Gelozie – Lili St. Crow


Altfel_de_ingeri_3_Gelozie_webDeși primele două volme din seria „Altfel de ingeri” le-am citit acum un an, nu s-a simțit deloc această perioadă de timp. Nu am uitat nici o întâmplare din ele, deoarece este una din seriile mele preferate, iar volumul trei mi-a întărit această părere.

După ce școala de corecție la care a fost dusă prima data Dru, a fost incendiată, acest incendiu și atac asupra tuturor, având ca scop uciderea ei, aceasta scăpa cu viață și ajunge acum împreună cu Graves la Schola Prima, căminul Ordinului, un loc foarte sigur unde se presupune că va fi păzită 24 din 24 de ore.

Odată ajunsă la acest sediu, Christophe dispare din nou fără prea multe explicații, iar Dru are nevoie mai mult ca oricând de cineva în care să aibă încredere. Este fericită că Graves este alături de ea, acesta fiind dispus să o apere cu orice preț. Găsește în el tot sprijinul emoțional de care are nevoie, pentru că fără el ar fi singură din moment ce și-a pierdut întreaga familie. Cei doi ajung să doarmă în aceeasi cameră iar situația dintre ei este amuzantă și uneori stânjenitoare.

Acțiunea cărții se intensifică cu fiecare pagină. Apare încă o svetocha, Ana, o fată care  am întâlnit-o și în volumul anterior, care este total diferită de Dru și care pare să aibă foarte multe secrete. Se poartă ca o diva și pe lângă asta, vrea ceva de la Dru, și anume, pe Christophe. Între ele două iau naștere mai multe conflicte, și în plus se pare că Ana are parte de tratament mai special. Dar, ceea ce stârnește cele mai multe întrebări este faptul că pe ea pare să nu o caute nimeni pentru a o omorâ.

Dru este  un personaj care m-a impresionat până acum. Este puternică, neînfricată, și deși are și ea momente în care îi vine să plângă, mereu își controlează emoțiile când situația e critică. Este din nou singura fată dintr-o școală plină de băieți, dar nu se simte intimidată de niciunul. Nu se dă în lături de la nimic, dorește să fie antrenată mai mult, și își aduce aminte de fiecare sfat pe care i l-a dat tatăl ei atunci când trebuie să lupte. Are ceva de spus despre fiecare chestie în parte, iar comentariile sale cu un pic de sarcasm în ele, scot în evidență partea amuzantă a personalității ei.

Că în majoritatea seriilor pe care le-am citit în ultimul timp, și în aceasta întâlnim nelipsitul triunghi amoros, între tânăra noastră protagonistă, Graves, cel mai bun prieten al ei, și Christophe, djampirul periculos și misterios care vrea să o protejeze mereu. Am deschis acest subiect și pe Facebook acum mai mult timp când am citit cartea și părerile au fost împărțite, păreri printre care o domnișoară mi-a spus că, ea crede că nu va rămâne cu nici unul dintre cei doi. Nu pot spune decât că sunt foarte curioasă ce se va întâmpla.

Partea bună a fost că, am avut ocazia printre rânduri să îmi creez o imagine mai amplă a celor trei personaje. Am întâlnit tot felul de lucruri la care m-am tot gândit după ce am terminat cartea, cum ar fi: faptul că Dru își dorește ca Graves să fie pentru ea mai mult decât prieten, dorința de a fi cu ea, pe care o vezi clar în ochii lui Graves deși acesta stă departe de ea, durerea pe care o simte și felul cum se manifestă când Dru pățește ceva. Și, mai e și  Christophe, care apare în peisaj atunci când e cel mai mult nevoie de el, care nu își ascunde pasiunea față de Dru, și care atunci când pune pe tavă sentimentele lui o face pe Dru să nu poată gândi din cauza emoțiilor.

M-am tot gândit la ei trei, și am ajuns la concluzia că mi-aș dori că alesul să fie Graves. Consider că cei doi și-au construit o mică relație, bazată pe încredere, comunicare, chiar dacă uneori mai omit lucruri, o fac doar pentru a se proteja. Grija pe care și-o poartă unul altuia este impresionantă, la fel și faptul că atunci când sunt împreună nu duc lispa familiei, a prietenilor sau a ceea ce au avut înainte. În același timp mă transpun cu totul în pielea personajului lui Dru și realizez că, dacă mă pun în locul ei, și eu m-aș emoționa în fața lui  Christophe și nu aș face față avansurilor lui. Dar, bănuiesc că acesta e farmecul unui triunghi amoros. Să te afli și tu în dificultatea de a alege între două personaje.

Lăsând personajele la o parte și revenint la carte în sine, pot spune că mi-a plăcut foarte mult. Am citit acest volum foarte repede și ușor deoarece se întâmplă să fie captivant de la început până la sfârșit. După cum am mai spus, „Gelozie”, a confirmat faptul că nu am făcut o alegere greșită când am început „Altfel de îngeri”.

Despre final, pot spune, că este tot ce ai nevoie pentru a tânji după următorul volum, ceea ce e bine, pentru că doar așa îți poți menține  interesul viu pentru o serie.

Citește recenzie: VOLUMUL 1VOLUMUL 2.

Cartea a fost publicată la editura Leda  și o puteți comanda de AICI.

15 răspunsuri la „Gelozie – Lili St. Crow

  1. Nu am citit inca aceasta carte dar am auzit ca seamana putin cu „Chimie Perfecta”- Simone Elkeles dar in acelas timp sunt total opuse – poate nu stiu la ce se referea acea pers pt ca inca nu le-am citit, dar vreau sa te intreb care este mai buna, cu care sa incep?

    • Eu nu am citit Chimie perfecta de aceea nu pot face o comparatie intre ele. Pot sa iti spun despre ea, doar din ce am auzit.
      Sper sa o citesc curand si atunci sa iti spun mai multe. Dar daca ar fi sa fac o alegere in spre cumpararea uneia sau alteia as alege Chimie perfecta, pe motivul ca sunt toate cartile aparute in Romania. Nu trebuie sa astepti dupa continuare.

      • Sa astepti dupa continuare e foarte enervant. Stii ca citesti primul volum si ti-a placut vrei numai decat pe al2lea. Am citit cele 4 volume din „Cercul secret” si mor de nerabdare sa apara partea a5a.-Sfatul tau e bun.
        Acum mai este o problema… am auzit ca „Chimie perfecta” are doar 2 volume, ma insel? Si ca este buna. Cred ca e cel mai trist lucru cand stii ca o carte care ti-a placut nu are continuare si ce poti tu sa faci e doar s-o recitesti. Din punctul meu de vedere, o carte daca este buna, chiar daca o recitesti de 5 ori aflii lucruri noi sau ti se pare la fel de palpitanta. Tu ce crezi, ai mai multe carti citite decat am eu.
        Si am descarcat Chimie perfecta, am sa ma pun s-o citesc cat de curand-nu mai am rabdare pana sa strang bani pt ea. 😦

      • Multumesc. O colega a citit primele 2 volume si mereu tine sa-mi povesteasca si sa-mi spuna cat de grozava e cartea si tot incearca sa ma covinga sa le citesc… se pare ca a reusit. plus ca am mai aflat ca e buna si de la voi, multumesc. O sa ma apuc s-o citesc cu mare incredere ca n-o s-o mai las din maini.
        Multumesc.

      • Chimie perfecta are 3 volume, aparute toate trei in la noi.
        Doar atatea sunt si in strainatate si autoarea nu a dat vre-un semn ca ar fi mai multe sau ca va mai urma ceva.
        Eu aseara le-am achizitionat si o sa ma apuc curand sa le citesc.
        Nu stiu daca am mai multe carti citite. Eu nu prea am avut deloc timp din decembrie pana acum sa citesc pentru ca am fost anul patru si am fost ocupata cu examenele si cu licenta. Acum mi s-au strans o gramada de carti si sper sa reusesc sa citesc cat mai multe din ele ca daca nu se tot strang si nu le mai tremin niciodata.

      • Atunci sper ca ai terminat cu brio toate examenele.
        A 3 volume. Super, eu aveam impresia ca sunt 2. Asta e grozav.
        Ti le-ai achizitionat destul de repede, bravo. Eh, lasa ca-ti faci timp pentru ele. Bafta la citit si sa-mi spui ce parere ai de final si de tot.

  2. Din pacte nu am citit nici eu seria aceasta.Desi mi-ar placea foarte mult,nush ce ma impiedica sa mi-o iau:d poate pentru ca in ultimul timp am citit numa despre ingeri:-??

    • Eu am citit mai multe serii si mai am destule de citit, dar cred ca aceasta este una foarte buna. Si volumul 3, Gelozie chiar mi-a placut foarte mult. Sunt curioasa cum o sa fie in continuare. E posibil sa creasca in ochii mei, e posibil sa decada.

  3. Eu nu am avut ocazia să lecturez seria aceasta deoarece nu m-a atras de nici un fel, din câte am înțeles că este o lectură foarte plăcută de mulți oameni. Eu însă spun pas, sunt într- perioadă în care caut compania cărților despre război , clasice și chic

    • Iti recomand Razboiul Z. Chiar daca e fictiune si este cu zombie. E foarte captivanta cartea.
      O sa iti mai recomand o carte ce o citeste un coleg de al meu de facultate, dar sa il intalnesc si sa imi zica numele ca l-am uitat. Mi-a povestit despre ea, dar am uitat. Daca ai vrea sa citesti ceva despre razboi, pote iti place ceva cu ascensiunea americana.

      • ar fi interesant.A, că tot ai spus despre războiul z, am auzit câte ceva, dar este și vreo continuare sau?.Da, ascensiunea americană pare interesantă, recent, mai cu seamă ieri am terminat se numea Sarah este o carte superbă pe care o recomand cu toată căldura

      • „Se numea Sarah” se numeste cartea?
        Laura a citit-o si stiu ca i-a placut foarte mult. Din cate stiu eu Razboiul Z nu are continuare. E un stand-alone. Dar o sa ma mai interesez.

      • Da, așa se numeste cartea .Am recenzia pe blog, este scrisă de o jurnalistă de origine britanica pe nume tatiana. E un fel de comemorare asupra evenimentelor petrecute in iulie 1942 .Te invit să arunci o privire .Pe scurt este o poveste a unei fetițe ce in timpul unei razii din paris intr-un exces de zel și falsă speranță inchide frățiorul ei in dulap, iar ea nu se mai intoarce inapoi decat dupa o saptamana dar e prea tarziu, iar el e mort in dulap .

Lasa un comentariu

