FanArt Draw – Divergent


Ce carte sa fie oare?
Bănuiesc că v-ați dat seama repede că este vorba despre „Divergent” de Veronica Roth.

M-am inspirat pentru desen de aici:

„Mă ridic și-l ocolesc încetișor. Pe spate are mai multă cerneală decât piele. Aici sunt desenate simbolurire tuturor facțiunilor: al Neînfricaților în vârful coloanei vertebrale, al Abnegației imediat sub el, iar celelalte trei, mai mici, dedesubtul lor. Timp de câteva secunde, privesc balanța care reprezintă Candoarea, ochiul care-i simbolizează pe Erudiți, și copacul desemnând Prietenia. Pare logic să se tatueze cu simbolul Neînfricaților, refugiul lui, și până și cu simbolul Abnegației, locul lui de origine, așa cum am făcut și eu. Dar cu celelalte trei?

– Eu cred că am făcut o greșeală, îmi explică, pe un ton blând. Noi toți am început să demolăm virtuțile celorlalte facțiuni ca să ni le promovăm pe ale noastre. Eu nu vreau să procedez așa. Eu vreau să fiu curajos, și altruist, și inteligent, și prietenos, și cinstit.

Se oprește să își dreagă glasul.

– Cu prietenia duc o luptă continuă.”

Sper să vă placă și, aștept părerile voastre.

IMG

Desenele prezentate în categoria Fan drawing sunt realizate de noi. Copierea lor fară acordul nostru nu este permisă.

45 de răspunsuri la „FanArt Draw – Divergent

  1. E extraordinar, si crede-ma, vine de la cineva care e varza la desen, dar care apreciaza arta. Bravo!

  2. Vreau si eu sa citesc si eu Divergent, insa n-am inteles de ce ai ales acest citat pentru articol…ai vrut sa pui in imagini citatul, nu…? Ma asteptam totusi sa faci o recenzie cartii. 🙂

  3. Doamne este superb desenul ❤ Chiar imi imaginam cum ar arata tatuajele pe corpul lui si este cum le-ai desenat tu. Deci este magnific desenul, ai foarte mult talent si ti-a iesit super. Poate ca vei desena si cei 3 vulturi pe care ii are ea de la clavicula la inima. Ar fi super!

  4. Frumos… foarte frumos! (sincer – si sa nu mai spuneti la nimeni, chiar ma gandeam la modul cel mai serios intr-o anumita perioada sa ma tatuez pe spate asa…) Cand citesti in carte acest pasaj cu tatuajele astea creeaza o imagine mentala destul de marcanta si uimitoare, nu? Este insasi simbolul DIVERGENTEI din carte…”Eu vreau să fiu curajos, și altruist, și inteligent, și prietenos, și cinstit” – cat de utopic de uman….

    • Nu cred! Deci, si eu m-am gandit la acelas lucru.
      Si sti de ce!?
      Pentru ca nimeni din cercul meu de prieteni nu citeste inafara de colega mea de blog si totodata si una din cele mai bune prietene ale mele. Dar cu ea ma vad foarte rar deoarece mai vine in oras doar in vacanta. In rest nimeni nu ar sti ce simbolizeaza.

      • Sincer cred ca si eu de aia devin in fiecare zi tot mai atasata de blogul asta… atatea carti uimitoare… si nimeni cu care sa le discuti?! e pacat, mare pacat! eu una cred ca am invatat ce inseamna sa fii OM din cartile astea…. sa fiu divergenta (pentru ca asta inseamna divergenta in cele din urma – umanul)

      • Eu ii fac capul calendar la prietenul meu cand dau de cate o carte superba. Nu ma las pana nu i-o povestesc pe toata. SI el ma face sa rad mereu pentru ca face baza de mine, sau ma ingana, sau repete tot ce zic eu.
        Stie pasiunea mea, se confrunta cu ea de ani buni.
        Il tot bat la cap sa imi faca o biblioteca mare cand ne luam apartament.

      • Cu ce umpli biblioteca aia mare daca ne dai noua cartile tale acum? 😛 Asa sa fie, sa fiti fericiti in apartamentul vostru si sa ai o camera intreaga pe post de biblioteca! Saracul sot al meu deja stie cand ma vede cu o carte in mana ca nu mai are cu cine sa vorbeasca pana nu o termin; si mai si fuge de mine cateodata ca daca-l prind ii mai si citesc pasaje…

      • Al meu se mai uita din cand in cand la mine, si daca vede ca am un zambet cat se poate de lar si imi sclipesc ochii stie ca citesc o scena draguta. Vine langa mine si zice, „vaaaa s-au sarutat, s-au pupat, s-au imbratisat, a cucerit-o din priviri, .. fac prostii.. hă?”… Mai arunc cu ceva dupa el. Taci mah nu imi strica momentu.

      • Despre cartile pe care le dau. Sincer m-am speriat la inceput cand am vazut ca s-au inscris 60 de persoane. 2 zile nu am putut sa dorm. Se tot inscriau.
        Dupa am facut un plan cu colega mea ca sa cautam niste reduceri bune si sa cumparam restul cartilor.
        Chiar azi ne-am uitat de niste carti interesante si nu foarte scumpe. Dar din 60 ati mai ramas foarte putini. Probabil tot o sa luam cateva.

      • alexa, bun venit in lumea mea, foarte putini din jurul meu citesc, ceea ce e pe jumatate foarte grav pentru ca eu imi pierd capacitatile de comunicare, deoarece nu sunt la curent cu toata grozavia mondena . oricum acesta este un tatuaj dragut asa ca daca vei hotoara sa il faci da-ne de stire.

      • Sunt foarte multe aspecte, deoarece a fost primul meu roman dispotic . nu mi-a placut violenta verbala desi in mod paradoxal sunt fana a cartilor de razboi, nu mi-a placut toata chestia asta cu termenul legat de dispotie , nu il intelegeam , totusi cartea e atat de colorata, aici ma refer la coperte , iar christina a fost personajul meu favorit, personaj care ma va face sa continui si restul cartilor. Da, ideeea in sine poate fi interesanta, lupta, curaj, iubire, dar mi-a luat foarte mult timp sa o inteleg, apoi am citit spulbera-ma care mi-a ridicat apetitul, am iubit-o foarte-foarte mult . Si apoi am inteles si mesajul din divergent.

      • Sunt foarte multe carti care mi le doresc si sper sa le vad la mine in biblioteca candva.
        Acum 2 luni am presimtit ca nu o sa imi mai permit sa imi cumpar carti pentru ca am terminat facultatea si nu mai primesc bursa, asa ca mi-am cumparat un eBook reader. Mai reduc costurile cu el. Plus ca daca ne inscriem la tururi internationale sa sustinem anumite carti, le primim spre recenzare.

Lasa un comentariu

