Ziua 1 – Săptămâna provocărilor


M-am tot gândit cum să procedez și am ajuns la concluzia că, fie comentariu, fie poză personală trimisă pe mail, fie colaj de 2-3 poze de pe internet, este OK. Oricum vă este vouă accesibil.

Pentru cei care o să ne trimită poze, o să fac o pagină pentru ele unde o să le adaug când le primesc.

Primul subiect este „O carte care v-a lăsat fără cuvinte. O carte care v-a plăcut foarte mult dar despre care nu știți ce să spuneți.”

Am să încep prin a vă arăta pozele noastre !

Alexa: Cartea care m-a lăsat fără cuvinte este „Cloud Atlas” de David Mitchell. M-am uitat chiar și la film cu prietenul meu și după ce l-am văzut nu am putut să zicem decât „wow”.

Cloud AtlasBogdan: Cartea care m-a lăsat pe mine fără cuvinte este „Creatura” de Nely Cab, și asta datorita finalului la care nu poți să spui decât „Whaaaat!!!??” .  A cliffhanger end!

Bogy

Laura: Cartea care pe mine m-a lăsat fără cuvinte este: ”Suflete zbucuimate” de Stefan Zweig, datorită modului în care autorul a scris, precum și a intregii povești, care este superbă

20130819_131715

29 de răspunsuri la „Ziua 1 – Săptămâna provocărilor

  1. Hmmmm, m-ai facut putin sa ma gandesc.
    O carte care m-a lasat fara cuvinte este „Femeia alba pe bicicleta verde” de Monique Roffey.
    Vezi la personajele principale o relatie pe care iti e greu sa o intelegi. E cartea perfecta care sa transmita mesajul „Dragostea vine cu sacrificii mari”.
    Am trimis poza pe mail.

  2. o carte care m-a lasat cu „gura cascata” asa cum se spune, este a lui mihail Drumes: Elevul Dima Dintr-a saptea, acest lucru intaplandu-se datorita buzunarului de sentimente pe care ti-l aduce aceasta scriere. Nu pot spune decat ca este genul de carte pe care as reciti-o oricand cu acelasi mare drag

  3. Am vazut si eu filmul Cloud Atlas. Daca si cartea e la fel ca si filmul, atunci cred ca se potriveste nemaipomenit de bine cu subiectul „o carte care te-a lasat fara cuvinte”. Mi-a placut foarte mult si chiar nici eu nu as sti sa spun nimic despre el. Chiar nu as sti sa exprim in cuvinte ce am vazut.
    Din toate cartile pe care le am eu in biblioteca, fara cuvinte m-a lasat „Totul este iluminat” de Jonathan Safran Foer.

  4. Nu e o carte ci o serie pe care am citit-o dintr-o suflare, terminam un volum si incepeam imediat altul fara pauza: Fortele raului absolut- Kelley Armstrong.Au fost primele carti fantasy pe care le-am citit si cu ajutorul lor a inceput sa-mi placa acest gen de carte 🙂

  5. o carte care mi-a placut foarte mult , o carte care m-a lasat fara cuviinte, o carte pe care nu ma asteptam sa o agreez este Spulbera-ma singurul cuvant care mi-a venit in minte a fost la naiba , vreau mai mult…si da acum astept continuarea

Lasa un comentariu

