New Stuff !!!


În primul rând new stuff la editura Leda. Aveți disponibilă la precomandă volumul 3 din seria Jocul minciunii, Două adevăruri și o minciună de Sara Shepard. Eu deja mi-am precomandat-o din prima zi de când a apărut. Mi-a plăcut seria și chiar îmi doresc să aflu ce se întâmplă în continuare.

Precomanda Jocul minciunii 3

În al doilea rând, New stuff în biblioteca mea.

Nou in biblioteca 1

Am profitat de reducerea de la Leda și mi-am cumpărat Trezită în zori de zi și Gelozie. Hex sau Puterea farmecelor mi-am cumpărat-o de la Cristinna CrySs iar Rapture de Lauren Kate și Broken de Keley Armstrong mi le-am comandat de pe BookDepository. Ultimele două, a durat cam o lună să le primesc, datorită sărbătorilor, aglomerație mare, zile în care nu se lucrează, etc., dar mă bucur că în sfârșit mi-au ajuns.
Acum aș vrea să vă cer un sfat în legătură cu Broken. Poate mulți dintre voi știți cele două cărți Lună plină și A doua lună plină. Mie mi-au plăcut mult de tot. Le-am citit atunci când au apărut și acum mi-am dorit foarte mult să aflu continuarea poveștii lui Clay și a Elenei. Broken continuă această poveste. Problema este că seria este un pic mai complicată. Women of the Otherworld conține 13 cărți. Unele dintre ele au în prim plan anumite personaje, altele au alte personaje, toate întâlnite în A doua lună plină. După aceste două volume, următoarea carte, este Dime store magic, adică „Magie de doi bani”, care a apărut la Leda. Aceasta o are în prim plan pe Page, o vrăjitoare, care, după cum spuneam ați întâlnit-o în A doua lună plină. După acest volum, mai sunt două cărți, care de asemenea vor apărea la Leda. Nu știu când, probabil una anul acesta și una la anu. Adevărul este că nu m-am interesat. Dar după aceste trei cărți urmează Broken, în care îi regăsim pe Clay și Elena.

Dilema mea este că nu știu ce să fac. Mi-am cumpărat Magie de doi bani, încă nu am citit-o, dar mă întreb dacă să aștept toate aceste trei cărți la Leda și după să citesc Broken sau să o citesc acum, deoarece cred că cele trei cărți nu au o foarte mare legătură cu aceasta.

Voi ce mă sfătuiți?

Aveți aici și o mică descriere la Broken:

When half-demon Xavier calls in the favour Elena owes him, it seems easy enough, steal Jack the Ripper’s ‘From Hell’ letter away from a Toronto collector who had himself stolen it from the Ripper evidence boxes. But nothing in the supernatural world is ever as simple as it seems. Elena accidentally triggers a spell placed on the letter, and opens a dimensional portal into Victorian London, releasing zombies, disease, and maybe a notorious serial killer himself.

Un mic Spoiler. Elena rămâne însărcinată.

12 răspunsuri la „New Stuff !!!

  1. Buna Alexa!
    Vreau sa te intreb in legatura cu Magie de doi bani,caci am observat ca in aceasta postare se regaseste numele ei!
    Mi-am achizitionat-o de curand,caci am gasit-o la un pret foarte bun(impreuna cu Hopeless ca sa ma laud putin, care mi-a placut enorm) si nu stiu daca sa ma apuc sa o citesc.Adica nu am citit nici o carte din serie si nu stiu aproape nimic despre ea 😦 Crezi ca o pot citi si separat?Sau ar trebui sa imi cumpar si celelalte volume?Din descrierea de pe spate nu mi-a dat de inteles ca ar mai fi ceva in fata,acele volume despre care spuneai si tu.Si de asta nu stiu inca ce sa fac…
    Tu ai citit-o?

    • Autoarea a scris o serie, „Femei din lumea de dincolo” parca se numeste. Erau 13 volume, acum nu mai stiu cate sunt. In aceste volume ea a prevazut mai multe personaje, care au fiecare o poveste, dar care se intersecteaza si cu celelalte. Le poti citi unul dupa altul, sau le poti citi individual dupa poveste, sau mai bine zis dupa personajele principale. Primele doua volume sunt Luna plina si A doua luna plina, publicate la Tritonic. Magie de doi bani este al treilea volum, dar acesta nu continua povestea Elenei si a lui Clay din primele doua volume ci are in prim plan alte personaje pe care le-ai intalnit si in primele doua volume, si implicit povestea lor. Deci poti sa citesti individual aceasta carte si urmatoarele doua care vor fi candva publicate la Leda. A cincea carte deja revine la personajele din primele doua si la povestea lor.

  2. Eu cred ca ar trebui sa citesti intai volumele 3, 4 si 5 si abia apoi sa te apuci de Broken. Din cate am inteles in volumul 4, care e tot din perspectiva lui Paige, atat Elena cat si Clay apar destul de mult pentru ca Paige o trimite pe Savannah sa locuiasca un timp cu haita si s-ar putea ca unele lucruri sa nu le mai intelegi.
    Cand am citit Magie de doi bani au fost momente in care nu-mi aminteam prea clar ce s-a intamplat in primele doua volume (in special in cel de-al doilea in care le intalnim pentru prima data pe Paige si Savannah) si ma gandeam cat de greu trebuie sa le fie celor care nici macar nu au citit Luna Plina si A Doua Luna Plina.

    • Am cartea Magie de doi bani. Dar de aceea v-am cerut parerea, ca nu stiu cat de mare e legatura dintre ele.
      O sa incep atunci cu Magie de 2 bani si mai vad dupa cum o sa procedez. Daca va trebui sa citesc 4 si 5, probil o sa mi le iau atunci in engleza, daca nu apar in Romania prea curand

  3. in primul rand ma bucur ca te-am regasit:)) Alexa din nou ..si apoi ..da si eu am precomandat ieri cartea asta ..am ceva asteptari de la ea , deoarece Sara este o autoare pe care eu o iubesc foarte mult

    • Si eu ma bucur ca ne auzim din nou.
      Imi pare rau pentru tot ce s-a intamplat pe vechiul blog. Nu v-am mai contactat de rusine, pentru ca nu am nici o veste, si nici nu mi se raspunde la telefon. Eu deja am inceput sa imi cumpar cartile pierdute. Am cheltuit pana acum peste 2 milioane si inca mai am destule carti ce trebuie sa le cumpar.
      Iti multumesc pentru toata intelegerea acordata si pentru faptul ca nu imi porti pica pentru ce s-a intamplat.
      Sper sa ma pun repede pe picioare cu noul blog.
      O sa organizez cum pot si eu concursuri din banii mei. Daca iti plac cartile, te astept cu drag sa participi.

      • oh doamne ;)) stai linistita :)) …Nu am de ce sa itiport pica ;)) ..iti respect munca si cu drag voi participa la concursuri ..atat cat le voi prinde =)) ..oricum ..e frumoasa noua ta casa ;)) ..eu sper sa iti poti cumpara cartile pe care ti le-ai dorit ..si chiar in plus …

  4. si eu vreau sa citesc Trezita in zori de zi si Gelozie. de Broken ce sa mai spun, mi-o doresc enorm, dar cred ca o sa astept sa apara si la noi…
    eu am citit Luna plina si A doua luna plina si te sfatuiesc sa citesti acum Broken .daca ai citit primele doua volume, in care apar Elena si Clay, nu mai are rost sa astepti. pe urma poti citit si Magie de 2 bani:)
    lectura placuta! si sa ne spui cum au fost cartile!!:)

    • In seara asta m-am apucat de Gelozie.
      Asa ma gandeam si eu in legatura cu Broken. Eram un pic confuza, pentru ca cineva mi-a spus ca in a treia carte care apare la Leda o sa intervina un pic si Clay si Elena. Dar nu stiu cat de mult sunt implicati in poveste.
      cred ca ar trebui sa nu ma mai gandesc la asta. Sa imi vad de carte linistita.

      • hmm pai de ce stiu eu in volumul trei Elena & Clay nu sunt implicati prea mult…
        lectura placuta si sa ne spui cum a fost Gelozie

      • Am ajuns pe la pagina 130 si sunt foarte incantata.
        M-a captivat din primele pagini. Imediat imi fac un ceai si ma pun in pat sa mai citesc un pic.

Lasa un comentariu

