Ziua 5 – Săptămâna provocărilor


Cu toți am citit o mulțime de cărți care ne-au fascinat, și dintre care ne este greu să alegem doar una. Printre carțile citite sigur s-au strecurat și cărți mai banale, și care nu ne-au impresionat deloc, și credem că această provocare e mult mai ușor de abordat tocmai din acest motiv.

Provocarea de astăzi este:”Care este cartea care nu ți-a plăcut și îți pare rău că ai citit-o?”

– Laura: Eu sincer regret că am citit această carte, nu m-a atras nimic nici la poveste nici la modul în care a fost scrisă, iar faptul ca a fost în engleză nu a ajutat. Mi s-a părut o carte slabă, și din care nu rămâi cu nimic decât cu o impresie că ai irosit timpul degeaba. Carte se numește:  The Truth About Letting Go de Leigh Talbert Moore.

TruthAboutLettingGoCover

– Alexa: Nu știu dacă îmi pare rău că am citit această carte, pentru că nu a durat decât o oră, dar în comparație cu altele pe care le îndragesc cred că e destul de slabă. Cartea se numește Căzuți din cer de Ray Lorgia.

1148382_631123953587893_1141611663_n

– Bogdan: O carte care nu mi s-a părut foarte reușită și care este destul de slabă este Celine (The Night Touched Chronicles, #1) de Maegan Provan.

celine-cover

16 răspunsuri la „Ziua 5 – Săptămâna provocărilor

  1. Probabilitatea statistică de a te îndrăgosti la prima vedere de Jennifer E. Smith
    Cartea asta m-a dezamagit profund. Acum depinde de fiecare. Sa zicem ca nu este genul meu datorita previzibilitatii, a lucrurilor evidente, a naratiunii si a actiunii proaste.

  2. Scuzati-mi raspunsul tarziu, dar am fost plecata zilele astea.
    Cartea care m-a dezamagit cel mai mult a fost „Fantomele ne stiu toate secretele”. Mi se pare destul de slaba si nu este romntica mai deloc.

  3. Asa mai aflam si noi ce sa NU citim..
    Mie nu mi-a placut deloc Virginia Woolf – Valurile… De abia am reusit sa o citesc. Pe undeva pe la mijloc am si sarit peste cateva pagin deoarece nu mai aveam rabdare sa citesc.

  4. Niciuna, evident au fost carti care nu mi-au placut si le-am citit dar nu mi-a parut rau, cele care nu mi-au placut chiar deloc am renuntat sa le mai citesc.

  5. Am citit de multe ori carti care m-au lasat .. rece.. dar, sincer, anul asta m-a dezamagit seria Elita intunecata, pentru ca titlul suna asa de bine si am avut foarte multe asteptari de la cartile astea…

  6. Pana la sfarsitul ei, Alchimia dragostei-Amanda Quick m-a plictisit foarte tare. M-am chinuit mult sa citesc macar un capitol in fiecare zi, mi se pare o lectura greoaie. Cu ajutorul ei mi-am dat seama ca genurile romantice nu-s pentru mine. La sfarsit a fost bunicica, dar in rest slabut.

Lasa un comentariu

