Ziua 2 – Săptămâna provocărilor


Cred ca este o provocare și pentru mine jocul acesta, să ma gândesc ce să va cer, să nu fie prea simplu, sau prea comun.

Provocarea de azi este „Cea mai veche carte pe care o aveți în biblioteca personală”.

Pozele noastre:

 Alexa: Cea mai veche carte a mea este „Lorelei” de  Ionel Teodoreanu. Este singura carte din biblioteca parinților mei.

lorelei

 Laura: Cea mai veche carte din biblioteca mea este „Changi” de la James Claver

1208903_595751957142481_225605018_n

 Bogdan: Eu am „Pădurea spînzuraților” de Liviu Rebreanu

bogdan

17 răspunsuri la „Ziua 2 – Săptămâna provocărilor

  1. Cea mai veche carte a mea, si pe care cred ca am citit-o prima cred, este Aventurile lui Habarnam de Nikolai Nosov, cred ca este prima carte din biblioteca mea personala (la care tot adaug inca de atunci…) si va trimit tot un link cu ea, pentru ca, sincer coperta nu a mai rezistat in timp (eei, eram si eu copil si mi-am cam exersat creativitatea pe prima pagina, asa ca mi-e rusine sa v-o arat..); trebuie sa va spun ca m-am bucurat sa vad ca este vanduta din nou, ca are coperti noi si, cine stie, poate o mai citesc si copiii din ziua de azi…

  2. Cea mai veche carte din biblioteca mea este Miorita.Balade populare(1966) Saraca, ma intreb cat mai rezista ca deja s-a ingalbenit…

  3. Voi chiar aveti carti vechi in biblioteca, eu nu am carti asa vechi… ai mei nu sunt interesati de carti. Asa ca cartea mea e putin mai noua dar e cea mai veche de la mine din biblioteca, aceasta se numeste Obsesi de Vermon Lee.

  4. Am multe carti vechi.una e din 1954.Ceva despre genetica.aaaa,mai am una scrisa de Stalin.Cred ca e si mai veche.

  5. Cea mai veche carte din biblioteca mea este „Floris, Cavalerul de Petersburg” de Jacqueline Monsigny.

Lasa un comentariu

