Ziua 4 – Săptămâna provocărilor


Astăzi ne-am gândit să vă provocăm să scoateți ”Cea mai groasa/stufoasă carte din bibliotecă, care să aibă cel mai mare numar de pagini” și să o împărtășiți cu noi.

Nu știu dacă a-ți pățit ca și noi… cea mai groasă carte nu avea neapărat cel mai mare număr de pagini și astfel a trebuit să ne mai uitam la câteva cărți.

Să vedem cine are cea mai stufoasă carte!

Pozele noastre:

Laura: Glumeam cu Alexa și ziceam că voi face poza Dex-ului care are nu mai puțin de 960 de pagini, cu scris pe două coloane și mărunt de ai nevoie de lupă. Dar am zis ca mai bine pozez o carte de beletristică, așa că am ales Volumul 1, din Gai-Jin de James Clavell care are 784 de pagini.

20130822_182644

– Alexa: Cea mai voluminoasă sau stufoasă carte din biblioteca mea este Stephen King – Turnul întunecat: Vrăjitorul și globul de cristal. Cred că e mai mare decat DEX-ul. Dar pentru că e pe la prietenul meu, am scos altele din bibliotecă. Oberon Zell-Ravenheart – Cartea ucenicului vrăjitor este o carte foarte mare, dar are doar 712 pagini, spre deosebire de Zori de zi de Stephenie Meyer care are un format mai mic și are 758. Probabil dacă pe cea de la Nemira ar fi facut-o într-un format mai mic ar fi depașit 1000 de pagini.

1085332_630751503625138_1316938612_n

– Bogdan: Cartea cea mai stufoasă din biblioteca mea este Apocalipsa de Stephen King și are 1152 de pagini. Pe lângă numărul mare de pagini mai este și foarte voluminoasă.

1081878_630751106958511_373255377_n

Se pare că dintre noi trei Bogdan are cea mai stufoasă carte, care are 1152 de pagini.

19 răspunsuri la „Ziua 4 – Săptămâna provocărilor

  1. Cartea mea cea mai stufoasa este „Vampiratii-Vremurile terorii” de Justin Somper, are 515 de pagini.

    • Am uitat de Biblie. De fapt nu m-am gandit la ea pentru ca e micuta. Dar am uitat ca are niste pagini subtiri subtiri si un scris foarte marunt. Este cat o carte chick lit din biblioteca mea de 250 de pagini, dar de fapt are un pic mai putin de 1300 de pagini.

  2. Hmm… pai cred ca eu prezint Urzeala tronurilor de George R. R. Martin… are 943 de pagini (editie de la Nemira) … dar tot nu l-am depasit pe Bogdan…
    Nu stiu daca se pune la socoteala… dar am THE LONGMAN ANTHOLOGY/ BRITISH LITERATURE primul volum are 3223 de pagini si al doilea are 3215 pagini! Ce zici Bogdan?

    • M-ai luat! Nu mai am cuvinte. Sunt curios totuși cât mi-ar lua să citesc cartea. Felicitări câștigătorului! XD

      • Multumesc! Sincer nu am citit-o cap coada, ca doar e antologie, dar e foarte interesanta pentru ca sa vezi evolutia literaturii in timp (mai ales daca esti pasionat..), incepe chiar de la inceputuri, pe mine m-a interesat mai mult literatura victoriana (cred ca deja v-am marturisit pasiunea mea pentru Jane Austen..) si de multe ori ma intorc la antologie ca sa vad detalii si opere ale cate unui autor …

Lasa un comentariu

