Câștigător Concurs 3


Încă un concurs s-a încheiat și mă bucur să vă anunț câștigătorul.

Pentru concursul cu nr. 3 al cărui premiu este cartea: Oraşul borcanelor de Arnaldur Indridason, participanții sunt:

concrus 3

castigator concurs 3

 

Câștigătoare este: Sabrina Lupsan

Felicitări !

Sper să îți placă această cartea. Aștept datele tale complete pe adresa blogului: cartinemuritoare@yahoo.com

5 răspunsuri la „Câștigător Concurs 3

    • E dificil de apreciat la random când să lași comment, ca să ai șansă să câștigi, pentru ca nu depinde de tine, ci de un programul ce generează numere. Am participat și eu la atât de multe concursuri cu extragere random, încât le-am pierdut șirul, și nu cred că am câștigat de mai mult de 2 ori, depinde de noroc…O să încercăm să organizam și concursuri care sa nu aiba extragere prin random.

Lasa un comentariu

