Ziua în alb și roșu …


Pentru că ieri a fost 1 Martie, am început „Ziua în alb și rosu” cu câteva postări drăguțe pe Facebook și vroiam să o închei pe blog cu un articol. Din păcate ieri când am venit de la dentist, am fost departe de a fi în stare să scriu un articol și încă o să mă chinuie durearea de măsea cel puțin o săptămâna de acum încolo. Vestea prosta este că, eu care am o oroare față de dentist și cu greu mă duc la cabinet, săptămâna viitoare va trebui să fac o operație de urgență la rădăcină maselei.

GROAZNIC GROAZNIC GROAZNIC GROAZNIC…

Anyway. Pentru cei care nu ați văzut postările noastre de pe Facebook ieri, vreau să vă urez o primăvară minunată, o primăvară care să vă umple sufletele de căldură.

Sper că ați avut o zi frumoasă ieri și de asemenea, sper că fetele s-au bucurat de mărtișoare și ghiocei. Nu uitați să vă alegeți babele. A mea e pe 5.

Am să vă arăt două din pozele noastre de ieri. Sper să vă placă.

Rătăcit printre cărți, așteptând că eu să îl găsesc, stă mărțișorul din bibliotecă mea.

Martisor

Tot „în alb și roșu”, am găsit cartea perfectă pe care să o încep ieri.

Cadoul - Cecelia Ahern

2 răspunsuri la „Ziua în alb și roșu …

  1. O primăvară frumoasă şi ţie!! :*:*
    Woooaaaaw o.O Cărţile de Danielle Steel sunt foarte frumoase şi potrivite ptr primăvară, eu le-am citit şi sunt superbe ♥

    • Inca nu le-am citit pe toate care le am de la ea. Dar vreau sa le citesc curand. Este o autoare buna. Mi-a placut foarte mult cartea Cu fiecare zi.

Lasa un comentariu

