Black Friday !!!


Dragi pasionați de literatură, azi ne-am trezit în raiul reducerilor. Este Black Friday și cu siguranță cei care au strâns ceva bani în pușculiță azi o să o spargă.

M-am trezit de dimineață cu gândul că voi scrie ceva pe blog, că după mă voi apuca de curățenie, repede repede, să mă ocup de toate să plec și eu prin oraș, și ghiciți ce. Nu am făcut nimic și e ora 12 imediat. De câteva ore mă uit pe librării la reduceri. Îmi doresc atâtea cărți, că nu ar incaprea pe ușă coletul.

Aveți super reduceri, peste tot. Voi ați făcut vreo comandă până acum, sau urmează?

4 răspunsuri la „Black Friday !!!

  1. este o zi interesanta , insa nebunia care a degenerat de la acest concept nu e pe gustul meu, am vazut ca si libris are niste reduceri substantiale 🙂 …ma tot gandesc ce se intampla cu adevarat in mintea unui pasionat de cumparaturi:)) ..nu vreau sa imi imaginez;)….deci pentru cei care profita de ocazia shopping placut:)

Lasa un comentariu

