FanArt Draw – Divergent


Când Alexandra a facut desenul pentru a-l întruchipa pe Four, cineva a spus că ar fi frumos să o desenăm și pe Tris, așa că Ale m-a rugat să încerc. Cu puțină inspirație din film mi-a ieșit desenul.

Nu se vede atât de bine pentru ca i s-a stricat imprimanta Alexandrei și nu am putut folosi scanerul așa că a trebuit să îi facem poză, dar sper să vă placă.

???????????????????????????????

Desenele prezentate în categoria Fan drawing sunt realizate de noi. Copierea lor fară acordul nostru nu este permisă.

31 de răspunsuri la „FanArt Draw – Divergent

  1. Deci este super frumos desenul. Chiar ii spusesem Alexei ca as vrea sa vad cum i-ar iesi vulturii de pe clavicula ei, si chiar imi place cum i-ai facut. Nici nu mai vorbesc despre celelalte tatuaje. Felicitari pentru desen, este super!

      • Eh te cred din atatia oameni care sunt pe blog. Ma bucur ca i-ai spus de Tris si de vulturi. Imi place mult desenul lui Bogdan, precum si al tau.

  2. Este foarte frumos desenul!! Si-a facut si o colega un tatuaj in genul acela cu pasarele. Eu nu stiu daca as avea curaj sa imi fac vreunul,dar cine stie :))) Asteptam si alte desene!! 😀

  3. O Doamne, arată superb. Am citit divergent, acum sunt la insurgent, cărțile astea sunt geniale, nu m-am așteptat să fie atât de bune. Felicitări pentru desen.

  4. acesta in mod categoric e un blog de oameni talentati, nu ma asteptam la asta.Sunt adorabile tatuajele , probabil pentru ca sunt pentru oameni curajosi, mie una mi-ar fi frica sa imi fac vreunul

Lasa un comentariu

