Gargoyle Addiction by Livia Olteano Book Blitz & Giveaway


GargoyleCoverGargoyle Addiction by Livia Olteano
Series: Otherworlds Summons #1
Publication date: July 2013
Genre: NA Paranormal Romance

Synopsis:
Summonari don’t trust. Under their command, they summon any number of creatures from the Otherwolds—but never trust them outside of the summoning.

Gargoyles don’t love. Fierce descendants of dragons, they function on power and fear—never love.

Karla isn’t the happily-ever-after type of girl. No territory-hungry guy is going to stick flags all over her unclaimed grounds.
Kann’s world is death and betrayal. As Dar Primus of Haus Varis, he’s expected to follow tradition but he’s not your regular gargoyle. In fact, he’s anything but.

One fateful Friday night, Otherworlds collide. Stuck together in one world or another, Karla and Kann face everything from Awakenings and turbulent love to Festnavals and bloodthirsty scorned suitors.
If there’s one thing they can’t escape, it’s the addiction to each other. And they’ve got it bad.

Find it on Goodreads

Purchase: All Romance Ebooks |  OmniLit | Smashwords (Code for 60% off on Smashwords: WE22D):

AUTHOR BIO
author-photo-amazonLivia lives in Europe where she listens to obscene amounts of music and devours every reading material in sight. When she’s not doing either of the two, she fiddles with anything remotely customizable within reach.

Author links: Website / Goodreads / Facebook / Twitter

 

The event was organized by Giselle from Xpresso Books Tour

XpressoBannerTours

Giveaway – open internationally
a Rafflecopter giveaway

Gargoyle-Addiction-q1

Gargoyle-Addiction-sq1

Gargoyle-Addiction-sq3

Gargoyle-Addiction-sq4

34 de răspunsuri la „Gargoyle Addiction by Livia Olteano Book Blitz & Giveaway

  1. Autor roman? Ohh, abia astept sa o citesc <3. Este adevarat faptul ca piata de carte din US nu se compara cu cea din Romania, dar este foarte trist sa aud ca nu va fi publicata si la noi.
    Descrierea pare interesanta, iar coperta este fantastica. Prevad o idee orginala dezvoltata armonios cu niste personaje criminale.
    Sper sa am ocazia sa o citesc, intrucat pare genul de carte surprinzatoare. Se poate cumpara paperback de pe amazon?

    • Multumesc mult, sper sa iti placa daca o citesti 🙂
      Inca nu este publicata in varianta paperback, pentru moment este doar in format ebook.

      Si va multumesc mult si tie si Claudiei pentru cover love 😀

    • Azi am sa o incep eu. Sunt foarte incantata.
      Nu stiu de ce, dar ador coperta. Cred ca este superba. Nu stiu cine a facut-o dar e mai frumoasa decat majoritatea cartilor care au in spate o editura sau un consultant de imagine.

  2. O carte interesanta! Mi-ar placea foarte mult sa o citesc 😀 Poate in viitorul apropiat va aparea si la noi!!

  3. Alexa ai scris intr-un comentariu la un post anterior despre posibilitatea publicarii cartilor la noi in tara ca „doar daca dam de una foarte buna si infiintam un grup care sustine publicarea ei si la noi.” Nu putem face acest lucru pentru aceasta serie? Oare suntem de ajuns, ca numar, cati suntem acum in acest moment pe site?

    • Nu suntem de ajuns. Dar acest lucru trebuie sa includa si parerea autorului. Daca autorul doreste in primul rand publicarea cartilor lor in Romania.
      Dupa care totul pleca de la noi. Organizam un tur, pe mai multe bloguri. Iar daca acele bloguri conving cateva sute de cititori ca acea carte merita sa fie publicata si la noi, atunci poate propunerea noastra la o editura poate fi luata in seama.

  4. Nu-i cinstit asa! Carte care super interesanta, sau primul volum dintr-o serie (din cate am inteles!) care se anunta a fi exploziva, autoare romanca … si totul in engleza si … departe de noi! Pai ar trebui sa fie tradusa si sa apara aceasta serie si la noi din simplul motiv ca autoarea e romanca, nu? In fine… Dependenta pasionala dintre cei doi si paradoxul ca „Gargoyles don’t love”, astea ma fac sa incerc sa dau de carte cat de curand, pentru ca si eu sunt dependenta de astfel de carti!
    Mult succes Livia Olteano! (Sunt curioasa… ai scris aceasta carte in romana si apoi ai tradus-o in engleza? sau e scrisa direct in engleza?)

    • Hehe, Yoria, si eu mi-as dori o varianta in romana. Si ar mai fi niste doritori, lol, dar e complicat sa se intample. In primul rand, fiind publicata independent, nu are o editura in spate care sa vanda drepturi si la noi. Ar trebui sa o traduc eu, deci sa o rescriu practic (scriu direct in engleza, nu ‘traduc’ din romana)… timp in care nu as mai scrie ceea ce am programat sa public in continuare 🙂
      Trist, dar pentru moment, nu vad sa se intample. Asa, in sulfetul meu, imi doresc sa le public si in romana cumva, candva. Nu stiu insa cum si cand se va intampla 🙂

      Multumesc mult de urari, si sper sa-ti placa daca o citesti! 🙂

      • Multumesc de raspuns Livia, uite ce e, scuze daca te tot bombardez cu intrebari…, eu nu stiu cum functioneaza industria asta de publicare a cartilor, prin edituri sau independent, dar de ce sa nu te increzi intr-un traducator daca tu nu ai timp de tradus? Daca ai cartea in romana se poate publica independent si aici in Romania? Ca oricum ma gandesc ca tu ai avea timp totusi sa verifici varianta tradusa de altcineva si apoi sa dai OK-ul pentru publicare, nu? (eu una as fi in stare sa traduc o carte macar pentru avantajul de-a o citi… asa ca ma gandesc ca tu, mai ales, ai gasi traducatori cu experienta…)

      • Cred ca m-as simti ciudat sa traduca cineva cartea mea din engleza in romana, lol. Nici nu stiu daca la noi sunt distribuitori de carti care iti dau liber acces ca autor la reteaua lor cum face Amazon de exemplu. Cercetez problema, pentru ca as vrea sa fac cumva sa public seria asta si in romana, chiar daca doar exemplare pt prieteni si familie (si voi, cei care le-ati vrea, desigur).

        Nu stiu daca la noi poti publica independent ceva, in State cartea e o industrie de maaaare profit, in consecinta e foarte dezvoltata. Nu stiu daca noi am avea echivalent.

        Nu-ti face griji, nu ma bombardezi cu intrebari 🙂 Mi-a facut o deosebita placere sa vad bloguri romanesti parte din tur/blitz, si o si mai mare placere sa stau de vorba cu voi. Sunt scriitoare, dar inainte de asta sunt romanca… 🙂

      • Din toata inima iti doresc sa reusesti sa publici si la noi pentru ca inainte de toate esti romanca, asa cum ai zis, si cred ca meriti din plin sa fii cunoscuta si sa ai succes si in tara ta, si meritam si noi sa avem acces si sa citim autorii nostri, care sa fie fie mai pretiosi pentru noi si sa aiba intaietate in fata celor straini!
        Pana atunci sper sa reusesc sa gasesc cartea in engleza pentru ca abia astept sa o citesc, dar visez la ziua cand o sa vad pe rafturi in librarii, in romana, aceasta serie!

    • Buna Livia.
      Ma bucur enorm de mult sa aflu ca esti din Romania. Am ramas un pic surprinsa pentru ca numa asteptam. Doar ce am ajuns acasa si m-am uitat repede peste ce mi-a trimis Giselle de la Xpresso Books Tour, si am vazut doar ca esti din Europa la informatiile despre autor. Dupa ce mi-ai lasat acest comentariu am intrat pe site-ul tau si am vazut ca esti din Romania.
      Ma bucura foarte mult aceasta veste deoarece eu sunt mereu in cautare de autori romani datorita proiectului meu Surprize Romanesti, si sper din suflet sa pot sa achizitionez cartea curand si sa o prezint in cadrului lui.

      • Da, la bio am lasat Europa, generic. Eu m-am bucurat mult sa vad parte din blitz bloguri romanesti! Multumesc mult pentru implicare!

        Cat despre proiectul tau, da-mi un mail la adresa cu care comentez si stam de taina pe tema 🙂

  5. Coperta mi se pare destul de draguta si povestea este una despre care eu nu am citit foarte multe, acum vine intrebarea: la noi cand o sa apara o astfel de carte? ^^ Cred ca raspunsul mi-l pot da singura, asa ca voi incerca sa fac rost de ea in engleza cat de curand >:)

    • Nicoleta, si eu ma intreb la noi cand vor aparea genul asta de carti 🙂 Pana una alta, in SUA e o industrie a cartii, si duduie ca sa citam un mare clasic in viata. Sa speram ca va aparea o astfel de industrie si la noi, nu? 🙂

Lasa un comentariu

