Ultimul volum al seriei „Spulberă-mă” de Tahereh Mafi


Ultimul volum al seriei „Spulberă-mă” va avea titlul „Ignite Me” și va fi publicat de HarperCollins în 4 februarie 2014.

Ați văzut coperta? Ce părere aveți despre ea?

Eu cred ca este foarte draguță. Mi-ar plăcea să le am pe toate cu acest ochi frumos pe copertă.

13188676Descriere carte:

Juliette știe că ar putea fi singura persoană care ar putea opri Restaurația. Dar pentru a-i opri are nevoie de ajutorul singurei persoane în care nu credea ca va putea avea încredere vreodată: Warner. Și pe măsură ce lucrează împreună, Juliette va descoperi că tot ce credea că știe – despre Warner, despre abilitățile sale, și chiar și despre Adam – este greșit.

Deci?

Nerăbdători să apară și la noi volumul 2, și poate anul viitor și volumul 3?

30 de răspunsuri la „Ultimul volum al seriei „Spulberă-mă” de Tahereh Mafi

  1. Nu mai am rabdare ! Vreau sa apara si la noi volumul 2. Sa speram ca va aparea anul acesta. Si coperta ultimului volum este superba, ador culorile folosite. Desi cu siguranta nu o sa avem si noi acesta coperta sper sa fie una la fel de reusita. Uneori regret ca incep serii de carti care nu au continuarea in romana, dar nu ma pot abtine. Sunt ca un magnet care nu se poate dezlipi de mana mea. Parca ma imploara sa le citesc.

  2. Am in biblioteca primul volum insa nu am citit-o inca din cauza lipsei timpului. Probabil voi mai astepta ca sa apara si celelate volume. Coperta originala este extraordinara.

    • Nici nu stiu ce sa iti zic. Dupa ce am citit-o, as spune ca este o carte care nu trebuie sa astepte. Dar pe de o parte e urat sa astepti dupa continuare.

  3. Acesta este volumul trei? Ador coperta, pacat ca la noi va fi schimbata, dar nu se stie poate avem noroc. Oricum coperta primului volum de la noi a fost superba. Acest volum va aparea la anulpe 4 februarie, sunt nerabdatoare sa aflu ce se va intampla cu personajele principale.

  4. Cred ca o sa ma apuc de serie cand vor aparea toate volumele si la noi. Iar in legatura cu coperta,chiar e foarte frumoasa 🙂

  5. spulbera-ma este in mod categoric o carte ce se afla anul acesta in topul celor 20 de carti bune care merita lecturate, ba chiar ocupa un loc in primele pozitii.Spulbera-ma a fost si este o carte orignala din punct de vedere al redactarii, ca si poveste autoarea imbina stiluri diferite pentru a ajunge la aceasta poveste fantastica. Avem elementele unei carti dispotice, imbinate cu fantezie ( mai ales partea cu puterile fetei , si ale celorlalti ca ea , scoala aceea ducea cu gandul la x-man, ceea ce mi s-aparut de-a dreptul genial) Autoarea mai primeste un mare plus si pentru coperta, eu o ador , nu stiu altii. Imi plac si cele din afara . Dar si asta de la noi e frumoasa . Singurul meu regret este ca nu am citit-o cand a aparut, am fost sceptica , deoarece am citit cartea asta dupa Divergent .L-am iubit pe Warner , iar Adam mi se pare un personaj ascuns si mult prea dubios. As citi cu placere volumul satelit scris din perspectiva lui Warner. (Destroy me )
    Apoi volumul doi Unravel Me si volumul 3 inigte me . Dubios autoarea a ales sa publice o triologie , dar are si dou avolume satelit , sau scrise in paralel ( povestea scrisa din perspectiva lui varner si Untitled ) deci putem spune ca e o serie ;)) de 5 volume .oricum ard de nerabdare sa le citesc, categoric le voi achizitiona. Acum in legatura cu ochiul mintii…eu nu am o afinitate pentru acest ochi, are mult mai multe conotatii decat lasa sa se vada la o prima impresie, desi arata dragut recunosc.

  6. Pe 4 februarie? … hmmm asta e chiar de ziua mea, e un semn ca trebuie sa ma apuc sa citesc si seria asta! Cat despre coperta, este minunata! Ati observat ca am si eu o afinitate pentru imaginea ochilor – porti catre suflet, nu? (doar ca al meu e verde..) In mod cert trebuie sa imi procur primul volum din aceasta serie!

    • Ar fi frumos daca ar aparea si la noi cat mai repede volumul 2. Atat de mult ma abtinn sa nu il citesc in engleza. Vreau sa o am in biblioteca atunci cand o sa fie publicat si sa ma bucur de fiecare cuvant.

      • Daa, e minunat cand ai cartile dragi in biblioteca! Dar eu asa m-am saturat sa tot astept volumul doi la cate o carte… De exemplu, Cartea pierduta a vrajitoarelor, am primul vol in biblioteca…. si inca il tot astept pe al doilea…

      • Eu zilele trecute am inceput cartea pierduta a vrajitoarelor si mi s-a parut geniala , insa am mers la biblioteca sa duc alde ion si morometii,aveam in gand sa nu iau nimic nou caci stiam ca ma asteapta , dar am dat cu ochii de probabilitatea statistica de-a te indragostii la prima vedere si nu am pututsa nu o iau . Asa ca mai am putin din ea , dar nu o duc decat peste 3 saptamani, ca a apuc sa imi reiau lecturarea cartii . Deoarece am inceput sa o citesc in aceasi zi in care am fost la biblioteca . Dar rezolv eu cumva. Mai ales ca este o triologie fantastica .Iar copertele din strainatate sunt absolut geniale .

      • Si eu vreau sa ma apuc de cartea pierduta a vrajitoarelor. Ma bucur sa aud ca ti-a placut. Cum ti se pare „Probabilitatea statistica de a dte indragostii la prima vedere” ? Am vrut si eu sa mi-o cumpar, dar am zis ca „Ana si sarutul frantuzesc” are intaietate.

      • Lola and the Boy Next Door.
        Sper sa am bani sa mi-o cumpar si eu. Desi, ultimele doua carti nu la-m mai cumparat la precomanda. Cei de la Epica au inceput cu un pret super bun, si au ajuns la unele foarte mari din punctul meu de vedere. Nu stiu dar sa dau 40 si ceva de lei pe o carte necartonata, mi se pare mult.

  7. DAAAAAAA. Sunt foarte nerabdatoare sa apara, vreau sa apara de acum cateva luni de cand am citit volumul. Am zis eu la un moment dat ca e gresit sa citesc serile care nu sunt complete ca o sa am de asteptat dupa continuari o groaza, dar nu se poate… unele povesti cer sa fie citite.
    Si de coperta ce sa zic… e bestiala, arata superb, as vrea sa apara si la noi cu aceasi coperta, dar decat sa nu apara, ma resemnez si o accept cu orice coperta.

    • Laura, dar la noi orcum nu cred ca o sa apara cu coperta aceasta.
      Dar mi-ar placea mult cea nemteasca. Chiar arata bine. M-am uitat la volumul 2.
      Traiesc totusi cu speranta ca dupa vacanta de vara vor lansa cei de la Leda volumul 2. Ar fi super. Chiar sunt nerabdatoare sa apara.

Lasa un comentariu

