Trezită în zori de zi – C.C. Hunter


trezita_in_zori_de_zi_siteCând am terminat de citit primul volum al acestei serii, acum un an de zile, am rămas cu o stupidă curiozitate, care m-a urmat până în iarnă când a fost publicat la noi volumul 2 și l-am cumpărat și eu. Dacă nu țin minte bine, că în iarnă a fost publicată cartea la noi, știu sigur că în ianuarie am cumpărat eu cartea și am citit-o. Vreau să vă spun că primul lucru pe care l-am făcut când am vrut să o citesc a fost să o răsfoiesc repede pentru a găsi pagina în care este dezvăluit ce i-a scris Lucas lui Kylie. Nu am citit, deoarece nu vroiam să stric momentul, doar vroiam să știu cât trebuie să citesc până acolo.

În primul volum Kylie era într-o stare de negare, puțin speriată de toată această față nouă a lumii în care trăiește. E de înțeles starea ei. Chiar dacă tinde să creadă că a deschis o carte de ficțiune și încă visează la personajele ei, ea nu se trezește din vis. Este înconjurată de toate personajele fictive posibile, într-o tabără din care nu are scăpare.

Timpul trece, își face prieteni, se acomodează cu faptul că irealul a devenit real, și chiar dacă la început nu a putut accepta că și ea este o ființă supranaturală, ajunge să se resemneze. Trebuie doar să se afle ce fel de finta este și una dintre dilemele cărții este rezolvată. Dar, de ar fi așa ușor …!!

În primul volum al seriei, singurul lucru nenatural la Kylie, era faptul că vedea fantome și putea vorbi cu ele. Acum, în volumul doi, talentele ei, sau puterile ei încep să se înmulțească, iar chestia dificilă este că aproape toate aparțin unor specii diferite. Deci dilema devine din ce în ce mai mare cu fiecare lucru descoperit despre ea .

Dacă lăsăm la o parte ceea ce am spus până acum, și o analizăm puțin pe Kylie, ea este un personaj destul simplu, fără a avea acel ceva unic care să te facă sa îl îndrăgești din prima. Este o tânără care se află în perioada maturizării, a adolescenței, care este pe punctul de a se îndrăgosti, doar că se trezește cumva în mijlocul unui triunghi amoros, Derek și Lucas fiind două persoane total diferite ca personalitate. Kylie nu este nici prea puternică, dar nici prea slabă, nu este nici un personaj prea complex dar nici prea simplu. Se află cumva la mijloc, autoarea aducându-i plusuri odată cu înaintarea poveștii.

În acest volum Kylie are de-a face cu o fantomă ce apare constant spunându-i că trebuie să salveze pe cineva, fără nici un alt detaliu, cu sentimentele ei față de Derek și Lucas, cu faptul că nu știu încă ce este și cu lucrurile ciudate care se întâmplă în tabără, lucruri atât de subtile încât nimeni nu le poate pune cap la cap decât atunci când e prea târziu.

În concluzie, „Trezită în zori de zi”, are parte de ceva acțiune, suficientă să îți țină interesul față de ea aprins.

Trebuie să fiu sinceră și să recunosc că relațiile dintre cei trei amorezi, deși este vorba doar de sentimente între adolescenți care nu au încă o gândire matură, m-au făcut un pic să mă gândesc la personaje. Când apare unul dintre băieți dispare celălalt și invers. Când Kylie are nevoie de cineva lângă ea atunci când este doborâtă de atâtea informații noi îl primește pe Derek, iar atunci când este în pericol în primește pe Lucas. Te pune un pic în dificultate când te gândești, care dintre ei ar putea ține mai mult la ea.

Pot spune că această serie îți menține interesul viu prin răsturnările de situație. Urmărim o continuă maturizare a personajului principal. Kylie se dezvoltă bine în întreaga poveste, ajungând să depășească obstacole și să realizeze lucruri de care nu se credea capabilă.

Mi-a plăcut mult finalul, scris într-o manieră perfectă, astfel încât să îți trezească tot interesul necesar pentru a citi cu siguranță volumul următor.

„Trezită în zori de zi” de C.C. Hunter a fost publicată la Editura Leda și o găsiți AICI.

Citiți RECENZIE volumul 1 – Născută la miezul noapții

58 de răspunsuri la „Trezită în zori de zi – C.C. Hunter

  1. Este tentanta , dar am deja cateva serii incepute si cand le vede mami…ii vine sa-mi dea cu ceva in cap:)) Seria mi se pare interesanta si recenzia ta e draguta. As avea o curiozitate, nu e plictisitor ca in primul volum, Kylie sa vada doar fantome? Adica…cum e actiunea?

    • Nu e plictisitor deloc. Nu este atat de simplu pe cat pare. Fantomele ii transmit mesaje greu de deslusit. Plus ca se intampla foarte multe lucuri care sa iti mentina interesul treaz.

  2. Cum aș putea descrie primele 2 volume: Pericol, mister, bună-dispoziție, iubire… multe probleme, multe dileme, fantome, vampiri, vârcolaci, zâne, vrăjitoare… și o Kylie, creatura neidentificată, dar care e o fată inteligentă, prietenoasă, frumoasă, cu umerii grei de atâtea responsabilități, dar cu privirea în fața deoarece ea nu este doar o simplă Kylie… e acea Kylie de care multe persoane depind, iar la rândul ei depinde de ei, ajugând astfel să rezolve una dintre problemele ei: a găsit o definiție la Shadow Falls, iar acela e “acasa”.O serie fantastică! Sincer nu știam că are 5 volume, de la voi am aflat. Așa este până vor apăre în România voi îmbătrâni, dar voi îmbătrâni frumos, aștept un final spectaculos! ^_^

  3. Mi-a placut primul volum,iar acum trebuie sa ma apuc si eu de cel de-al doilea.
    Sunt simpatici ambii baieti si cred ca Kylie are o alegere grea de facut,dar pana la urma va sti pe cine sa aleaga in final 😀

    • Sunt foarte curioasa ce se intampla mai departe. Mai sunt 3 volume si daca sunt la fel de voluminoase ca primele 2, cu siguranta o sa avem parte de destula actiune.

  4. Si eu m-am indragostit de seria aceasta. Imi place mult si stilul autoare de a face personajele sa faca si sa spuna exact ce trebuie, iar partea supranaturala e absolut perfecta. Mie imi plac triunghiurile amoroase dau un alt aer povestii si nu sti sigur cu cine va ramane pana la final, chiar daca banuiesti.

  5. Haai nu! Serios? Chiar intr-un comentariu precedent dadeam ca exemplu seria Shadow Falls pentru ca mi-a placut extrem de mult! Multumesc Alexa! Este o serie minunata, cu o varietate de fiinte supranaturale uimitoare! Si evolutia personajelor este foarte buna, ajungi sa le indragesti pe toate, incepand cu Kylie si Derek si Lucas si pana la vampirul Della si vrajitoarea Miranda … m-au fermecat cu totul! Daca e Derek sau Lucas in final… nu vreau sa va stric placerea de a citi – marturisesc ca eu nu am avut rabdare si am citit restul cartilor in engleza… Atat va spun ca si pe site-ul autoarei si pe facebook existase un adevarat sondaj aproopos de care dintre ei ramane, inainte de lansarea ultimului volum in engleza! Chiar daca tu, Alexa ai zis despre Kylie ca este nu personaj nici prea prea si nici foarte foarte, trebuie sa ii iau apararea si sa spun ca in final se dovedeste ca a fost mereu o fata extrem de altruista si de modesta, asa cum rar mai gasesti personaje in ziua de azi!

    • Sunt convinsa ca va evolua foarte frumos Kylie.
      5 volume are seria? Eu am citit doar primele 2, care au aparut la Leda. Nu ma grabesc sa citesc continuarea pentru ca am o groaza de carti care nu se mai termina. Si dupa ce ca am o gramada in biblioteca, imi mai iau si o gramada pe Kindle.
      M-ai facut curioasa si ma mananca degetele sa imi caut repede urmatoarele volume, dar ma apuca groaza cand stiu cate trebuie sa citesc. Am carti pe care le-am cumparat de 2 ani si inca nu am ajuns sa le ctesc. Pentru ca mereu iau altele si nu mai apuc sa le citesc pe toate.

      • Aoleu, iar am dat de o serie lunga de numa.
        Am zis ca nu ma mai apuc de serii asa lungi, de cand am citit Jurnalele Vampirilor si Micutele mincinoase, plus ca vreau doua, de care sunt curioasa.
        Pana o sa apara la noi toate din seria aceasta, o sa ajung sa am si copii.

      • Daa pai de aia aleg eu sa le citesc si in engleza daca le gasesc! Ca pana traduc editurile si pana apar cartile la noi dureaza… mai ca ajungi sa uiti si numele personajelor!

      • Uite un exemplu… anul trecut am inceput o serie de la editura Leda, Trilogia Mistica de Traci Harding, si am citit primele doua volume pentru ca doar astea au aparut! Sunt niste carti uimitoare, atat de vaste si atat de multa informatie, si actiunea se desfasoara pe multe planuri, planuri care difera si in timp foarte mult nu numai in locatie (in primul vol aciunea se desfasoara si in sec VII si in sec IX si in XXI), si al doilea volum este uimitor! Si de atunci tot astept vol trei pentru ca mi-am cumparat cartile si vreau sa am toata seria, de aia m-am abtinut sa caut in engleza in format pdf! Dar daca stau sa ma gandesc, cand o sa apara vol trei sigur o sa trebuiasca sa recitesc si primele doua volume ca sa imi reamintesc actiunea si personajele!

      • eu imi dau demisia..adica astept de atata timp sa nu mai dau peste serii atat de lungi de carti, adica e dificil sa asteptam aparitia lor in romana singura serie pe care ard de nerabdare sa o citesc ete micutele mincinoase .

      • Si eu astept Micutele mincinoase. Ultima data cand l-am intrebat pe admin de ea, mi-a spus ca va aparea volumul 5 pe la sfarsitul lui iunie parca.

      • Da, nu prea stiu cum este sistemul lor de publicare. Incep ulte serii de obicei. Vara nu prea publica, stiu asta de vara trecuta. Dar dupa aceste luni, o sa intre in forta. La inceput credeam ca incep multe serii si le continua pe cele care au cele mai mari vanzari, dar acum nu mai sunt asa sigura.
        Nu am avut pana acum in plan Trilogia mistica. Probabil din cauza ca nu i s-a facut atata reclama ca la celelalte carti de la ei. M-am interesat de ea daca tot ai mentionat-o si mi-as dori sa o citesc.

      • Daa chiar merita! M-au intrigat tare mult aceste doua volume, sunt… geniale as putea sa zic! Plus ca unele informatii, legende, credinte si secrete istorice si sociale le-am mai gasit la un autor roman, destul de controversat! Si se exclude din start ideea ca autorul roman sa fi citit cartile lui Traci Harding sau invers!

      • Da. De la editura Leda am inceput si eu sa imi iau seriile pe Kindle. Majoritatea au multe volume, apar greu si plus ca am cam ramas fara bani. Dar mai sunt multe care am inceput sa le cumpar si desi vreau sa citesc continuarea, stiu ca oricum o sa mi le cumpar cand apar si mi-ar parea rau sa dau bani pe ceva ce deja am citit. Mai am serii incomplete in biblioteca pentru ca am citit volumele lipsa pe calculator. Nu stiu cand o sa imi iau cartile alea, pentru ca de fiecare data cand am bani prefer sa imi iau ceva nou. De aceea nu vreau sa am si mai multe carti in situatia asta.

      • Aparent nu publica, dar mi se pare o mica prostie sa scoata atatea serii fara sa le termine si pe cele incepute, in conditile in care au aparut in strainatate de foarte mult timp .Dar, eu sper sa isi revina

    • Ok, trebuie sa ma explic putin pentru comentariul anterior, m-am chinuit sa public un comentariu si nu am reusit, am zis sa incerc sa vad daca ma lasa cu acela, da m-a lasat.
      personal nu sunt fana a triunghiurilor amoroase, in cele mai multe carti doar de asta dau. Nu am citit seria aceasta, desi daca nu ma insel cotorul cartilor astora e de-a dreptul genial.Adica crengile copacilore ies atat de frumos in relief si se imbina cu culoarea aceea albastra imi place .Acum actiunea acestei povesti imi pare asemanatoare cu lost girl , fata e sugubus, dubios acolo toate creaturile sunt numite zane .Cine stie, poate intr-o zi o voi achizitiona si eu, deocamdata ma chinui sa adun serile complete, se intampla sa am volumul doi de la eu stiu ce serie, iar ele sa fie o groaza. de aceea iubesc cartile de sine statatoare .

    • aparent nu reusesc sa-mi public comentariul. Personal nu sunt fana a cartilor ce contin triunghiuri amoroase. Dar , aceasta serie are ceva ce ma atrage si anume crengile copacilor ce ies in relief de pe cotorul cartii. Mi-ar face placere sa le vad live. Nu am citit seria, dar titlul ma duce cu gandul la lost girl

  6. personal nu sunt fana a triunghiurilor amoroase, in cele mai multe carti doar de asta dau. Nu am citit seria aceasta, desi daca nu ma insel cotorul cartilor astora e de-a dreptul genial.Adica crengile copacilore ies atat de frumos in relief si se imbina cu culoarea aceea albastra imi place .Acum actiunea acestei povesti imi pare asemanatoare cu lost girl , fata e sugubus, dubios acolo toate creaturile sunt numite zane .Cine stie, poate intr-o zi o voi achizitiona si eu, deocamdata ma chinui sa adun serile complete, se intampla sa am volumul doi de la eu stiu ce serie, iar ele sa fie o groaza. de aceea iubesc cartile de sine statatoare .

    de ce nu ma lasa sa-l public?

    • Si eu am serii incomplete, o gramada.
      Nu stiu daca pot spune ca nu sunt fana a triunghiurolor amoroase. Nu am nimic cu ele, doar ca le-am intalnit de prea multe ori.

  7. Chiar imi aduc aminte cand am discutat cu tine pe tema pe care il preferi, pe Lucas sau Derek, asa ca acum pentru ca m-am gandit mai bine as putea spune Derek. Desi la sfarsit el hotaraste sa plece, cred ca a fost mereu alaturi de ea cand a avut nevoie, si chiar imi place personajul lui. Vreau sa apara si continuarea deoarece sunt curioasa ce se mai intampla. Si da, tii bine minte ca a doua carte a aparut in iarna, deoarece asta a fost unul dintre cadourile mele de Craciun.

    • Nu mai tin minte ce ti-am raspuns. Acum toata atentia mea se indreapta catre o serie care m-a hipnotizat de cateva zile.
      Dar cred ca mai mult imi place de Lucas. Nu stiu de ce dar am o presimtire in legatura cu Derek. Nu stiu daca se va adeveri sau nu.

      • Mi-ai raspuns acelasi lucru ca il preferi pe Lucas :d Ce serie ti-a atras atat de mult atentia?

      • Ingerul noptii de Becca Fitzpatrick.
        Sunt la volumul 3. Am o presimtire ca ma apuca dimineata si o termin in noaptea aceasta. Asa am facut si cu volumul 2.

      • Ador seria asta ! Il ador pe Patch ! Ma atrage atat de mult ~ Este unul dintre personajele masculine mele preferate ❤ Am citit doar primul si al doilea volum, trebuie sa-mi iau si Tacerea in curand. Vai in sinea mea acum plang pentru ca vreau si eu volumul 3. Si eu le-am citit pana dimineata pe ambele. Lectura placuta !

      • Am trecut deja de jumatatea cartii si nu ma pot opri. Cu siguranta nu o sa pot dormii pana nu o termin.

      • Da, am citit si eu Ingerul Noptii este minunata seria, desi iar nu am mai avut rabdare sa astept pana se gandesc astia de la editura sa o traduca si am citit ultimul volum Finale – asa se numeste, cat de sugestiv , nu? – in engleza! Scrie minunat Becca Fitzpatrick si a creat personaje minunate si povestea este ceva nou si nu prea abordat pana acum …. dar nu mai spun nimic, astept recenzia, nu?

      • Da asa se numeste. Cred ca azi o sa il incep. Nu stiu inca, deoarece stau un pic cam prost cu toate. Iar am ramas cu recenziile in urma. Plus ca trebuie sa imi traduc recenzia de la Creatura in engleza, si cred ca o sa imi iasa praf cu engleza mea de balta. Ma descurc sa citesc carti in engleza, dar cand vine vorba sa scriu ceva, e teroare in capul meu. Bine macar ca am scris-o in romana.

      • Succes la traducere si asteptam cand ai timp si recenzia la Ingerul noptii ! De abia astept sa vad ce crezi despre ea. Apropo vroiam sa te intreb daca ai citit seria Instrumente mortale, in curand va aparea filmul si toata lumea este innebunita dupa carti. Eu ma declar un fan inrait al series si al autoarei Cassandra Claire.

      • Nu am seria. Nu stiu daca nu o are colega mea Laura. Nu mai stiu ce si-a cumparat ultima data.
        Am iesit recent amandoua in oras si vorbeam de film. Mi-a zis sa merg in vizita la ea la Timisoara si sa mergem la premiere lui. Dar cred ca o sa il vada fara mine, deoarece nu cred ca o sa ajung in perioada urmatoare la ea.

      • Daca are seria, apuca-te cu incredere de ea. Este pur si simplu geniala. Este una dintre seriile mele favorite. Chiar daca nu te duci in Timisoara la ea, du-te la film pentru ca va fi super. Daca stai in Bucuresti si vrei,poti sa mergi cu mine si cu inca doua prietene care sunt si ele fane. Deja am vazut trailer’ele si mi se par foarte bune, mai ales ca insasi autoarea a contribuit la filmari.

      • Stau in Hunedoara. Departe de ambele. Si Laura este tot din Hunedoara. S-a mutat de 4 ani la Timisoara de cand s-a inscris la facultate. Eu am ramas aici. Ma tot roaga sa merg in vizita de mult timp si eu nu mai apuc sa merg. Daca nu o sa apuc sa vad filmul, poate o sa imprumut seria de la ea.

      • Am inteles. Pacat. Oricum chiar daca vezi filmul cere-i si seria. Nu vei regreta! Si daca treci vreodata prin Bucuresti anunta-ma, poate ne intalnim.

      • Pai daca te pot ajuta… adica nu ca sa ma laud, dar ma descurc destul de bine si cu scrisul in engleza si chiar mi-ar face placere sa te ajut!

      • Mi-am luat o carte cu gramatica limbii engleze, ca nu prea ma descurc cu verbele, dar nu mai reusesc sa stau si eu acasa sa am timp de ea. Azi a fost prima zi dupa o saptamana cand am venit acasa si mi-a fost rau toata ziua.
        Dar o sa incerc sa o traduc maine sau poimaine, si daca poti cumva sa te uiti peste ea, as fi foarte recunoscatoare. As lasa-o si cu engleza mea de balta, dar am promis ca o trimit autoarei si mi-e rusine sa o trimit cu ceva greseli.

      • Cu cea mai mare placere draga Alexa! Presupun ca ai mail-ul meu, asa ca dupa ce o termini poti sa o trimiti si promit ca in cel mai scurt timp o rezolv, dar sunt sigura ca nu ai asa mari probleme cum zici tu cu verbele!

    • Hm, ingerul noptii o am si eu acasa, presimt ca urmeaza o recenzie pentru care jumatate de tara o sa-mi sara in cap, Cat despre instrumente mortale ma faceti tare curioasa. Toata lumea o lauda, iar pprietena mea care nu prea citeste este innebunita dupa ea

  8. Si eu am terminat primul volum ieri si mi s-a parut dragut.Insa am asteptari mai mari de la al doilea. 🙂

Lasa un comentariu

