Rezultate concurs „Libris te face să te bucuri de soare ”


S-a încheiat și acest concurs, și odată cu jurizarea compunerilor am realizat că trebuie să facem mai des astfel de concursuri. În spatele unor nume pe care le-am mai întâlnit sau pe care le  întalnim pentru prima dată, se află persoane talentate, expresive, care își aleg cu grijă cuvintele.

După jurizare am decis că cea mai frumoasă compunere este cea prezentată mai jos.

Autorul ei, și caștigatorul acestui concurs este RedPanda.

Așteptăm numele tău complet și adresa de mail pe care poți fi contactat/ contactată pentru a primi din partea echipei Libris voucher-ul cadoul, pe adresa noastră cartinemuritoare@yahoo.com.

În depărtare, două culori se îmbinau. Îmi aduceau aminte de o frescă dintr-un micuţ orăşel însorit, pe care l-am vizitat cândva într-o vară. Soarele ce se afunda încet în mare, părăsind firmamentul, îmi mângâia încă faţa cu ultimele raze. Îmi planificam în detaliu zilele de vară ce urmau să vină, încărcate de căldură şi pline de parfumul mării. Magia verii avea să mă învăluie cu fiecare val, cu fiecare şoaptă a mării pe care o auzeam. Am încetat să mă mai gândesc la aşteptările pe care le aveam de la vară şi am început să îi simt magia.
Ce n-aş fi dat să văd fluturi zburând deasupra nisipului cald, spre apusul tainic. Și-apoi am realizat. Secretul unei veri perfecte nu constă în planificarea ei, ci în spontaneitate. Cât de spontan poţi fii? Câte senzaţii poţi simţi când atingi nisipul cu picioarele? Nu planifica, doar trăieşte clipa. Şi asta m-am hotărât şi eu să fac. M-am cufundat în vise şi am trăit momentul. Vara avea să fie, cu siguranţă, mai mult decât perfectă. Iar dacă aveam şi un teanc de cărţi alături, avea să fie o vară memorabilă. Căci, în fond, ce-ar fi o vară fără cărţi? Cărarea universului o poţi descoperi doar prin cărţi. Şi ele te poartă în altă lume, departe de realitate, încât pentru un moment de contopeşti cu personajele.
Aveam să păstrez amintirile verii în spaţiul sacru al inimii, ca pe nişte foi vechi şi fragile, departe de ceilalți. Am rămas în continuare pe nisip, privind cum soarele se scălda în mare.
Secretul unei nopţi de vară aveam să-l descopăr mai târziu, într-o seară în care vara avea să-și spună cuvântul și să ne adune pe toți în fața mării, privind candelele de pe cer. Aveam să descopăr fiecare parte a verii, fiecare sentiment ce-l trezește ea în oameni. Și îmi provoca mie prea multă fericire. Iar fericirea este ca o vrajă, ca o hrană pentru suflet. Este indispensabilă. Și odată ce simți fericirea, poți deveni dependent de ea.
Acolo, privind zarea și nisipul fin, nu mă mai gândeam la vară. Mă gândeam la ce avea să îmi aducă. Aveam să mă avânt în zbor, să simt parfumul verii și să respir aerul încărcat de libertate. Întocmai ca pasărea singurătății, singura care zbura în acel moment spre apus. Era un pescăruș. Și în zborul său găseam pace și liniște.
Vara avea să fie, așa cum am descoperit două zile mai târziu, una pe seama așteptărilor mele. Spontană și perfectă..

Felicitări tuturor pentru compunerile frumoase pe care le-ați scris!

Acest concurs a fost posibil cu ajutorul partenerului nostru principal, Librarie online Libris. Pe site-ul lor gasiți un număr mare de cărți de care vă puteți bucura, atât cărți online cât și cărți în engleză.

 

16 răspunsuri la „Rezultate concurs „Libris te face să te bucuri de soare ”

  1. I was very pleased to find this web-site.I wanted to thanks for your time for this wonderful read!! I definitely enjoying every little bit of it and I have you bookmarked to check out new stuff you blog post.

  2. Eu nu sunt o mare priceputa la compuneri , sincer mă gândesc la modul meu de exprimare, îmi place ca ceea ce scriu să păstrez doar într-un caiețel. Oricum părea interesantă ideea acestui concurs .

    • Speram sa mai facem unul asemanator curand.
      Acum ma va cam seca de carti si de bani cuncursul care a inceput azi. Dar eu traiesc cu speranta ca o sa fac din acest blog unul din preferatele tuturor.

      • o vei face încet încet, sunt puține persoane care nu au idee de anumite aspecte și trăiesc cu altă convingere, ideea e că ai luat-o de la început și este un aspect demn de apreciat .

      • Esti singura dintre cititori care stie povestea mea si a blogului meu si efortul care l-am depus pentru tot. Apreciez mult ca imi citesti articolele. Esti singura persoana care m-a urmat de pe vechiul blog pe acesta. Am fost dezamagita sa vad vad ca nu am fost apreciata deloc, dar faptul ca am reusit sa imi depasesc vechiul blog fara nici un sponsor, m-a facut sa uit de toti nervii pe care mi i-am mancat cand s-a intamplat ce s-a intamplat.

      • Sincer? Ceea ce ai făcut tu cu acest blogușor arată pasiunea și dedicarea ta în totalitate eu ți-am zis și atunci că nu îmi pasă unde scrii atâta timp cât o faci cu pasiune .Și apoi dacă îmi place ceva continui să fac. Și oricum ai alți oameni aici care apreciază și fără sponzorizare acest loc. Sunt sigură că cei de la Libris vor aprecia asta cândva .

    • Nu trebuie sa te descurajezi.
      Din puncpul meu de vedere asta inseamna experienta.
      De fiecare data cand scri cate ceva te straduiesti sa scri cat mai frumos. Eu asa fac. EU ma consider pe mine intr-o continua acumulare de experienta, cu recenziile cu posturile mele.
      Asta ar trebui sa te ambitioneze. Mie imi pare rau ca nu imi permit sa premiez mai multa lume. Incerc sa strang carti pentru un concurs mai mare.

Lasa un comentariu

