Update Concurs „Toată lumea câștigă”


Ne-am gândit să mai adăugăm câteva cărți în concurs, chiar dacă din cei înscriși au mai rămas doar câțiva. Poate mai revin pe parcurs.

Sperăm să va placă.

DSC02338

20130727_113829

29 de răspunsuri la „Update Concurs „Toată lumea câștigă”

  1. Miinunat! Chiar imi faceam griji ca nu ajunge si la mine vreo carte…:) Sunteti minunate, multumim!

      • Si pentru mine sunt o placere aceste conversatii, raman la ceea ce am zis la inceput cand m-am inscris la concurs: nu particip neaparat pentru carti… conversatiile sunt valoroase pentru mine si va multumesc pentru asta!

  2. Chiar dacă nu am avut ocazia să citesc toate articolele scrise până acum … o să-mi dau silința până în 31 august căci acum că tentează și mai mult ideea de a câștiga cărți întrucât ai adăugat la premi două cărți de Marc Levy.

    P.S. : Nu-mi vine să cred câte cărți puneți la bătaie …am mai văzut concursuri și pe alte bloguri dar nu am văzut nimic asemenea. Încă o dată …Mulțumesc pentru șansa oferită !

Lasa un comentariu

