ÎNTÂLNIRE CU VIAŢA de Cecelia Ahern la Editura ALL


De azi, găsiți la editura All o nouă carte a autoarei Cecelia Ahern.

Eu sunt foarte bucuroasă să aud această veste. Știam de apariția cărții de foarte multă vreme, dar  nu știam când va fi publicată.

Din punctul meu de vedere, Cecelia Ahern este o autoare de excepție. Iubesc cărțile ei și de abia aștept să am și această capodoperă în bibliotecă.

Îmi place foarte mult coperta realizată de Editura All (Presupun ca ei au creat-o, deoarece știu cum arată cea originală, și alte câteva variante).

Descriere carte:

tn1_intalnire_cu_viata_sf_2012Lucy Silchester şi-a părăsit iubitul perfect pentru că relaţia nu mai mergea şi a demisionat fiindcă nu era de acord cu politica firmei. Acestea sunt numai două dintre poveştile pe care Lucy le-a spus prietenilor şi familiei ca să-şi mascheze eşecurile. Există însă cineva care ştie adevărul. Viaţa ei, un bărbat nefericit, cu ochii injectaţi şi îmbrăcat într-un costum şifonat, îi trimite scrisoare după scrisoare, insistând ca ea să vină la o întâlnire. În cele din urmă, Lucy acceptă invitaţia şi măştile încep să cadă…

“O poveste surprinzătoare, care îţi încălzeşte inima.”
Booklist

“Unul dintre cele mai bune romane ale autoarei…
Amuzant, emoţionant, cu un mesaj profund.”
Daily Express

Cartea a fost publicată azi la Editura All, în colecția Strada Ficțiunii, și o găsiți AICI.

35 de răspunsuri la „ÎNTÂLNIRE CU VIAŢA de Cecelia Ahern la Editura ALL

  1. Nu am citit nici o carte de-a autoarei desi candva am vrut sa citesc P.s Te iubesc. Coperta este frumoasa, la fel si descrierea.Ma gandesc ca acel ”barbat nefericit” va fi intr-un final alesul ei . Corect? 🙂 Imi plac astfel de povesti. Cred ca am mai zis ca pe acest blog am descoperit carti foarte frumoase ^^

    • Nu stiu daca acel barbat va fi alesul. Cartile pe care le-am citit eu pana acum de la Cecelia Ahern m-au facut sa am parte si de lucruri imprevizibile.
      Inca nu am cartea desi mi-o doresc foarte mult. Astept sa strang ceva bani si sa vina reducerile. Uneori cei de la All fac reduceri de 50% si atunci pot sa imi iau mai multe carti.

  2. Cartea pare interesantă și coperta este frumoasă. Recunosc ruşinată că nu am citit niciun roman de-al Ceceliei Ahern până acum, deşi mi-am dorit mult. Pe care mi l-aţi recomanda să îl încerc primul?

  3. Interesanta cartea!! Pana acum nu am citit nici o carte de aceasta autoare,dar mi-as dori sa o fac foarte mult 😀

  4. Eu inca nu am citit nimic de Cecelia Ahern,insa am o carte in biblioteca pe care as vrea s-o incep de curand.Se numeste „Suflete pereche”.Ce ziceti,mi-o recomandati??

    • Am citit cartea de 2 ori Andreea,crede-ma chiar merita.Este scrisa diferit de restul cartilor si asta o face si mai interesanta.

  5. Inca nu am citit nimic de aceasta autoare… hmm, nu stiu cum de nu „am dat” de ea pana acum? m-ati facut curioasa! Daca lista mea de must read nu ar fi asa de lunga as cauta-o deja! Dar tot ce pot sa fac este sa o adaug pe lista si sa astept cu nerabdare sa o citesc, ca sa pot veni cu un comentariu muult mai consistent! Frumoasa recenzia, dezvaluie exact atat cat trebuie ca sa imi atate curiozitatea!

  6. iubesc aceasta autoare, stilul ei de-a scrie este genial cel mai mult am adorat ps te iubesc, urmata de cadoul si cartea viitorului , sper sa nu ne dezamageasca cu aceasta noua publicatie cat despre actuala aparitie , promite mult

    • Eu nu cred ca ar putea dezamagi. Consider ca este o autoare foarte buna. Am citit mai multe carti de la ea si toate mi-au placut. Si vreau sa le citesc pe toate de la ea.

Lasa un comentariu

