Săptămâna provocărilor


Am vrut să fac azi mai repede acest post, dar am fost la plaja, am stat prin curte, m-am jucat cu iepurașii (am 3 iepurași super drăguți și azi a fost prima zi în care am putut să îi iau în brațe pentru că nu le mai face nimic mama lor )și, de abia acum am intrat în casă.

Am văzut ceva de genul pe Facebook la Rucsi și m-am gândit că ar fi interesant să vă propun și vouă. Tot ce vă trebuie în următoarea săptămână este un aparat foto sau un telefon și  o adresă de mail sau un cont de Facebook.

Timp de o săptămână o sa vă provoc să faceți câte o poză (subiectul cărți – gen, o carte care nu ați împrumuta-o niciodată). M-am gândit să fac o arhivă pe facebook cu toate pozele.

Deci ?!??!!!    Ce ziceti???

1081486_594971800553830_1992159823_n

OBS!!! Nu trebuie să vă simțiți obligați să participați datorită concursului de activitate. Dacă nu doriți să participați, este în regulă, nu iau în considerare la concurs.

33 de răspunsuri la „Săptămâna provocărilor

  1. Ouuuuhhhh… Iepurasi, ce dragut. Iubesc iepurasii.
    Foarte frumoasa ideea ta.
    Sper sa gasesc in biblioteca mea cate o poza pentru provocarile tale.

    • Ti-as da unul. Dar imi e prea drag de ei.
      Ti-o dau pe mama lor, ce de ea nu imi place. E speriata de bombe. Nu astiu ce a patit inainte sa o cumparam, dar nu te poti apropia de ea.

      • si eu am iepurasi in prezent am 23 minim, dar au fost momente cand aveam 60, frumoase vremuri si cand te gandesti ca totul a inceput de la un pariu cu ai mei.

      • Totul a inceput de la dorinta mea de-a a avea un telefon mobil . Cu camera foto, nu performanta si pe care sa ascult muzica . Ai mei ascunsesera telefonul , dar mi-au zis ca nu au gasit, eram dezamagita . desi dubios dadusem din greseala peste el .Asta a fost pe la 15 ani, dar revenim . Mi-au zis ca cel mai frumos cadou de paste ar fi un iepure . La care eu am zis da sigur ca da . Pai se rezolva dau un telefon si in doua ore ai iepurele acasa . Nu l-am crezut pe tata , si u-am zis sigur ca da ..ei bine in nici mai putin de doua ore m-am trezit cu doi iepurasi asa de draguti .

      • Eu nu am avut noroc sa am animale. Stam la apartament si tata e impotriva animalelor in el. Nu am putus sa imi iau nici un peste. Prietenul meu a vrut de ziua mea sa imi ia o broscuta testoasa si sa imi faca un acvariu mic pentru ea. Nici vrorba. Nici sa nu auda tata de asa ceva. De accea de abia astept sa ne mutam la casa noastra peste un an ca stiu sigur ca o sa ne luam caine.
        Noroc ca mama mea vitrega sta la casa si acolo am iepurii si caine si pisica.
        Dar de iepuri incerc sa nu ma atasez pentru ca stiu ca o sa vina vremea cand o sa ii taie si o sa plang suficient cat sa nu mai ude gradina in ziua aceea.

      • da e trist, avand in vedere ca si eu iubesc iepurii, sunt tare trista cand se mai duc din ei, dar prefer sa nu fiu prin apropiere cand se mai intampla o astfel de tragedie ;)) . poate iti vei lua un cutu frumos,la bloc. Si eu vreau sa imi iau unu mai mare . Am stat si eu la garsoniera o perioada , pana la 3 ani. Am avut o gramada de hamsteri la bloc, peste nu am avut ocazia . Sunt pasionata de animalute, dar sper sa reusesti sa iti iei ceva ce iti place.

  2. Eu m-as baga dar nu am facebook;)) doar daca fac orubrica pe blog separata, insa nu am aparat foto asa ca va fi complicat, totusi ma voi mai gandi la o solutie trebuie sa fie una nu? ..
    ideea e geniala

    • Si eu tot la rubrica pe blog m-am gandit. Sau sa mentionam numele in comentarii, iar posturile sa fie ceva de genul :
      „Cartea pe care ai citit-o ultima data:
      X-sherubr
      Y-uhbabhgava
      X-axrbularybxs
      Intrebarea zilei: Cartea care te-a intrigat.”

      • cu poze daca se pot lua de pe net …dar e foarte buna ideea . Sau na in cazul celor care au aparate de fotografiat cu poze proprii
        dar se poate pune o rubrica separata zic..

      • Da, cred ca e mai usor de organizat asa. Si in plus, daca e ceva de genul „cartea pe care nu apuci niciodata sa o cumperi” nu ii poti face poze, ca nu o ai. Iar luate de pe Google ar fi la fel precum scrisul titlului.

      • Pai eu ma gandeam sa pun intrebari astfel incat sa aveti sigur o carte la care sa faceti poza din biblioteca voastra.
        Nu stiu, dar ma gandeam ca ar fi mai originale daca stiti ca sunt ale voastre.

      • corect=)) dar si colajele sunt drgaute:)) …Eh..indiferent cum ar fi , daca voi avea posibilitatea ma voi baga ;)) daca..daca nu sustin ideea din umbra

    • Pai ma gandeam ca se pot face cu telefonul daca are camera.
      Si ni le trimiteti pe mail, iar eu o sa fac o arhiva cu ele pe facebook si o pagina aici pe blog pe care o sa o upload-ez in fiecare seara.
      Acum trebuie sa plec pana in oras (platesc facturi) si va mai ganditi pana vin.

Lasa un comentariu

