Rapture – Lauren Kate


My name is Lucinda Price and  I’m his ……..

„I learned that our love ran deeper than who we were in any single lifetime – ”

RAPTUREAm amânat ceva timp recenzia acestei cărți deoarece mi-era teamă că nu voi reuși să scriu ceva pe măsura frumuseții ei și încă îmi este teamă.

Am îndrăgit aceata serie de la primul volum, dar volumul patru mi-a întrecut toate așteptările, m-a impresionat în cel mai frumos mod posibil și m-a făcut să devorez fiecare cuvânt, propoziție și pagină.

E finalul perfect pe care îl poate avea o serie. Aș cîți acest volum, o data și încă o data până ce fiecare pagină îmi va fi întipărită în minte împreună cu cele mai mici detalii.
Aproape 450 de pagini pline de acțiune, de suspans, suferința, sacrificii, pasiune și dragoste pură.

Povestea continuă de unde a rămas în volumul trei. Lucifer vrea să distrugă momentul în care îngerii au căzut pe Pământ, vrea să îi captureze pe toți într-un mesager în momentul căderii și odată cu acest lucru să șteargă întreaga istorie a omenirii. Nimic din ce a fost vreodată nu va mai avea loc. Toate viețile în care Luce și Daniel s-au întâlnit vor fi uitate pentru totdeauna.

Gașca are la dispoziție nouă zile în care să facă tot ce le stă în putere să îl oprească pe Lucifer.
Lucrurile pe care ei trebuie să le facă nu sunt simple și necesită sacrificii.
Rapture nu este o carte ca multe altele în care se ajunge la o luptă mare, în care binele învinge, după care toți sunt fericiți. Descoperim, că lupta finală este una sentimentală și nu una fizică și că până la ea este un drum lung plin de conflicte în care cei dragi își pierd viața. Multe lucruri ies la iveală, fiecare capitol este o bombă cu ceas ce explodează de fiecare dată lăsându-ne cu gura căscată.

Aflăm că Luce nu este un simplu om de care s-a îndrăgostit un  înger, că rolul ei este mult mai mare în această poveste. Esența existenței ei este epică iar blestemul ce îi înconjoară pe ea și pe Daniel este un puzzle din care primim pe parcursul lecturii piesă cu piesă. Ne gândim pe parcursul seriei, de ce aceștia  sunt blestemați pentru iubirea pe care o poartă unul față de altul, de ce Dumnezeu i-ar pedepsi pentru iubire, unul dintre cele mai valoroase sentimente pe care le-a lăsat pe lume. Să fie din cauza naturii lor? Blestemul nu e ceea ce pare, iar unul din detaliile pe care le aflăm despre el, este faptul că acesta ia naștere din ură și totodată din iubire.

Se ajunge la momente de răscruce și de suferință . Dușmanii devin prieteni iar cei ce ar trebui să fie de parte lor devin un impediment.
Cartea înclină un pic balanța și către umor. Adesea au loc conversații amuzante sau întâmplări mărunte care te fac să zâmbești și care compensează atâtea momente grele prin care trec toți.

Ultimele volume sunt foarte grele. Sunt atâtea întrebări pe care ți le pui pe parcurs și ajungi să te gândești că odată cu ultima pagină, toate vor luă sfârșit odată cu povestea.  Lauren Kate are un mod aparte de a răspunde la fiecare curiozitate, plin de detalii piperate. Ea mi-a întrecut toate așteptările pe care le aveam de la această carte. Mitologia din spatele poveștii de dragoste dintre Luce și Daniel a fost incredibil de captivantă plină de suspans și mister.

   „Together forever, whatever the weather”

 Cred că am spus prea puține în comparație cu câte se întâmplă în acest volum, dar vreau să fiți voi surprinși de fiecare lucru când veți ajunge să îl citiți.

Dacă ați început să citiți această serie duceți-o până la capăt pentru că merită din plin.

COMANDA CARTE

19 responses to “Rapture – Lauren Kate

  1. Buna! Ma poate ajuta si pe mine cineva cu vol. 3 din aceasta serie? Il caut de mai bine de un an si nu gasesc nicicum. Va rog! Multumesc🙂

  2. Pingback: Lauren Kate a publicat un nou volum in Seria Damnare | Cărți nemuritoare·

    • Inca nu a aparut.
      Eu am presupunere, e doar ce gandesc eu, nu am aflat nimic concret, si anume, ca va fi lansata la bookfest.
      Asa a fost lansat si volumul 3 anul trecut.

  3. Salut… tocmai am terminat vol 3 si sunt vrajita… si totodata disperata sa gasesc vol 4 in engleza sau cum o fi! (glumesc- doar cu romana sau engleza ma descurc!) Am dat peste recenzia ta incercand sa gasesc informatii despre Rapture, asa ca va roog din inima…. unde l-ati gasit??? Recenzia este minunata, ca si cititoare inflacarata zau ca nu mi-ar fi placut sa aflu toate detaliile dintr-o recenzie!

    • Volumul 4 chiar le intrece pe toate.
      Poate o sa reusesc sa imi iau si Fallen in love. Este o carte in plus fata de serie si contine lucruri ce nu s-au detaliat in cle 4 volume.
      Am o intrebare la care nu am primit raspuns si poate o sa il aflu din ea.

  4. La cat ai laudat acest volum, si seria in general, m-ai facut foarte dornica sa o citesc. Parca de fiecare data cand ma intalneam cu tine aveai ceva sa imi spui ca ai descoprit in vreunul dintre volume. Oricum sper sa ajung sa citesc seria cat mai curand. Si stai linistia uneori e mai bine sa dezvalui mai putine in recenzie, ca astfel cititorul sa simta actiunea mai bine.

    • Eu zic sa indraznesti. Am vazut ca in ultima vreme cateva persoane au facut multe crtici la adresa seriei, dar eu nu imi schimb parerile. Pentru mine ramane o serie foarte buna. Chestia e ca unii au inceput-o si nu au dus-o pana la capat. Volumul doi e cel care te face sa ajungi la apogeul atractiei fata de serie. Are un final care, de nu iti vine sa crezi ca se termina asa. Eu cand l-am citit, m-am pusa seara in pat cu cartea in mana. Eram pe undeva pe la jumatatea ei, si pana la 4 dimineata daca nu ma insel nu m-am putut opri. La 6 trebuia sa ma pregatesc de cursuri. Si cand am vazut finalul nu am mai putut dormi. Primu lucru pe care l-am facut cand am ajuns la cursuri a fost sa caut volumul 3 pe net in engleza pentru ca inca nu aparuse la noi.

Lasa un comentariu

