Leapșa cu personaje


Am primit o Leapșă de la Alexandra (Mulțumim pentru ea!), una foarte frumoasă,  care ne-a pus un pic creierul în mișcare în dimineața aceasta. Amândouă ne-am uitat prin toată biblioteca, după cărțile citite, să ne aducem aminte ce personaje am întâlnit pe parcursul anilor, astfel încât să completăm alfabetul. Trebuie să recunoaștem, că a fost distractiv. Ne-am adus aminte de multe cărți și de multe personaje pe care le uitasem.

În toata treaba asta, am întâlnit numele Emma și Elena în foarte multe din cărțile noastre. Presupun că e un nume destul de comun.

A: Alex – („Totul este iluminat” – Jonathan Safran Foer)
Aurora -(”Anomalii” – Joey Goebel)
B: Bonnie – („Jurnalele Vampirilor” – L.J. Smith)
C: Coco – („Cu fiecare zi” – Danielle Steel)
Cesar – (”Aventuri birmane” – Christophe Ono-Dit-Biot)
D: Dexter – („O zi” -David Nicholls )
Deborah (”Nu ți-am promis niciodată o gradină de trandafiri” – Hannah Green)
E: Ellie – („Eu și soacra-mea” – Jane Green)
Eve – (”Eve” – Anna Carey)
F: Frank (”În supa miso” – Ryu Murakami)
G: Gage (”Cimitirul animalelor” –  Stephen King)
H: Holly – („P.S. Te iubesc” – Cecelia Ahern)
I: Ida (”Fata cu picioare de sticlă” – Ali Shaw)
J: Joyce („Multumesc pentru amintiri” – Cecelia Ahern)
Jocelyn Kendal (”Compromisul inimii” – Mary Jo Putney)
Jennifer – („Ultima scrisoare de dragoste” – Jojo Moyes)

K: Kylie – („Născută la miezul nopții” – C.C. Hunter)

Kenji (”În supa miso” – Ryu Murakami)
L: Logan – („Talismanul norocos” – Nicholas Sparks)
Luke Rhinehart (”Omul zar” – Luke Rhinehart)
M: Monica („Dragostea nu-mi dă pace” – Federica Bosco)
Madison (”Pe jumatate moartă” – Kim Harrison)
May (”Fetele din Shanghai” – Lisa See)
N: Nojoud Ali (”Divorțată la zece ani” – Nojoud Ali)
Niki Jumpei (”Femeia nisipurilor” Abe Kobe)
O: Opal (”Anomalii” – Joey Goebel)
P: Paulo – („Aleph” – Paulo Coelho)
Petre Barbu(”Pânza de păianjen” – Cella serghi)
Pearl (”Fetele din Shanghai” – Lisa See)
R: Rebeca (”Ex-ii anonimi” – Lauren Handerson)
S: Sabrine – („Femeia albă pe bicicletă verde” – Monique Roffey)
Sarah (”Se numea Sarah” – Tatiana de Rosnay)
T: Tally – („Urații” – Scott Westerfeld)
Toru Okada (”Cronica păsari arc” – Haruki Murakami)
V: Viktor – („Elixirul vieții” – Kenneth Oppel)
Valentine – („Valentine” – Adriana Trigiani)
W: Watanabe – (”Pădurea norvegiană” Haruki Murakami)
X: Xavier – („Broken” – Kelley Armstrong)
Y: Yuki – (”Dans dans dans” – Haruki Murakami)
Z: Zofia – („Șapte zile pentru o eternitate” – Marc Levy)

Ne pare rău că nu am găsit și personaje cu literele Q, U, dar oricât ne-am chinuit memoria, nu ne-am adus aminte să ne fi întâlnit cu vre-un persoanj care să aibă numele începând cu aceste litere.

Noi pasăm  leapșa la RoxtaoOana şi Kyky și tuturor celor care doresc să o ducă mai departe.

5 răspunsuri la „Leapșa cu personaje

    • La mine s-a intamplat ca azi a trebuit sa sterg si prafu. Asa ca eu mi-am luat toate cartile pe care le-am citit la rand sa imi aduc aminte cum se numeau personajele.

      • Eu tocmai inainte de vacanta am reusit in sfarsit sa imi fac curat in biblioteca, era un dezastru :)) Asa ca GR e mai folositor acum.
        Off-topic: pot sa te deranjez putin cu ceva? Am vazut ca m-ai adaugat in blogroll. Ai putea sa schimbi numele blogului din roxtao in My Weekly Book? Linkul l-am facut cu roxtao pentru ca sunt narcisista si nu ma puteam abtine (^_^), insa am botezat blogul cu formula aceasta, ca sa stie lumea de la inceput despre ce tip de blog e.. Multumesc frumos! 😀

Lasa un comentariu

