Rezultate concurs S.R.5


S-a încheiat și acest concurs, iar eu sunt foarte fericită că am reușit să mai adaug pe lista Surprizelor Românești încă o carte.

Vreau în primul rând,  să vă mulțumesc vouă, pentru părerile voastre, pentru share-uri, pentru like-uri și pentru faptul că mă susțineți spre a promova literatura română.

Mulțumesc Domnului Dragoș Voicu încă o dată și de asemenea, mulțumesc celor de la Editura A.T.U. pentru exemplarul acestei cărți.

Participanții sunt:

Rezultate SR5

Rez SR5

Câștigătorul concursului este horade.

Felicitări !

Sper să îți placă această cartea, la fel de mult cât mi-a plăcut și mie. Aștept datele tale complete pe adresa blogului, cartinemuritoare@yahoo.com

4 răspunsuri la „Rezultate concurs S.R.5

    • Nu prea am cum sa raspund la intrebarea asta, ca nu depinde de noi. Cum iasa la random, iasa.
      Momentan nu avem sponsori, dar pe viitor poate o sa avem si o sa facem concursuri cu mai multe premii, si mai diversificate, nu doar prin tragere la sort si o sa fie sanse de castig mai mari.
      Dar si asa, nu sti cum ti-e norocul.

Lasa un comentariu

