Concurs 2


Mâine se împlinește o lună de la deschiderea blogului.
În decembrie când am început să lucrăm la el, ne-am gândit că va fi greu deoarece sunt multe bloguri de carte atractive și că va fi foarte puțină lume care să vrea să citească ce avem și noi de spus. Dar spre surprinderea noastră, am început cu dreptul și suntem satisfacute de activitatea care s-a acumulat.
Așa că ne-am gândit să sărbătorim printr-un concurs.

Premiile sunt:

Premiul I. Seria Divergent de Veronica Roth

Premiul II. Clubul V de Kate Brian

Premiul III. Iubitul Virtual de Kate Brian

Concurs 2

Tot ce trebuie să faceți pentru a caștiga unul dintre aceste premii este să:
– Dați Like paginii de Facebook a blogului
– Distribuiți acest post pe Facebook, Twitter sau orice altă rețea socială
– Urmăriți blogul prin Email
– Să lăsați un comentariu la acest post cu detaliile privind cerințele de mai sus și în care să ne spuneți ce genuri de cărți vă plac și de la ce editura citiți de obicei, ca să stim ce posturi să facem și ce cărți să mai citim pentru a face recenzii, astfel încât să mulțumească pe toată lumea.

Caștigătorii vor fi aleși prin tragere la sorț, iar concursul va dura până în data de 5 februarie 2013.

!!!!   Menționez că cerințele pe care le menționați ca fiind îndeplinite vor fi verificate.

Multă baftă tuturor și sperăm să vă placă premiile pe care le-am luat pentru voi.

87 de răspunsuri la „Concurs 2

  1. eu vreau sa va felicit petru prima luna ..ma gandeam si eu la niste pasi mici de bebelusi inainte sa creati un efect wo w..cum eu am cartile de mai sus vreau sa le doresc tuturor participantilor succes la concurs …

  2. Dădusem deja like la blog pe facebook cu numele Alexandra Cristea.
    Am dat share pe profilul de facebook: https://www.facebook.com/Alexandraaxl/posts/468608226531429
    email: axlandra_irs@yahoo.com
    În majoritatea timpului citesc cărţi împrumutate de la bibliotecă, dar când mă hotărăsc să-mi cumpăr cărţi, apelez la editura Humanitas. De fiecare dată când trec pe lângă librăria Humanitas îmi arunc câte un ochi în vitrină să văd dacă au apărut noutăţi, iar dacă am timp liber mai mult intru şi stau câte o oră acolo.

    • Link-ul Pe care l-ai pus nu este bun. Este link-ul postului meu de pe facebook.
      O sa te rugam sa indeplinesti cerintele concursului pentru a te inscrie.

      Multumesc pentru intelegere.

  3. Facebook: Allie Summer
    Share FB: https://www.facebook.com/allieioana/posts/204382866366105
    Mail: allie.ioana@yahoo.com
    Cel mai mult imi plac cartile fantasy, mystery. Nu citesc de la o editura anume dar majoritatea cartilor sunt de la editura Leda sau Rao. Printre cartile mele preferate se numara seriile Instrument mortale si Dizpozitive infernale de Cassandra Clare, Stapanul inelelor, Divergent, Looking for Alaska.
    Ah, si… aniversare fericita! La cat mai multe luni! 😀

  4. like cu numele Russian Anastacie
    share twiter https://twitter.com/nastya96218208/status/293783376597495810
    urmaresc cu email anastacie93@yahoo.com
    Citesc carti variate,de la politist la fictiune,de la filosofie la psihologie,de la teatru la poezie,istorice si conspiratii,ofer sanse oricarei carti.Citesc cam tot ce prind.Nu am carti fantasy sau YA dar daca as avea le-as citi imediat.Chiar sunt curioasa cum sunt,cum e genul de scrierea,stilul.

Lasa un comentariu

