Ziua 6 – Săptămâna provocărilor


Azi m-am gândit să vă întreb „Care este cartea cu cel mai frumos cuplu din biblioteca personală?”. Ce cuplu v-a plăcut cel mai mult?

Personaje pe care le-am îndrăgit, le-am urmărit povestea și am trăit odată cu ele fiecare emoție. Personaje a căror dramă, tragedie sau poveste de dragoste nu o vom uita niciodată

–  alexa: Odată ce m-am gândit la acest subiect, mai aveam puțin și scoteam toate cărțile  din bibliotecă.  Problema mea este ca nu m-am putut decide la o carte, asa că am ales mai mult. Un cuplu care m-a cucerit este Jacqueline și  Lucas din „E ușor să te iubesc” – Tammara Webber. Nu e și aceasta carte în poză, deoarece este împrumutată.

Alte cupluri pe care le îndrăgesc sunt: Four și Tris din „Divergent” (împrumutate cărțile), Patch și Nora din „Îngerul Nopții”, Isis și David din „Creatura”, Luce și Daniel din seria „Fallen”, Elena și Clay din „Luna plină”, Juliette și Adam din „Spulbera-mă” și Coco și Leslie din „Cu fiecare zi”.

DSC02391

 Laura:  Cuplul care mi-a plăcut cel mai mult? .. hmm.. În grabă, am ales Elizabeth si Logan din „Talismanul norocos” de Nicholas Sparks.

???????????????????????????????

Am primit și poza de la Bogdan. Acesta spune ca îi place mult cuplul Hazel și Augustus din „Sub aceeași stea” de John Green.

1081913_372616896174775_1847344917_n

24 de răspunsuri la „Ziua 6 – Săptămâna provocărilor

    • Scuze ca ma bag, dar ca sa nu pangarim Pe aripile vantului, cred ca ai vrut sa zici Scarlett O’Hara si Rhett Butler… Ashley o refuza pe Scarlett si se insoara cu Melanie, pe care o si iubeste! A fost difuzat filmul ieri pe nu stiu ce program…

  1. Cel mai frumos cuplu pentru mine sunt Hazel si Augustus din „Sub aceeasi stea”, iar dupa ei ar fi dimitri si Rose din „Academia vampirilor” si Etiene si Anna din „Anna si sarutul frantuzesc”.

  2. Elizabeth si Darcy…Patch si Nora…Jamie si Alec (Mireasa indaratnica de Julie Garwood)…Gideon si Hariette (Frumoasa si bestia de Amanda Quick)…Leo si Beatrice(Misterul Afroditei de Amanda Quick)

  3. Pf… Pff… Pf… Pf… Pf…. ce-mi faci tu mie … hmm am să-ți zic dintr-o carte recent citită și anume Fluturi de Irina Binder.. cuplul Irina-Robert, chiar dacă nu erau tocmai un cuplu ”oficial” 🙂

  4. ooooo…am atatea cupluri care imi plac ca nu cred ca as putea sa zic unu doar.cred ca toate din toate cartile pe care le-am citit m-au cucerit cu ceva:D

  5. Biiiine… sigur ca Elizabeth si Darcy sunt un cuplu minunat, dar eu pentru sectiunea asta vreau sa ii aleg pe Edward si Bella din Twilight Saga! De departe, din toate cartile pe care le-am citit, ei formeaza un cuplu atat de legat si de profund (cine a citit seria clar si-o aminteste pe Bella zicandu-i lui Edward la un moment dat „Stiu fara cine nu pot trai!”), si cine a mai citit si Soarele de la miezul noptii (care apropos, imi pare cel mai rau ca nu a fost terminata inca!) si-a dat seama de profunzimea sentimentelor dintre cei doi, pasiune care trece de limitele profanului si urca spre sacru, dovedit de ideea lui Edward cum ca poate un inger ghidus a creat-o pe Bella pentru el, cu parfumul innebunitor si cu cel mai minunat caracter, ca sa-l invete pe el sa iubeasca!

    • Twilight a fost o serie pe care am devorat-o atunci cand a fost publicata. Doar ca frumusetea relatiei dintre ei s-a pierdut in favoarea altor cupluri. Nu am nimic in potriva lor si nu i-am uitat. Nu am cum sa uit cartile lui Stephenie Meyer.
      M-ai facut totusi sa imi aduc aminte ca imi doresc de ceva vreme sa citesc varianta mai lunga a cartii „Soarele de la miezul noptii”. Citisem acum mult timp ceea ce a fost pus pe internet si a determinat necontinuarea cartii.
      Ca sa nu mai spun ca odata cu ebook Rederul meu, cand l-am cumparat, aveam in memoria lui cartea grafica.

      • Si eu scriind aici mi-am adus aminte si mi s-a facut dor, asa ca inteleg perfect! Totusi eu nu am citit Spulbera-ma inca, si nici Creatura, iar cuplurile de care ai zis si tu mi se pare ca nu au aceeasi conexiune ca cei doi din Twilight! Cat despre varianta mai lunga a Soarelui de la miezul noptii, nu-mi dau seama pe care am citit-o eu, ca am tot cautat pe net dar nu am gasit ceva diferit de ce am eu! Tu o ai in varianta electronica? Poti sa mi-o trimiti si mie? Te roooog!

      • Multumesc! Multumeeeeesc! Nu stiu a mea cate pagini are… dar o sa ma uit si eu la final sa vad!

      • Mda, acum am facut comparatie intre ele. Nu stiu de ce am avut impresia ca prima varianta pe care am citit-o a fost mult mai putin, dar e doar mai putin cu cateva pagini.
        Deci nu mai are rost sa o citesc. O sa ma uit putin la finalul ei.

  6. Deci, asta e întrebarea pe care o aștept….nu neapărat de la voi, ci de la paginile de literatura. Cuplul pe care îl ador (din cărți) este cel format de Clay si Elena, 🙂

Lasa un comentariu

