Rezultate Concurs S.R.8


Am întârziat puțin cu rezultatele concursului deoarece am fost plecată. Sper că nu vă supărați pe mine.

Participanții la „Surprize românești 8” sunt:

SR8

Rez SR 8

Câștigătoarea concursului este Rodica.

Felicitări !

Sper să îți placă această cartea, la fel de mult cât ne-a plăcut și nouă. Aștept datele tale complete pe adresa blogului, cartinemuritoare@yahoo.com

24 de răspunsuri la „Rezultate Concurs S.R.8

  1. Wow. Iti multumesc pentru carte. Nu ma asteptam deloc sa castig, mai ales ca in ultima vreme au fost atat de multe persoane care au cometat pe blog. Imi pare rau ca nu am mai lasat nici un coment in ultimele zile, dar am fost plecata la bunici si acolo nu am acces la net.

  2. felicitari castigatoarei si lectura placuta . Se pare ca nu am fost singura plecata. partea cea mai urata din toata excursia a fost ca nu am avut net, dar partea cea mai frumoasa si benefica a fost aerul de munte , in ceea ce priveste intarzierea anunturilor nu iti face probleme eu una stiu ca nu organizezi ceva si apoi o lasi balta.

    • Sper ca te-ai distrat la munte. Si eu am fost weekendul trecut. Pentru mine, partea cea mai frumoasa a fost sa nu am internet si semnal prea bun la telefon.
      Uneori chiar am nevoie sa ma deconectez de tot ce inseamna oras.

      • da, m-am distrat la munte ..si pentru mine a fost ok, doar ca aveam nevoie de ceva semnal doar pentru putina comunicare ..nu ca as fi o prea mare dependenta , dar nu mi-a mers nici macar televizorul asta m-a suparat putin, in rest a fost o cura binevenita de aer curat, liniste si timp petrecut in familie , nu cred ca ar trebui nimic mai mult ca sa fiu multumita . Cred ca si tu te-ai simtit bine, ai facut ceva drumetii ?

      • Da am facut drumetii. E foarte frumos. Noi am mers intr-un sat la munte. Si am cunoscut si o gramada de oameni grozavi. Ei ne-au dus in drumetii si ne-au cocolosit cu de toate. Mai ales cu placinte. Mama ce placinte bune fac.

      • mai eu de placinte nu am avut parte dar de drumetii cu duiumul si de un ustoroi moldovenesc aat de iute incat 3 zile nu am mai putut de dureri ;))

      • Si eu am mancat usturoi de la ei, bio. Mi-a facut prietenul meu un mujdei cum ii place lui pentru gratar. Am fost ca la sauna cat am mancat. toate apele curgeau pe mine la cat era de iute.

    • Din experienta mea iti spun, ca inainte sa fac acest blog am lucrat aproape 2 ani la altul, si cam toate persoanele care ne vizitau blogul au ajuns sa castige.
      Azi am dat o comanda cu Laura si am mai luat cateva carti pentru concurs. Initial pentru concursul „Toata lumea castiga”. S-au inscris foarte multi, dar foarte putin au mai ramas. Dar daca o sa fie la final mai putini participanti decat carti, o sa facem si cu restul alte concursuri.

    • Plus ca ne inscriem la multe tururi ca sa putem organiza Giveaway-uri, si acolo puteti castiga cartile electronice din tur, plus ca mai nimerim si Giveaway-uri unde sunt premii carduri cadou prin care va puteti cumpara carti de pe amazon.

Lasa un comentariu

