O nouă casă, un nou început.


Niciodată nu am știut cum să încep un post, iar acum e mai rău ca niciodată. Să fie un ”bună”, un ”salut” sau un „Hey all!”? Sau, să vă întreb dacă ați reușit să vă treziți după chefurile de Crăciun?

Am să încerc să fiu scurtă și la obiect, pentru că nici eu nu m-am trezit înca, și deja sunt la a doua cafea.

Unii poate mă cunoașteți, alții poate acum o să începeți să mă cunoașteți, și mulți poate încă nu v-ați dat seama că pe undeva prin blogosferă asta m-ați mai întâlnit. Sunt aceiași Alexa, pe care ați întâlnit-o pe alt blog, dar care acum a schimbat casele, sau mai bine zis, care acum construiește o casă nouă, cărămidă cu cărămidă, această casă fiind „Carti nemuritoare”. E greu să începi din nou de la zero, dar așa cum se zice, când cazi, trebuie să te ridici și să o iei de la capăt.

Nu am să clădesc acest blog singură, ci am să o fac alaturi de una din cele mai bune prietene ale mele, Laura. Este o persoană foarte de treabă, la fel de pasionată de cărți ca și mine, și la fel de comunicativă. Sunt sigură că o s-o îndragiți.

Să vă spun cate ceva despre noul blog.
M-am mutat aici cu tot ce am lucrat până acum. Deci, aici regăsiți recenziile mele, proiectul meu de promovore a literaturii române contemporane „Surprize Romanești”, secțiunea „Citate si paragrafe”. Pentru care cei care doresc să participe la aceasta, încă îmi pot trimite citate pe adresa „alexya17s@yahoo.com”. De asemenea, mai avem si „Characters & Covers”, la care o să vă astept cu carți și personaje noi. Pe langă acestea, o să mai descoperiți pe parcurs ce mai avem.

Blogul este încă în costrucție. Sperăm după revelion să terminăm cu partea de aspect și structură, și după care, încetul cu încetul să venim cu noutați.

Incă nu avem sponsori, dar o să încercăm să facem, până ne punem pe picioare, câte un concurs din când în când, în limita posibilităților.

Vă așteptăm și pe pagina de Facebook a blogului, „Carți nemuritoare”, unde o să postam mereu, lucruri interesante și amuzante.

Acestea fiind spuse, sper că nu v-am plictisit prea tare. Vă urăm în continuare, Sărbatori fericite.

6 răspunsuri la „O nouă casă, un nou început.

  1. Bine ai revenit!!!
    ma bucur foarte mult ca ai luat-o de la capat si ca nu ai renuntat
    Iti urez mult succes si tie, si Laurei si sa aveti multi cititori, pentru ca meritati!:*

Lasa un comentariu

