Noutăți în biblioteca mea


În ultimul timp am citit doar ficțiune și fantasy și azi mă gândeam că ar trebui să mai scot și alte cărți din bibliotecă în următoarea perioadă. Poate ceva Chick lit, poate Dramă sau Romance. Plus că am câteva noutăți pe care vreau să le citesc cât mai curând și să vi le prezint la „Surprize Românești”.

Prima dată trebuie să citesc „Gargoyle Addiction” de  Livia Olteano care așteaptă de ceva vreme și pe care sper să o încep în această seară.

„Spitalul celor pierduți în iubire” de Rucsandra Tudoran, am achiziționat-o în ianuarie de la Rucsi în ianuarie și nu am mai ajuns să o citesc.???????????????????????????????

La categoria „Noutăți în biblioteca mea”, am trei cărți, „Ediţie specială – Roman Tabu”  și „Sclipind la ultimul vagon”, pe care le-am achiziționat tot pentru „Surprize Românești” și „Regele – cerșetor și secretul fericirii” pe care am câștigat-o. Vroiam să o pun tot la concursul „Toată lumea câștigă”, dar mă mai  gândesc.

DSC02359

„Ediţie specială – Roman Tabu” este primul chick lit românesc și de abia aștept să o citesc. Sunt o mare fană a acestui gen literar.

„Sclipind la ultimul vagon” este scrisă de o domnișoară de le mine din oraș și este o carte care a ajuns la mine din întâmplare – a plecat de la autoare și cred că îi voi face o surpriză când va vedea că de la tanti de la magazin, la care a dăruit-o și care întâmplarea face că e mama mea, a ajuns la mine. Tot ce mi-a zis mama despre ea a fost, că este o carte de dragoste, psihologica. Nu știu dacă așa este, dar voi afla când o voi citi. Știu doar că am răsfoit-o și ceva m-a cucerit la ea, o pagina la care v-am făcut o poză să îmi spuneți ce părere aveți. Sper să fie atât de bună pe cât mă aștept.

???????????????????????????????

28 de răspunsuri la „Noutăți în biblioteca mea

  1. Ai strans niste carti super, una mai frumoasa si mai interesanta decat cealalta. Si mie imi plac cartile din categoria chicklit, sunt atat de amuzante si usor de digerat. Mereu cand citesc o astfel de carte mi se insenineaza ziua si ma simt mult mai bine.
    Sa te bucuri de ele si astept recenziile lor.

  2. Deci, „Sclipind la ultimul vagon” pare foarte frumoasa…
    Am citit „pagina pe care ai postat-o…”fotografia” si mi-a facut pielea de gaina, superb.
    („Pot achizitiona poza?”)

  3. Poti sa stii ca in ultimul timp numai genul fantasy e discutat. Mi-e dor si mie de o poveste clasica, veche si cu mult farmec. Spor la citit, sa te bucuri de ele.

    • Pai tot nu ma indrept catre ceva clasic. Dar ma indrept catre alte genuri. Nimic fantasy in urmatoarea perioada si sper sa nu imi schimb planurile.
      Recenzii mai am de scris la ce am citit, dar dupa ce voi termina cu ele, sper macar 2-3 saptamani sa mai schimb genurile.

  4. Sa te bucuri de noutati! Asteptam recenzii ca sa ne „luminezi” si pe noi in legatura cu subiectele…
    Ai cerut o parere in legatura cu pagina pozata… nu stiu ce sa zic, nu vreau sa ma avant asa la doar o pagina, simt ca as avea nevoie totusi de un context ca sa pot sa am pareri demne de expus… totusi o sa spun ca imi place concluzia paginii : „Si nici nu mai conteaza ca nu ma vezi…”; chiar daca vederea e un simt, uneori ne intuneca simtul inimii, asa cum ziceam de coperta unei carti intr-un comentariu recent, suntem oameni si tindem sa judecam cartea dupa coperta, asa cum zicea Krisz in mult dezbatuta ei recenzie, vedem doar carcasa si asa judecam … dar daca incercam sa si simtim in timp ce vedem… pe pagina se vorbeste despre un nivel foarte profund de a simti, descris in cuvinte romantice si uimitor de naturale, astfel incat simpla vedere nu mai conteaza… daca ma insel asupra cartii, tu sa-mi spui Alexa, eu m-am scuzat din start .. as fi vrut sa am mai multe informatii, totusi e interesanta provocarea ta, mi-au placut randurile expuse…

    • Nu am citit cartea inca, dar acea pagina la care am facut poza a fost ceva ce m-a atras rasfoind cartea. Am spus ca le voi lua pe rand si o sa vi le prezint pe toate, si ca trebuie prima data sa incep cu Gargoyle Addiction. Dar a trecut ziua si nu am citit nimic. Am avut musafiri.
      Nu exista recenzii despre carte, ca sa imi fac o parere, dar nu stiu de ce, imi fac sperante ca va fi una buna. Sper sa nu raman dezamagita.

      • Abia astept recenzia ta la Gargoyle Addiction! Nu stiu de ce dar ma atrage nebuneste cartea asta inca de cand am citit despre ea aici pe blogul tau! Sper sa pot sa o obtin cat de curand!

    • Asta e in colectia cocktail, dar tot acelas gen de carti. Chic este mai mare colectia si din cate am observat tot apar. Visam odata sa am toata colectia, dar cand am vazut cate sunt mi s-au inmuiat picioarele.

      • Hm..dar tot la editura humanitas nu?…oricum sunt foarte dragute , iar cele doua colectii merg spre subiecte asemanatoare. Adica chestii inspirate din viata reala a diferitelor persoane..ai citit vreau sa fiu vip? m,ie mi-a ramas in minte cartea asta ..si mie mi-a facut cu ochiul, dar am zis ca nu, prea multe si tot apar ceea ce e genial, dar tot sper sa fac rost macar de vreo carte din colectia asta .Eu am citit de la biblioteca

      • Chic e la Polirom si Cocktail la Humanitas.
        Sunt foarte frumoase, si sa nu uitam…foarte amuzante.
        Eu am citit multe si mai am destule in biblioteca.

      • Nu mai stiam exact. sper sa le citesti cu drag si sa ne mai destinzi si pe noi cu cate o carte comica din cand in cand..evident asta tine si de timp;))

  5. Interesante cartile!! Astept recenziile la „Spitalul celor pierduți în iubire” si „Sclipind la ultimul vagon”. Astea doua mi-au atras atentia si chiar vreau sa aflu despre ce e vorba 😀

Lasa un comentariu

