Ziua 3 – Săptămâna provocărilor


Azi ne-am gândit să vă aducem puțin zâmbetul pe buze și sperăm să facem acest lucru prin subiectul „Cartea cu cel mai amuzant titlu din biblioteca personală”.

Vă provocăm totuși să ne spuneți și cel mai amuzant titlu pe care l-ați întâlnit, chiar dacă nu aveți cartea.

Să vedem dacă vă place ce avem noi !

 alexa:  Cartea cu cel mai amuzant titlu din biblioteca mea este „Arunc-o pe soră-mea din tren” de Stelian Țurlea. Am cumpărat-o datorită titlului. O lectura plăcută pot spune.

Un alt titlu care îmi trece acum prin minte este  „Șuncă pe pîine” de Charles Bukowski.

DSC02381

–  Laura: Mi-a fost foarte greu să găsesc o carte cu un titlu amuzant, nu am reușit să iau fiecare carte din bibliotecă în mână, pentru ca mi-ar fi luat o zi întreagă, așa că am ales o carte de pe un rând mai accesibil din biblioteca, Lică Furnică Împărat de Vamba. Întâmplare face ca și carte să nu fie într-o stare foarte buna, îi lipsește coperta din față, cred că săraca a trecut prin prea multe mâni de lungul timpului și poate a avut și ghinionul să cadă îmi mâinile mele când eram foarte mică, și cărțile nu însemnau același lucru pentru mine ca și acum.

Un alt titlu ar fi  „Scoala pentru prosti” de Sasa Sokolov, o carte pe care a avut-o Alexa.

1080820_596289093755434_1149956536_n

Bogdan: Cel mai amuzant titlu pe care l-am găsit eu în bibliotecă este „Ținuta obligatorie” de Tudor Ionescu, iar un alt titlu pe care îl știu și mi s-a părut amuzant este „Cine mi-a luat cașcavalul?” de Spencer Johnson.

974205_371408616295603_2068592387_n

25 de răspunsuri la „Ziua 3 – Săptămâna provocărilor

Lasa un comentariu

