De sărbători !!!


Au trecut câteva zile și în sfârșit ne-am dezmeticit și noi după agitația de sărbători.

La sugestia unei persoane, care ne-a lăsat un comentariu pe blog, ne-am gândit și noi și credem că ar fi frumos să vă povestim ce am facut de sărbători și ce ne-a adus moșu, și la răndul vostru să ne povestiți și voi nouă.

Alexandra

La mine, a fost foarte mare agitație ultimele două săptămâni. Am avut foarte mulți musafiri și multe persoane de vizitat așa că am fost tot un dute vino. În Ajun, am petrecut cu prietenul meu ore întregi la cumpăraturi, pentru a găsi cadourile perfecte pentru familie, iar seara după ce am împodobit bradul și la mine acasă și la el, am fost cu prietenii la colindat când la unii când la alții.

Crăciunul a venit, pe lângă mulți musafiri și cu multe cadouri. Am primit două bluze, o pereche de adidași pe care mi i-am dorit foarte mult, o pânză pentru pictură cu toate ustensilele și bineînțeles cărți. Mi-am cumpărat eu Divergent și de primit am primit Insurgent. De la Cecelia Ahern am mai primit Suflete pereche, Cadoul și Dispăruți fără urmă. Am mai primit de asemenea și Chemarea Îngerului de Gullaume Musso pe care mi-am dorit-o de când a aparut.

De revelion am fost la munte din 30 până în 1 cu încă 11 prieteni. Chef mare, grătare afară noaptea, artificii multe. M-am distrat de minune.

Înainte de a împodobi bradul, am facut și un brad din carțile din biblioteca mea, pe care probabil l-ați văzut și pe facebook.
Aveți și două prezentări video jos. Melodiile de fundal sunt 2 melodii pe care eu le ascult în fiecare Crăciun. Nu m-am gândit la altele. Sper să vă placă.

Laura

De sărbători  am venit acasă la părinți (eu sunt la facultate în Timișoara), și am petrecut în familie: eu, sora mea, pisocul nostru(care a venit pe tren si el de la Timișoara), mama, tata și buni, care nu se simte foarte bine, și am vrut să petrecem, poate pentru ultima dată sărbătorile împreună cu ea.

De Crăciun am ajutat bineînțeles și în bucătarie, la făcutul prăjiturilor, la ornatul platourilor de mâncare,  îmi place să fac asta, îmi pune imaginația în mișcare. Și bineînțeles am împodobit bradul. Seara de Crăciun am petrecut-o ascultând colinde și mâncând cozonac cu mac, care este cel mai bun, dacă mă întrebați pe mine.

Craciunul a venit nu numai cu musafiri și agitația specifică(tăiatul porcului, și tot ce ține de asta), ci și cu ceva cadouri, am primit 5 cărți care mi le doream,  La sud de graniță, la vest de soare, și La capătul lumi și în țara minunilor de Murakami, Visul lui Joy de Lisa See,  Fetele bune ajung în rai, Fetele rele ajung unde vor de Ute Ehrhardt și Frumoșii de Scott Westfield, care nu apare în poză pentru ca i-am impumutat-o deja lui Alexa. Am primit deasemena și o bluziță din tricot dantelat negru, care îmi place foarte mult și o pereche foarte draguță de cercei(sunt agățață de cartea roșie).

Revelionul l-am petrecut  jucând diverse jocuri, ascultând muzică, am băut vin, am mâncat pește bineînțeles, și am ciocnit paharele la miezul nopții când am admirat focul de artifici.

Pentru mine a fost una dintre frumoasele sărbători petrecute alături de cei dragi.

Sperăm ca și voi să fi avut parte de sărbători frumoase și ne-ar face plăcere să ne povestiți cum le-ați petrecut.

10 răspunsuri la „De sărbători !!!

  1. Chiar e foarte frumos bradul din carti. Am vazut pozele cu el si pe Facebook si filmuletul. Am vazut si clipul cu La multi ani. Aveti idei frumoase.
    Imi plac cartile pe care le-ati primit.
    De Craciun, am primit si eu de la mosu seria Delirium de Lauren Oliver de pe Book Depository. Dar mi-a venit acum dupa anul nou.

  2. Uuuuuu ador bradul din carti. I-ai pus chiar si instalatie. Imi place foarte mult cum ti-a iesit.
    Laura, motanul tau e super simpatic.
    Imi plac cadourile pe care le-ati primit.
    Alexa si mie imi place foarte de Cecelia Ahern, am citit vreo 3 carti de la ea pana acum. Si eu imi doresc sa le citesc pe toate care au aparut la noi.

    • Da, bradul Alexei e foarte frumos. Mă bucur că îți place motanul meu, e foarte dragut atunci când nu are crizele lui, de mă joc cu orice prind, chiar si cu picioarele tale. Mă bucur că ți-a plăcut ce am primit noi ca și cadou, dar nu ne-ai spus ce ai primit tu de la Moșu.
      Sper că ai avut parte de sărbători frumoase.

  3. Foarte faina ideea acestei postaari. Alexa imi plac super mult adidasii tai – sa-i poti sanatoasa!, iar „braduletul” de Craciun din carti este de-a dreptul adorabil.
    Ma bucur ca Mosul a fost unul darnic cu voi si ca ati primit ceea ce v-ati dorit.
    Laura, abia astept sa-ti vad bluzica din danteluta ( wink wink) si escrocul de Dizzy arata chiar domestic in prima poza :)). Totusi imi este cam greu sa mi-l imaginez pe tatal tau ascultand colinde si btw i-am dat un search interpretului pe care-l place dansul, iar acum STIIIIU despre cine este vorba.

    Va doresc un an plin de bucurie, sanatate si multe multeeeeee impliniri.

    xoxo
    Miruna

    • Vai, multumim mult pentru urari, sper ca Mosul a fost si cu tine darnic, iar Sarbatorile au fost unele dintre cele mai frumoase. Nu ne suparam daca ne si povestesti cum ai petrecut, doar daca vrei, noi nu obligam pe nimeni.
      Ma gandeam eu ca sigur stii de interpret, iar Dizzy chiar a fost mult mai domestic acasa =)), si bineinteles ca o sa vezi bluzica :D.
      Sper ca si tu sa ai un an plin de succese, sanatate si impliniri.

    • Multumim foarte mult. Sper ca si tu ai avut parte de sarbatori frumoase.
      Si eu imi ador noii adidasi. Mi-e si mila sa ii port.
      Apropo de Dizzy. Cand am fost la Laura, nici nu m-a bagat in seama si data trecuta m-a muscat de numa. Se maturizeaza si el. :)) Ajunge la pubertate. Maine poimaine umbla dupa gagici.
      Si totusi nu ne-ai zis tie ce ti-a adus Mosu.

      • Pai, de Craciun, Mosul mi-a facut pe plac si mi-a adus in biblioteca a treia versiune a seriei Dune de Frank Herbert ( varianta recopertata) si Taramul mortii. Europa intre Hitler si Stalin de Timothy Snyder. Pe langa mult doritele carti, am mai primit un mutunache urias de plus si am primit si un inel super dragut dar foarte elegant – sau cel putin asa il vad eu si nu sunt foarte convinsa ca este stilul meu.

      • SI eu vreau mutunache urias. 😛
        A fost foarte darnic mosu.
        Dupa cartile pe care le-ai primit, cred ca ai gusturi asemanatoare cu Laura. Eu, si mai ales in perioada asta, cand am o groaza de examene, citesc carti mai banale. Sau hai sa nu zic mai banale, sa zic mai simple. Dar imi plac.
        Am incercat mai multe genuri, dar tind foarte mult spre romanta. Imi plac mult romanele de dragoste, dar nu cele clasice.

Lasa un comentariu

