelor de pantofi.

      • Eu iti recomand Sunt aiurita si se ia si Regina gafelor, primul volum. Crede-ma o sa iti placa. SI nu sunt scumpe. Sunt la reducere multe din colectia Chic ci Cocktail cu 9-10 lei.

      • Eu am citit sunt aiurita si se ia si crede-ma Alexa stie ce itri spune =)) 😉 e foarte amuzanta ..in realitate cred ca ma atrag astea , deaorece intr-un fel sunt inspirate din viata femeilor din ziua de azi , motiv pentru care lucrurile o i-au razna de cele mai multe ori …e dragutz sa vezi cum actioneaza alte fete sau femei in diferite situatii …

  2. ,,Pai am si explicat in primele randuri de ce am abordat doar un personaj.
    Eu ma incadrez in maxim doua pagini cu posturile, deoarece am intalnit foarte multe persoane care nu citesc, daca e prea lung. Am abordat doar doua subiecte, si abordez celelalte doua saptamana viitoare.
    Sa inteleg ca nu ti-a placut personajul feminin pe care l-am prezentat?”

    Oh,eu am memoria mai redusa de cat a unei muste,deci am uitat
    Si mi-a placut de Emma -un strop de naivitate+o mincinoasa sublima;ce poate fii mai interesant?- ,doar ca as fii vrut sa fie cineva dintr-o carte pe care am citito si eu,sa stiu despre ce e vorba 🙂

    • Seria Damnare ai citit-o? Te intreb deoarece asta era alegerea mea masculina, pe care ma gandeam sa o prezint saptamana viitoare.
      Eu m-am gandit ca voi face si concursul de duminica si cartile vor fi din acelas gen, chiar aceias colectie, si vroiam sa prezint un pic natura personajelor prezente in astfel de carti.

  3. Mie imi plac foarte mult cartile chick lit ,poate ca o sa citesc si eu candva cartea „Poţi să ți un secret?” ,pentru ca sincer Emma pare foarte amuzanta si cred ca si actiunea e una plina de umor.

    Copertele sunt superbe,amandoua au niste combinatii de culori care atrag atentia.Cred ca ai gasit copertele perfecte,cel putin cartea cu coperta rosie te face sa nu te mai opresti din privit.Sunt convinsa ca vei face treaba buna in continuare si vei gasi cele mai frumoase coperte.

      • si eu ..dar separe ca tu ai ceva volume, eu , le-am citit de lamini bibliotecaoraselului meu, desigur ca estunul mic, dar e cea mai tare locatiedin tot orasul, dupa parerea mea

      • N-as mai fi zis ca imi plac daca nu as fi citit ;)) ,doar nu o sa-mi placa din auzite.
        Am citit-o pe :”Cum sa scap de Matthew”,”Clubul sotiilor nr 2″ si „Jurnalul unei dadace” si nu stiu daca ar fi sa aleg vreuna care imi place mai mult.Nu am din pacate niciuna in biblioteca,pe toate le-am imprumutat de la colega mea de banca.

  4. Vad ca citesti „Jurnalul unui calator boem”, nu tie se pare o coperta frumoasa? Am citit-o vara trecuta in concediu si a fost, cred, singura carte care m-a facut sa plang

  5. Pai,ai zis ca prezinti un persoanej feminin si unul masculin….?si ne-ai zis doar de unul feminin.
    COpertile sunt super <3333 A doua e mai frumoasa 🙂

    • Pai am si explicat in primele randuri de ce am abordat doar un personaj.
      Eu ma incadrez in maxim doua pagini cu posturile, deoarece am intalnit foarte multe persoane care nu citesc, daca e prea lung. Am abordat doar doua subiecte, si abordez celelalte doua saptamana viitoare.
      Sa inteleg ca nu ti-a placut personajul feminin pe care l-am prezentat?

Lasa un comentariu

