I Breathe You by Lori L. Clark release


Today I Breathe You by Lori L. Clark It’s being released

BreatheYou copyI Breathe You  by Lori L. Clark
Publication date:  August 2nd 2013
Genre: NA contemporary romance
Synopsis:

When a tragic accident leaves Rhane Evans — lead vocalist for the rock band Fate’s Crazy — permanently unable to speak above a whisper and kills the love of her life, she moves across the state to pick up the pieces. Shattered, Rhane struggles to understand what happened the night of the accident, an accident everyone blames her for, even though she wasn’t driving the car.

Enter Ian Callahan. He’s the one person who may have a more tumultuous past than Rhane. Though they try hard to deny the sizzling attraction between them, it proves nearly impossible. When Ian’s troubled past threatens to tear them apart, they begin to believe happiness isn’t in their cards.

Because Fate’s Crazy that way…

Find it on Goodreads

Purchase: AmazonB&N

AUTHOR BIO:
Lori copy

I read, I write, I run 1/2 marathons for fun. Ten things about me:

1. I’m an only child.
2. I love dogs!
3. I was born in Iowa City, Iowa and lived in Iowa my whole life until January 2007.
4. I worked as a professional psychic reader for 2 years.
5. I’m a Pisces Sun, Leo Moon with Aquarius rising.
6. I’ve written 5 books and am in the process of brainstorming a 6th.
7. I don’t look or act my age!
8. I ran my first 1/2 marathon at age 50.
9. I love 80′s hair band music.
10. My day job is as a claims payment analyst for one of Fortune 500 Magazine’s “Top 100 places in America to work.”

Author links:

Giveaway: 

a Rafflecopter giveaway

I Breathe You by Lori L. Clark release

Win a eBook copy of I Breathe You
a Rafflecopter giveaway

I Breathe You

The event was organized by Giselle from Xpresso Books Tour

XpressoBannerTours

45 de răspunsuri la „I Breathe You by Lori L. Clark release

  1. Coperta este frumoasa, subiectul interesant. Un cantaret de rock care nu intelege ce s-a intamplat in noaptea accidentului. Am vazut ca aceasta carte a aparut ieri.Frumos din partea voastra ca ne puneti la curent cu noutatile.

  2. Hmm… chiar ca acum imi dau seama cam ce provocare ati lansat voi cu concursul asta, sa postam comentarii la fiecare noua carte care apare timp de o luna si ceva… evident ca nu poti spune la fiecare carte ca e frumos subiectu’, ca vrei s-o citesti si ca o adaugi pe lista, sau mai rau te apuci deja de citit la ea (ca deja sunt clisee bla bla-urile astea! – scuze, nu vreau sa supar pe nimeni!) Asa ca eu aleg de acum sa scriu despre ceea ce imi atrage atentia la fiecare post! Si aici stiti ce mi-a atras atentia? cum s-a prezentat autoarea din punct de vedere astrologic… adica cu mai multe detalii (si ascendent si .. alte planete) ceea ce denota faptul ca are ceva habar de astrologie, poate… Si stiti de ce mi se pare asta important? pentru ca recent am citit un articol despre Harry Potter si celelalte personaje create de J K Rowling care sunt foarte strict si precis conturate din punct de vedere astrologic (ca ea chiar are cunostinte destul de vaste din domeniul asta!), ca Harry e leu nu stiu cu ce ascendent (data nasterii din roman!) si autoarea i-a conturat trasaturile chiar dupa cele ale nativilor din leu, care sunt lideri si au succes… si trebuie sa recunoastem ca Harry chiar a avut succes si si-a castigat un renume mondial! Deci ma gandesc ca daca un autor tine cont si de aceste aspecte in conturarea personajelor ( adica sa le dea defectele si calitatile anumitor zodii) cred ca atunci totul pare mult mai veridic si mai aproape de realitate, nu?

    • Atunci cand am creat concursul am spus ca nu va fi usor. Cand am vazut ca sunt o gramada de participanti, am intrat in panica deoarece imi voi pierde toate cartile, dar dupa m-am gandit ca noi suntem in vacanta, o sa facem posturi zilnice si multi o sa se plictiseasca si o sa se elimine singuri. Dar eu deja am vazut cui i-a placut sa intre in discutii si cui nu, asa ca voi cu care sunteti pe aici nu va faceti griji.
      Eu ma bucur sa intalnesc cititori ca tine, deoarece mai aflu si eu cate ceva. Desi am citit seria Harry Potter acum multi ani, nu am stiut deloc cum si-a ales ea personajele sau cum lea conturat. Atunci nu aveam blog, iar detaliile nu ma interesau, m-am bucurat de carti si atat. Acelea au fost printre putinele carti care le-am citit pentru mine si nu am impartasit cu nimeni pareri.

      • Mi se pare ca nu e cinstit sa comentam aici, in post-ul unei alte carti, despre Harry Potter dar nu ma pot abtine…. Eu am citit si recitit aceasta serie pentru ca mi se pare absolut uimitoare! Lumea „creata” de J K Rowling este absolut fabuloasa! (am pus „creata” intre ghilimele pentru ca -si sa nu radeti de mine!- eu chiar am ajuns sa imi pun intrebari…) Evolutia personajelor este atat de naturala si de perfecta fara absolut nici o fisura sau scapare, si sa stiti ca am mai intalnit fisuri la alte serii celebre (de ex in Twilight, in primul vol Bella bea Cola in restaurant cand sta de vorba cu Edward si in al treilea sau al patrulea vol zice ca este alergica la Cola sau la cofeina, nu mai stiu exact!), iar lumea descrisa de autoare este atat de detaliata si logica, cum este condusa de Ministerul Magiei, joburile pe care le au fiecare in functie de aptitudini, substraturile politice…. nu am cuvinte, este uimitor! Si ultimul volum Harry Potter mi se pare de o profunzime greu de descris! Principiile de viata, mai ales discutia aproape de final a lui Harry cu Dumbledore cand ii spune „Bineinteles ca se intampla in mintea ta, Harry, dar, pentru numele lui Dumnezeu, de ce ar insemna asta ca nu este si adevarat?”- asta ma lasa aproape fara cuvinte! Si sa nu uitam si de personajul Severus Plesneala, l-am urat cu toata fiinta mea atunci cand l-a ucis pe Dumbledore si apoi cand in ultimul vol am aflat de fapt ce fel de om – vrajitor a fost, cum manat de iubire a avut puterea sa lupte pe doua fronturi, din umbra sa il apere pe Harry si sa ia multe asupra lui, te cuprinde o duiosie fara margini cand vezi un asemenea personaj care renunta la toate ale lui, la ego si imaginea lui publica doar pentru binele celorlalti…. te schimba ca om realizarea faptului ca si tu ai picat in capcana urii fata de el doar pentru ca nu cunosteai anumite fapte din trecut si sentimente si cand realizezi ca ai avut in fata cel mai altruist personaj din cate exista! Vaai… mult am mai vorbit dimineata asta!

      • sincer, eu am crescut cu hp si este una din serile mele favorite, ma bucur ca mai e cineva atent la anumite detalii, pe care cu trecerea timpului eu le-am uitat ,dar plesneala , in mod dubios a fost personajul meu favorit, iar ultima lui fapta m-a facut sa fiu mandra de el.

      • Blogul acesta nu este atat de strict pe cat va imaginati. Probabil ca te-ai gandit la regula pe care am pus-o la concurs si anume, comentariile sa fie la subiect. Am pus aceasta regula datorita experientei pe care am avut-o cu astfel de concursuri pe fostul meu blog. Ca sa iti dau un exemplu, cineva mi-a scris la o recenzie comentariul „Aseara am vazut un film frumos.” -atat. Acesta a fost tot comentariul. Nici nu stiam ce sa ii raspund. Si in stilul acesta mi-a scris o luna de zile.
        Nu ma deranjeaza deloc daca de la o discutie, se ajunge la alta. Mie imi place.
        M-ai facut curioasa in legatura cu Twilight. Am citit seria, dar nu am ramas cu astfel de detalii. Defapt nu cred ca observ in general astfel de lucruri. Eu le citesc repede si ma bucur de esential, asta in cazul in care mi-a placut cartea. Daca as avea timp, cred ca m-as apuca sa rasfoiec cele 4 volume din nou ca sa dau de acest detaliu.
        Cat despre J K Rowling, lasand la o paret laudele pe care le aduc la adresa seriei Harry Potter, imi imaginez cata muna a depus pentru ea.
        Imi imaginez cum inainte sa se apuce de serie a facut multa cercetare, a conturat fiecare personaj, si-a facut planuri despre fiecare loc in parte, a facut legaturi intre ele s.a.m.d.
        Si daca tot vorbim de Harry Potter, stiai despre asta :
        http://www.goodreads.com/book/show/2548866.James_Potter_and_the_Hall_of_Elders_Crossing

      • james potter serios? jur ca te iubesc uneori. nu stiam despre ea, dar pare geniala,apropo de amurg te rog nu da cu rosii in moi, dar mie nu mi-a placut deloc, singurul aspect pentru care am parcurs cele 4 volume a fost alice

      • krisszu, si eu am aflat exact in ziua in care v-am spus.
        Nu dau cu rosii in tine :P. Cunosc foarte multe persoane carora nu le-a placut deloc seria. Si mai cunosc si mai multe persoane care m-au criticat pe mine ca am citit-o si mai presus de atat, ca mi-a placut. Binenteles ca am citit multe altele de atunci, altele mai bune, altele mai rele, dar tot imi place de Stephenie Meyer. Ai citit Gazda?

      • Multumesc, am cercetat link-ul trimis de tine… dar sincer, nu cred ca pot accepta sa citesc ceva legat de Harry Potter si nescris de J K Rowling… simt ca as trada-o sincer!

      • Eu sigur nu o sa o citesc.
        Consider ca seria Harry Potter a fost foarte bine scrisa. Finalul a fost perfect, si intentionez sa imi ramana in memorie asa cum a fost, fara sa mai continui cu lucruri inutile.

      • Da, asa am considerat si eu! Poate daca insasi JK Rowling s-ar gandi sa continue m-as lasa tentata sa o citesc! Dar ceea ce continua alti autori … lasa mult de dorit! De ex ieri m-am apucat sa citesc o carte Din nou la Pemberley, care se vrea continuare a romanului Mandrie si prejudecata, si am fost dezamagita! Autoarea asta nu e nici la degetul mic a lui Jane Austen, desi recenziile zic altceva…

      • Da, si surprinzator are o recenzie pozitiva, nu ma asteptam la asta din partea mea .Gazda are un concept genial, dar am o mica dezamagire, autoarea are in plan volumul 2 ssi tare imi doresc sa nu faca asta, deoarece risca sa strice ceva perfect . Si eu care ziceam ca nu avem carti cu extraterestrii in Ro.

      • Stiiiiuuuuu.
        Ar fi o porcarie sa o continue. A fost super, s-a terminat super, si ar trebuie sa ramana asa.

    • da cam asa, desi j.k a luat in calcul o multime de lucruri . A studiat cativa ani niste carti de magie reale , de exemplu mana acelui hot ce apare in volumul doi este reala, ma refer la legenda si toate cele nu modelul prezentat in film. Apoi elementele de astrologie . Ea insasi a fost pasionata de acest domeniu , deci da iti dau dreptate , personajele sunt mult mai reale atunci cand le atribui calitati si defecte in functie de semnele zodiacale, sau un aspect si mai interesant sau fascinant din punctul meu de vedere sunt acele momente in care personajele sunt puse in fata unor momente reale de tensiune .

    • jur, imi sta pe limba de cateva zile sa zic asta, o consider o ciudatenie, dar tipul de pe coperta seamana izbitor de mult cu Adam lambert sau ceva de genul,m nu stiu sa-i scriu numele

    • Multumim.
      Acum sunt plecata, dar sper sa ma intorc luni si sa o fac si eu.
      Am mai primit una, dar am pierdut comentariul. Trebuie sa il caut si o sa le fac pe amandoua.

    • Toate tururile internationale la care ne inscriem au.
      Acesta este organizat de ei, si mai am dreptul sa mai organizez unul eu, premiu fiind o copie electronica a cartii.
      Nu l-am inclus si pe acela pentru ca am vazut ca nu prea se inscrie lumea. Persoana care a castigat Giveaway-ul organizat pentru cartea Whuter nici nu mi-a raspuns la mail.
      Dar daca vreti il fac imediat si il introduc in post.

Lasa un comentariu

