Cutia cu Citate (3)


În dimineața aceasta m-am gândit, să pregătesc un articol cu citate deoarece nu am mai făcut unul de două săptămâni, cred.

Am primit și pe mail, din partea a două fete foarte drăguțe, Cristina și Ioana Alexandra mai multe citate pentru această rubrică.
Eu v-am pregătit câteva din Dragostea nu-mi dă pace de Federica Bosco, o carte ce am citit-o acum ceva timp și pe care o recomand cu încredere. 
„Ei, da, de data asta mă arunc ! Și uite că pe la jumătatea saltului, îți dai seamă că piscina este goală și că te vei zdrobi de fundul ei ”

„Eu am mers întotdeauna pe coridoarele vieții în vârful picioarelor, fără să deranjez pe nimeni, acordând încredere în dreapta și în stânga crezând în buna credința și în liberul arbitru.Cel puțin așa am fost învățată, dar mă trezesc într-o lume pe care nu o înțeleg cu chei care nu descuie nici-un lacăt, și în care continui să fac greșeli. ”

„Viață e, pe bune, o continuă aruncare a zarurilor.”

„Regretul este doar o formă de justificare a propriilor acțiuni : atâta timp cât suntem vii, putem modifica în orice moment cursul lucrurilor, dar schimbările sunt un sacrificiu prea mare pentru cei mai mulți dintre oameni. ”

De la Ioana Alexandra, am câteva citate din Crimă la timpul trecut de Adina Speteanu.

“Singurul mod prin care poţi scăpa de trecut este moartea. Doar aşa, amintirile vor înceta să te mai bântuie, lăsându-te să zaci într-o linişte neagră, în care nicio rază de lumină nu pătrunde.

Dar pâna la acel punct drumul este lung, iar obstacolele sunt mai grele cu fiecare secundă care trece. Fiecare zi aduce cu ea noi provocari, noi veştiş si situaţii pe care nu ştii să le controlezi. Iar dacă pierzi controlul asupra lucrurilor, totul este pierdut.”

“Oftez. Mă joc cu jaluzelele albe. Tristeţea se întoarece înca o dată la fel de puternică şi încăpăţânată în locul ei natal. Inima mea. Oare de ce este atât de greu să treci peste trecut şi să te concentrezi pe prezent?”

„ Vorbele lui din maşină mi-au rămas şi-acum în minte, după atâta timp în care nu a mai dat niciun semn de viaţă. De când m-a alungat din viaţa lui, timpul s-a oprit în loc. Creierul meu repetă la infinit acele cuvinte. Adânceşte rana din interiorul meu.

-Dacă aş fi ştiut că aveam să iau prânzul cu un zombi, mai bine l-aş fi chemat pe Dracula, vorbeşte Sofia cu amuzament, dar vocea ei este dură.

Închid uşor ochii. Înţeleg sensul ascuns al ironiei ei.

-Ştiai foarte bine că aşa aveam să fiu, şoptesc.

Poate că cea mai bună definiţie pentru starea mea este asta: zombi. Deşi, dacă stau să mă    gândesc mai bine, poate că şi spiritele morţilor sunt mai pline de viaţă decât mine. „

„Înghite cu greu. Respiraţiile îi sunt agitate. Ochii săi nu îi părăsesc pe ai mei pentru nicio secundă. Păstrează aceeaşi intensitate care îmi face atâta rău şi bine în acelaşi timp. […] Mă ajută să găsesc senzaţii pe care nu le-am cunoscut până acum. Îmi face corpul să vibreze şi inima să-mi bată nebuneşte. Este îngerul şi demonul meu!”

„Dragostea nu întrebă niciodată şi nici nu cere permisiune. Se instalează pur şi simplu în sufletul cuiva şi îl ajută să crească odată cu ea.     Îl înfrumuseţează, îi deschide ochii spre noi orizonturi. Îl face să cunoască fericirea, îi oferă nopţi pierdute în care se gândeşte doar la persoana iubită. […] Dragostea nu anunţă când vine; dă de ştire doar când se instalează.”

Iar de la Cristina am primit:

Din Iliada Homer

„Nu ma jigni cu asemenra aspre dojeni, o femeie, azi daca el a invins , e doar cu ajutorul Atenei. Bate-voi mine si eu, ca zeii ne ajuta si noua. Haide mai bine-n crivat amandoi sa ne dam la IUBIRE ! Nu-mi fu de dragoste inim-asa niciodata cuprinsa, nici chiar in ora dintîi cand eu parasind desfatosul lacedemon te-am rapit si , plutind in corabii pe mare , te-am dragostit la popasul facut in Ostrovul Cranae . ARD DUPA TINE MAI MULT SI MA BIRUIE DULCEA VAPAIE !!! ( Paris catre scumpa lui Elena )  ”  pag 69.

Din Fetele Gallagher  ( Daca ti-as spune ca te iubesc ar trebui sa te omor )

„Un urmaritor nu e ca o sfoara , e ca un elastic ce se intinde incoace si incolo, inainte si inapoi, miscandu-se independent de subiect” pag 69

„Cu alte cuvinte ,nu sunt mandra de ceea ce urmeaza , dar nici nu mi-e tocmai rusine , daca asta are vreo logica . Uneori cred ca toata viata mea a fost o astfel de contradictie adica tot ce am auzit in ultimul trei ani a fost : nu sovaii-dar ai rabdare, fi logica – ai incredere in instinctele tale, respecta protocolul -improviziaza.Nu lasa garda jos niciodata-sa ai unaer nonsalant ” pag 97

„Oh , Doamne , era ca si cum norii cenusii de furtuna s-ar fi imprastiat, iar Macey mchenry ar fi soarele aducand intelepciune si adevar in bezna eterna (sau ceva mult mai putin melodramatic).” pag 124

„Daca au putut comunistii si capitalistii sa lupte impreuna ca sa doboare nazistii..mi-am spus .Daca Spike a putut sa lupte alaturi cu Buffy ca sa scape lumea de demoni …daca lamaia galbena poate sa-si uneasca fortele cu limeta, ca sa creeze ceva atatdedulce si inovator ca sprite , atunci cu siguranta pot sa muncesc alaturi de Macey mchenry pentru cauza iubirii adevarate.” pag126

Mulțumesc fetelor pentru citate, sunt foarte frumoase. Nu le-am postat pe toate, am mai păstrat câteva și pentru alt articol.
Pentru restul,dacă dorititi să îmi trimiteți și voi citatele preferate și să le împărtășiți și cu ceilalți cititori de pe acest blog, participând la această rubrică, puteți să îmi scriti pe mail la adresa alexya17s@yahoo.com.

66 de răspunsuri la „Cutia cu Citate (3)

  1. Adica tu te referi sa ofere o carte din cele trei drept cadou? Da este o idee buna, insa poate are alte motive, adevarul este ca fiind o carte nou aparuta , cititorii si-o doresc ..acum motivele hm..nu stiu daca o vada cineva la schimb pt ca nu stiu cati au reusit sa o citeasca in intregime, plus cae prea devreme pentru a renunta la ea :)) ..Personal nu am cartea respectiva , dar nici nu cred ca ma atrage prea mult :))

    • Sau poate ca persoana careia vrea sa ii dea cadoul, are volumul 1 din Chimie perfecta si Cristina vrea sa ii ofere cadou volumul 2.
      @ Cristina, eu nu am cu ce sa te ajut ca nu am seria, ba chiar mi-o doresc si eu si vreau sa mi-o cumpar la anu.

      • :)) Da, persoana respectiva are deja vol 1 din serie :))
        Eu am aceste carti in dublu exemplar(Frenezia, Orasul de Sticla, Pretul Sangelul) si as da una din ele pe Legile Atractiei. Nu prea am cum sa o cumpar la momentul acesta si ziua persoanei respective e aproape…Cat despre Orasul de Sticla, ei bine el nu a citit seria Instrumente mortale

      • pretul sangelui este cu vampiri, primul volum dintr-o serie: Cartile sangelui. a aparut la Leda doar primul volum din pacate. eu l-am citit si mi-a placut foarte mult. e despre o detectiva, Viki Nelson, despre relatia ei cu fostul iubit, Mike Celluci, partener din politie, cazurile la care lucreaza cei doi si mai apare si un vampir, Henry Fitzroy. bineinteles intre Viki si Henry se infiripa ceva si toti trec prin o multime de peripetii atunci cand apar niste crime, facute evident de niste vampiri
        e si un serial, Blood Ties, daca ai auzit de el. a fost dat mai demult pe AXN
        eu iit recomand si cartea si serialul
        sunt foarte bune

      • Exista o carte dupa serialul asta cu vampirul ala sexi care face toate tampenile posibile si care isi arata aroganta fata de viki? Oh cat am iubit si iubesc serialul, desi l-au intrerupt …vai deci da trebuie sa caut cartea asta , pt ca e printre putinele carti cu vampiri in care vampirul este cu adevarat vampir …da vai ce fericita m-ai facut

  2. Va rog sa ma scuzati ca postez intrebare asta aici, nu trebuie, dar nu mai stiu ce sa fac. Am si eu nevoie de cartea Legile Atractiei, poate vrea cineva sa o dea la schimb; vrea sa o dau cuiva cadou, dar nu am cum sa o cumpar. As avea de dat la schimb Frenezia, Orasul de Sticla, Pretul Sangelui. Aceste carti le am in dublu exemplar si mi-e greu sa dau din cele pe care le am intr-un singru exemlar. Nu stiu, poate vrea cineva…
    Scuze inca o data ca am intrebat aici, dar sunt chiar disperata 😦

    • In loc sa te chinui sa o schimbi pe una dintre cele 3 pe Legile Atractiei, de ce nu ii dai pe una dintre ele? Eu zic ca va fii mai mult decat fericit/-a sa primeasca Orasul de Sticla – Cassandra e geniala, nu va regreta nci un moment ca a citit-o.

  3. Dap mai am o groaza de citate , am sa le trimit sambata , …ca atunci am timp sa le transcriu;)) ….:)…unele sunt din filme , replici ce mi-au ramas intiparite in minte , am sa incerc sa le omit pe acelea sau nu stiu exact vad eu ;))…

      • Hmm, era mai lung. Asta chiar nu stiu. Poate ai apasat pe ceva si s-a dat postare la comantariu inainte sa il scri pe tot.

      • Nu am citit Divergent sau volumul doi mai nou aparut. Urmeaza sa o achizitionez de majorat :))..pana atunci ma voi bucura de cartle pe care vreau sa le cumpar de craciun:))

    • Madalina, si din cate mi-a povestit e geniala. E nerabdatoare de o groaza de timp sa apara volumul doi. Am inteles ca o sa il primeasca dupa 26 luna asta.

    • Eu am citit Divergent; cu toate ca la inceput eram reticenta, nu mi-a placut deloc coperta si continutul(din cate auzisem eu) am zis sa incerc si sa o cumpar; prea, toata lumea vorbea de ea. Ei bine, au avut dreptate toti; nu te poti dezlipi de paginile cartii. E superba…poate la inceput ti se pare plictisitor, dar dupa ce ajunge in factiunea respectiva si il intalneste pe Four…uhh, o sa-ti placa. Plus ca personajul experimenteaza sentimente pe care le experimentam si noi in viata de zi cu zi.:)

    • si eu am citit Divergent
      mi-am luat-o pentru ca auzisem pe toata lumea ca e o distopie superba, nemaipomenita, etc si am zis sa vad despre ce e vorba
      as minti daca as spune ca nu este o carte buna, dar dupa atatea laude parca ma asteptam la altceva. am citit-o si intr-o perioada in care eu eram innebunita dupa Jocurile foamei si poate ca si asta a contribuit
      acum nu pot sa spun ca abia astept sa citesc volumul doi. daca o sa am ocazia sa-l citesc, o voi face cu placere, daca nu o sa caut alte distopii, din cele care nu au aparut la noi

    • Spulbera-maaaaaaaaa. N-am citit-o, dar am auzit ca e sentimentala si ca Mafi e geniala ❤ Sau Maximum Ride, dar eu zic sa te apuci intai de Spulbera-ma si apoi Max.R. ^.^

    • eu mai am jumatate din Blestemul focului
      cum a fost, ti-a placut? dupa parerea ta ar merita sa-mi iau si volumul doi?mie mi se pare ok deocamdata, nu m-a dezamagit, asa cum credeam ca o va face de la primele pagini
      eu am citit mai demult Evermore. ce sa zic, e draguta, are o poveste foarte frumoasa de dragoste, dar e prea siropoasa dupa parerea mea si prea statica. nu are cine stie ce actiune
      si eu am auzit ca Spulbera-ma e grozava, si mi-o doresc de mult timp. abia astept sa aflu pareri, daca ai inceput-o, cum e, etc:)

      • O sa ma apuc de Spulbera-ma la sfarsitul saptamanii, pentru ca acum nu am timp de citit. Am examen joi si sunt super stresata. Nici nu stiu daca o sa postez ceva pana joi. Probabil o sa fac un articol dupa ce termin cu examenul.

        Blestemul focului. M-a incantat. Imi place ca dezvaluie lucrurile pe parcurs, una cate una. Asa cartea nu are parti plictisitoare. Abordeaza un subiect nou.
        Asteptam totusi mai mult de la final. Nu e rau, nu am nimic de comantat, doar ca nu e genul care sa creeze o mica obsesie, sau starea aia de nerabdare fata de continuare. A lasat loc de mister, dar nu s-a terminat intr-un moment de actiune, sau intr-un moment crucial. Lucrurile sunt destul de linistite.
        Lily, e chiar super ok, ca personaj feminin adolescentin. Nu e genul care sa ii se inmoaie genunchii cand vede un baiat dragut. Are cateva momente de ironizare a situatiei sau de sarcasm care mi-au placut de numa.

  4. Foarte frumoase citatele și foarte profunde, iti dau o stare anume care te face sa reflectez mult. Felicitari fetelor care au trimis citate, e interesant sa vezi ce citate aleg alti.

  5. Oh, ma inmuiati de tot cu citatele alea siropoase ^.^
    Sigur am sa trimit si eu si Krisz *sper ca nu-i bai ca ti-am mai scurtat numele:))* mi-ai dat o idee: sunt multe citate pe care vreau sa le scriu si mi se par amuzante, dar acum nu le mai gasesc. De acum cand citesc am sa notez pe un caiet/carnet 🙂 Chiar ma apuc de Fetele Gallagher azi sau maine si sunt sigura ca acolo sa gassesc o parte din citate si mai citesc si Bloodlines bu Richelle Mead in engleza si daca gasesc ceva interesant, traduc si trimit ❤

    • ar fi genial;)) ..nu-i nimic ca ai scurtat umele 😉 …e lung ce-i drept 🙂 da cred ca cuvantul nostru de baza a fost iubirea ;)) ….si eu trebuie sa citesc volumul doi de la spioane , nu prea am avut timp de nimic in perioada asta 😉 dar recuperez eu ;))

    • M-as bucura foarte mult. E placut sa facem ceva impreuna. Adica eu consider ca asta ar face blogul mai interesant. Nu ar fi plictisitor.
      Eu sincer am o agenda, pe care vreau sa o umplu cu citate. De fiecare data cand citesc cate o carte, nu umblu si cu agenda dupa mine, dar mereu scriu pe foi citatele care imi plac. Chiar azi cand am facut articolul, ma gandeam ca mi s-au tot adunat foi pe care nu am apucat sa le transcriu. Multe le-am si pierdut.

      • Da asa se intampla si la mine, dar partea amuzanta e ca ma gasit o mapa in care am o multime de citate , cred ca iti voi trimite cateva dintr-o carte cu templieri…nu stiu daca ai citit ceva asemanator, dar eu oricum iti trimit, adica nu stiu daca te incanta subiectul , dar eu un timp am fost innebunita dupa ei :)) ..mai ales viziunea care o au asupra lumii, plus ca se numeau cavalerii saraci ai lui Hristos 🙂 da iubesc perioada aceea 😉

      • si mie imi plac zeii, mai ales cei din Olimp …bine in afara de Zeus mereu am adorat-o pe Afrodita, iar cand am aflat legenda Elenei din Troia mi-a venit sa imi i-au campii ..

  6. Cu mare drag, oricand, deoarece am obiceiul asta prost sa scot o multime de citate ..ma bucur ca ti-au placut,sunt citate superbe cele pe care le-ai ales acesta imi place foarte mult si am sa iti cer permisiunea de-al copia si eu pentru caietul meu de acasa 😉 “Regretul este doar o formă de justificare a propriilor acțiuni : atâta timp cât suntem vii, putem modifica în orice moment cursul lucrurilor, dar schimbările sunt un sacrificiu prea mare pentru cei mai mulți dintre oameni. “
    Ioana astea sunt foarte frumoase „Înghite cu greu. Respiraţiile îi sunt agitate. Ochii săi nu îi părăsesc pe ai mei pentru nicio secundă. Păstrează aceeaşi intensitate care îmi face atâta rău şi bine în acelaşi timp. […] Mă ajută să găsesc senzaţii pe care nu le-am cunoscut până acum. Îmi face corpul să vibreze şi inima să-mi bată nebuneşte. Este îngerul şi demonul meu!”

    „Dragostea nu întrebă niciodată şi nici nu cere permisiune. Se instalează pur şi simplu în sufletul cuiva şi îl ajută să crească odată cu ea. Îl înfrumuseţează, îi deschide ochii spre noi orizonturi. Îl face să cunoască fericirea, îi oferă nopţi pierdute în care se gândeşte doar la persoana iubită. […] Dragostea nu anunţă când vine; dă de ştire doar când se instalează.”
    Sunt superbe ..:X

    • ma bucur ca iti plac
      iti recomand sa citesti cartea, e superba:X
      si tu ai obiceiul sa le notezi? am inceput sa fac si eu asta de curand si le recitesc cand mi se face dor de o anumita carte:D

      • Ti-am zis ca o sa incerc sa caut autoarea sa vad daca pot face rost de un exemplar pentru proiectul meu romanesc, dar nu stiu cand. E o nebunie totala de cand am inceput facultatea.

      • Da , si eu am obiceiul sa notez de multe ori exagerz chiar ;)) …alteori nu gasesc nici macar unul reprezentativ , iti multumesc voi citii cartea 😉 ..de la tine am luat si asa o gramada de titluri ;))

  7. ce bine ma simt cand imi vad citatele pe blog!!:D ma bucur ca am putut sa fiu de folos si promit ca o sa mai trimit ceva in curand, numai timp sa am:)
    sper sa va placa:)
    mie imi place foarte mult citatul al doilea din Dragostea nu-mi da pace si chiar mi se potriveste.

Lasa un comentariu

