Un nou an, un prim concurs !!!


Urmează un nou an și cum spuneam și în postul anterior, pentru noi și pentru blog este  și un nou început. Așa că ne-am gândit să facem și un prim concurs pentru a intra în anul nou cu fast și pentru deschiderea blogului.

Premii 1

Vor fi trei premii:

Premiul 1: Privilegiul – Zoey Dean

Chestiunea Finkler – Howard Jacobson

Cazuți din cer – Ray Loriga

Premiul 2: Hollywoodul e ca un liceu de fițe – Zoey Dean

Școala pentru proști – Sasa Sokolov

Premiul 3: Destinul Vraciului – Joseph Delaney

concurs-1

Tot ce trebuie să faceți pentru a câștiga aceste cărți este să dați Like paginii de Facebook „Carti nemuritoare”, să ne urmariți prin mail, să distribuiți acest concurs pe Facebook sau pe orice altă pagină de socializare și să ne lăsați un comentariu în care să ne spuneți ce anume v-ați dori să întâlniți pe acest blog.

Lasați în comentariu și linkul postarii pe facebook și numele cu care ați dat like.

Concursul începe azi și se va încheia în data de 17 ianuarie 2013.

46 de răspunsuri la „Un nou an, un prim concurs !!!

    • Eu ma gandeam sa fac acest lucru mai demult. Cand am facut concursul aniversal pe vechiul blog, am primit foarte multe poze cu biblioteca fiecarui participant si m-am gandit sa le pun pe pagina de facebook a blogului si sa ii etichetez pe toti

    • Rubrici noi, sa vedem ce ne mai trece in cap dupa revelion.. Pana acum avem 2 chestii care nu le-am vazut pe alte bloguri.. Surprize romanesti si caracterizare de personaje.

    • O sa incercam sa facem. Momentan nu avem sponsori. Dar o sa incercam dupa revelion sa punem cum putem acest blog pe picioare.

    • Pai recenzii o sa facem cat de multe o sa putem in timpul liber pe care il avem. O sa fie si noutati, si de ganduri… la ce mai exact te-ai gandit?

      • Pai niste posturi in care sa ne spuneti cum ati petrecut de Craciun de exemplu, sau de ce patatii ati avut parte. Posturi prin care sa ajungem sa va cunoastem mai bine! Mult succes!

  1. Pingback: Castiga 6 carti: Privilegiul + Chestiunea Finkler + Cazuți din cer - Concurs CartiNemuritoare - Concursuri online | eConcursuri.com·

  2. Buna fetelor, ma bucur foarte mult ca ati decis sa faceti un blog (impreuna), iar ca si cadou de „casa noua” va urez un siner si calduros „La cat mai multi followers si la cat mai multe sponsorizari!”.
    Eu am mari asteptari atat de la voi cat implicit si de la blog. Imi doresc sa vad aici ceva nou si proaspat fata de ceea ce gasim in „minunata” blogosfera cam trasa la xerox.
    Mie mi-ar placea ca acest blog sa fie unul interactiv, sa putem discuta despre cartile noastre preferate, despre cartile care nu ne-au placut, despre ce urmeaza sa citim sau despre ceea ce citim in acel moment. Mi-ar placea sa existe o rubrica numita „Cartea lunii” si in fiecare saptamana sa alegem una sau doua carti care sa fie citite de toti de pe blog iar la sfarsitul acelei saptamani sa ne spunem toti parerea despre cartea respectiva, despre ce ne-a placut si ce nu, etc. iar la sfarsitul lunii cand sunt stranse vreo 4/8 carti (depinde de varianta) sa se faca un mic sondaj si sa se voteze Cartea lunii (cartile propuse s-ar putea uploada in format electronic pentru cei care nu le au).
    Curioasa fiind din fire mi-ar face mare placere sa aflu ce muzica asculta ceilalti atunci cand citesc ( chiar daca am sarit la subiectul muzica, eu una cred ca daca asculti muzica potrivita pentru o anumita carte, totul se schimba, totul devenind propriu).
    Ati putea sa prezentati zilnic o coperta FRUMOASA si SPECIALA ca sa ne mai delectam si noi ochisorii cu ceva emotionant.
    Mi-ar placea sa promovati si carti mai serioase, ca majoritatea promoveaza doar povesti adolescentine, uitand cu desavarire de cartile clasice care imbogatesc vocabularul si care odata citite ridica standardele cititorului. Stiu, imi veti spune ca aceste carti adolescentine sunt in voga si ca persoanele care „bantuie” blogurile sunt adolescenti care se identifica puternic cu personajele datorita varstei apropiate, dar totusi, nu ne dorim sa avem o generatie care viseaza doar la Vampiri, Varcolaci si tot felul de Vrajitori/Vrajitoare (sf-ul este benefic, uneori chiar necesar pentru o evadare din banalul cotidian, DAR dupa parerea mea este necesar in limitele bunului simt, pentru ca altfel prosteste).
    Ar mai putea exista si o rubrica anume pentru cei care cocheteaza cu scrisul (precum draga noastra Laura), ea are multe idei si chiar foarte bune si mi se pare o risipa de talent ca le scrie doar pe foaie, putine fiind persoanele care citesc acele randuri.
    Mi-as dori ca aspectul blogului sa nu fie unul incarcat, sa fie dragut, primitor si usor de privit, sa nu existe concursuri pe baza de comentarii fie ele la subiect.

    Va urez mult succes

    xoxo
    Miruna

    • Stiu ca Laura are multe idei, sper doar ca impreuna sa le dezvoltam, iar ea sa se depaseasca pe sine.
      Cartile prezentate o sa fie cat mai diversificate.
      Imi place mult sa interactionez cu cei ce ne urmares. Nu imi place sa primesc doar asa comentarii. Imi place sa dezbatem subiecte, sa fiu intrebata orice, sa raspund si sa intreb.
      Noutati, eu de obicei incerc sa acopar toate editurile, pentru ca nu stiu fiecare catre ce se indreapta.
      Partea cu copertile, nu pot sa fac zilnic, pentru ca ar fi prea mult.
      Dar ideea ta cu cartea lunii, mi se pare foarte interesanta.
      La aspectul blogului inca mai lucram. Sunt multe idei, dar putine resurse, ca sa zic asa.

      Multumesc pentru parerea ta si pentru idei.

      • Va multumesc mult pentru incredera pe care mi-o acordati ambele, sper ca si celorlalti cititori sa le placa ceea ce fac(si vorm face impreuna pentru blog). Vom incerca sa lucram si sa facem blogul cat mai primitor, sa venim cu idei noi, si recenzi cat mai diversificate. Eu una voi incerca sa scriu recenzi si la cartile mai ciudate(cum le zice Alexa), adica cela care necesita putin mai multa atentie din partea cititorului ca sa se ajunga la sufletul povesti.

    • Pai, recenzii, am aduc cu mine ce am lucrat in ultimu an.. Dar o sa fac multe recenzii noi. Am si ceva carti noi in biblioteca. Sper sa va placa. Concursuri, i-as dori sa fac zeci. Dar momentan, pana o sa avem sponsori, dau si eu ce pot sa cumpar sau ce pot de la mine din biblioteca.

Lasa un comentariu

