Fan drawing: E ușor să te iubesc – Tammara Webber


Am terminat de citit ieri noaptea „E ușor să te iubesc” de Tammara Webber și pot spune ca o ador. Mâine sper să apuc să îi fac și o recenzie, dar până atunci am facut un desen. Viziunea mea asupra lui Lucas.

M-am inspirat pentru desen din aceste citate:

„- O-oh, J., are și tatuaje, a murmurat Erin apreciativ. Tocmai când credeam că nu putea fi mai sexy…

Ochii mi-au căzut pe pe antebrațele lui, flexate când desfacea sacul la gură. Desenele tatuajelor i se înfășurau pe încheieturile mâinilor, un lanț de simboluri și inscripții care-i străbăteau ambele brațe și dispăreau sub mânecile bluzei cenușii tricotate, suflecate deasupra coatelor.”

„Când și-a scos hanoracul peste cap, tricoul lui alb s-a ridicat un pic și am avut răspunsul la întrebarea până unde se întindeau tatuajele lui. Patru rânduri scrise, prea mic ca să pot citi, se încolăceau pe după mijloc,în stânga.

Bonus: acum știam ce voia să spună Erin prin abdominali de lins

„Pielea îi era netedă și frumoasă, torsul segmentat de muchii bine definiți și împodobit cu cele două tatuaje pe care le văzusem în camera mea de cămin- un desen complicat, octogonal, pe partea stângă și patru rânduri scrise pe partea dreaptă. Mai avea încă unul – un trandafir deasupra inimii, cu petale roșu-închis și tulpina verde-închis ușor arcuit. Pe brațe erau mai multe desene și modele, subțiri și negre ca fierul forjat.”

„Am bănuit că tatuajul cu trandafirul  era un posibil indiciu, dat fiind locul în care se afla, deasupra inimii lui. În mare parte, tatuajele de pe brațe erau simboluri și motive complicate, și m-am întrebat dacă vreunul dintre ele fusese creat de el. În clipa aceea, s-a întors pe spate și am putut în sfârșit să citesc cuvintele de pe partea lui stângă:

Dragostea nu e lipsa logicii
ci logica examinată și recalculată
încălzită și pliată să se potrivească
pe contururile dinlăuntrul inimii

Sper să vă placă și, aștept părerile voastre.

Fan draw „E usor sa te iubesc” de Tammara Webber

11 răspunsuri la „Fan drawing: E ușor să te iubesc – Tammara Webber

  1. esti a ..geniala ..nu credeam ca ai un asemeneatalentsa il cultivi sa nu faci precum eu (MINE E FORMA CORECTA DARE TIPIC MIE SA SCRIU ASA ) si sa il lasi sa se risipeasca ,,,

    • Nu il las sa se risipeasca. M-am gandit sa fac ceva original pe blog. Asa ca cum imi va permite timpul, pentru ca scoala si licienta ma omoara, o sa fac din cand in cand o astfel de postare. Si depinde de cum gasesc so cate o carte care sa imi contureze in cap o imagine frumoasa.

Lasa un comentariu

