Rezultate concurs S.R.4


S-a încheiat și acest concurs, iar eu sunt foarte fericită că am reușit să mai adaug pe lista Surprizelor Românești încă o carte.

Vreau în primul rând,  să vă mulțumesc vouă, pentru părerile voastre, pentru share-uri, pentru like-uri și pentru faptul că mă susțineți spre a promova literatura română.

De asemenea, mulțumesc și Librăriei online BookCity pentru această carte.

Participanții sunt:

 Câștigătoarea este Rucsi .

Sper să îți placă această cartea, la fel de mult cât mi-a plăcut și mie. Aștept datele tale pe adresa blogului

21 de răspunsuri la „Rezultate concurs S.R.4

  1. Felicitari!
    Am citit si eu cartea Blestemul Focului; e adevarat ca dureaza putin(mai mult) pana este dezvaluit misterul, dar e frumos lucrata povestea; autoarea nu s-a grabit si poate e mai bine asa; decat sa scrie repede, multe scene..mai bine mai lent, dar cu un contur bine trasat.

      • Am citit Spulbera-ma. Eu zic ca nu are cum sa nu va placa; e foarte bine construita si are niste rasturnari de situatie la care nu v-ati putea gandi in prima faza. Cine o are in biblioteca sa nu mai stea pe ganduri, autoarea descrie foarte bine mediul in care se intampla actiunea si nu de putine ori, eu am simtit ceea ce se presupunea ca trebuie sa simta personajul feminin.

Lasa un comentariu

