Creatura de Nely Cab la LEDA


Leda ne face surprize. Luna viitoare apare „Creatura” de Nely Cab.

Așteptam cu drag apariția acestei cărți la noi, și apare în cea mai bună perioadă din punctul meu de vedere deoarece voi termina licența și odată cu ea și facultatea și ma voi putea bucura de ea. Îmi pare totuși rău ca nu apare cartonată, dar nu contează, e bună și așa.

CreaturaNecartonata
Format: 13×20 cm
Numar pagini: 448

Preț: 39.90 RON

Descriere

Sunt, în acelaşi timp, şi mai mult, dar şi mai puţin decât o fiinţă umană. Sunt, prin cine ştie ce întâmplare miraculoasă, încă în viaţă. Aceasta este povestea primei mele iubiri, povestea vieţii mele trecute şi povestea renaşterii mele…

CE SE ÎNTÂMPLĂ CÂND BĂRBATUL DIN VIS DEVINE REALITATE? 

Isis Martin, o fată de şaptesprezece ani dintr-un orăşel obscur din sudul Texasului, începe să sufere de tulburări de somn, după ce o siluetă neagră înaripată îi tulbură visele, hărţuind-o. Nu trece mult până când Isis se hotărăşte să-şi înfrunte frica, descoperind cu surprindere identitatea celui care se ascunde în spatele vietăţii ameninţătoare cu chip uman. Şirul descoperirilor nu se opreşte însă aici…

Când Isis îi cere necunoscutului să demonstreze că nu este o plăsmuire a imaginaţiei ei, acesta acceptă provocarea cu bucurie. Astfel, frumoasa adolescentă ajunge să îi cunoască pe membrii unei familii din spiţa divină a acelora de mult uitaţi de omenire.

Romantismul, senzualitatea explozivă, pericolul şi întâmplările dincolo de puterea de înţelegere a muritorilor o însoţesc pe Isis pe drumul ei spre o iubire nepermisă, de natură să schimbe legile pământeşti. În mod sigur, această extraordinară călătorie îi va captiva şi încânta pe iubitorii poveştilor de dragoste. Iar povestea se află de-abia la început…

 Trailerul cărţii

Despre autor

Nely Cab

nely cab_2c6f7bedf7f5c959c6ce71850a35de61Nely Cab s-a născut în Matamoros, Tamaulipas, Mexic. A lucrat în domeniul bancar câţiva ani, ca

apoi să se dedice studiului artei culinare şi picturii. Locuieşte în sudul Texasului, împreună cu soţul şi fiul ei. Unul dintre cele mai ambiţioase obiective ale scriitoarei este să cucerească lumea.

În timp ce aspiră la dominaţia mondială, Nely Cab continuă să lucreze la seria care a debutat cu romanul Creatura.

Pentru mai multe informaţii despre autoare puteţi accesa site-ul: www.nelycab.com

Cartea va fi disponibila la LEDA din 19.07.2013

6 răspunsuri la „Creatura de Nely Cab la LEDA

  1. Hmmm….cartea asta ma duce cu gandul la „Chemarea ingerului”. Ai citit-o…? Iar „Creatura” ai apucat s-o citesti…?pt ca presupun ca ai terminat deja cu licenta…^_^

    • Acum o citesc. Pana maine seara sper sa fie gata.
      Ma cucerit. E superba cartea. Dar astept sa o termin sa va spun mai multe pareri.

      • So…ai citit-o…? Ah si inca ceva, mai am o intrebare: de unde faci rost de ele, adica de unde stii ce carti sa cumperi..?pe aceasta pare-mi-se ca ai spus ca ai primit-o sau ai castigat-o, dar celelalte carti…?

      • Mi le cumpar. Nu primesc carti, si de castigat, am castigat 3 carti de cand ma stiu eu, si particip la foarte multe concursuri.
        Imi cumpar carti daca ma atrag subiectele lor. Stiam de Creatura de foarte mult timp. Cunosc cateva persoane care citesc multe carti din strainatate si ele imi mai sugereaza 1-2. In rest, ma uit sa vad ce ratie au pe goodreads, daca sunt foarte multe pareri bune despre ele, si daca mi se par interesante.
        Zilele acestea o sa postez mai multe lucruri despre Creatura si pe FB si aici. Poate o sa te fac curioasa. Este o carte de dragoste neobisnuita. Personajul masculin a reusit sa ma faca si pe mine sa am fluturi in stomac.

      • Ohhh ok. Explica-mi te rog cum te uiti ce ratie au cartile pe goodreads, n-am mai auzit de asta pana acum. E cumva vreun site…? Cat despre Creatura, deja mi-ai trezit interesul pt persoanjul acela masculin misterios.

      • Eu ma uit de obicei aici:
        http://www.goodreads.com/book/most_read
        Cele mai cititie. Ma mai orientez si dupa cat de multe persoane au dat un punctaj cartii.Scrie acolo un numar de ratings la fiecare.
        Si ma mai uit sa vad ce imi recomanda lumea. Si daca mi se pare interesanta o carte ma uit si la recenziile ei sa vad ce parere au altii despre ea, care au citit-o.

Lasa un comentariu

